حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید بازی های Need for Speed و Plants Vs. Zombies Games پاییز ۹۸ منتشر می شود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

امروز شرکت الکترونیک طی پیامی رسما اعلام کرد که نسخه بعدی بازی Need for Speed و Plants Vs. Zombies Games در پاییز سال جاری منتشر می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نسخه جدید این دو بازی فوق العاده محبوب صحبت کنیم.

هرچند نسخه های اخیر مجموعه نید فور اسپید آن طور که باید و شاید عمل نکردند و هرگز شاهد ارائه تجربه کامل و لذت بخشی از بازی های ریسینگ در این نسخه ها نبودیم، اما هیچ شکی نیست که این فرانچایز نقش بزرگی در توسعه عناوین مسابقه ای داشته و نسخه های ابتدایی آن همچنان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

شرکت الکترونیک آرتز همواره با ساخت نسخه های جدید نید فور اسپید همواره در تلاش است تا این مجموعه را به دوران اوج خود بازگرداند و تجربه بی نظیری از حس و حال مسابقات خیابانی را برای علاقه مندان رقم زند. در همین راستا، چند ماه پیش بود که الکترونیک آرتز در جریان جلسه ارائه گزارش عملکرد چند ماه اخیر سال مالی خود رسما ساخت و توسعه نسخه بعدی بازی Need for Speed را تایید کرد.

حال، این شرکت در جدیدترین گزارش مالی خود نه تنها بار دیگر به نسخه بعدی مجموعه نید فور اسپید اشاره کرده، بلکه زمان انتشار تقریبی آن را نیز مشخص کرده است. بر این اساس، الکترونیک آرتز رسما تایید کرد که نسخه بعدی بازی Need for Speed به همراه نسخه Plants Vs. Zombies Games جدید در پاییز سال جاری میلادی روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

این در حالی است که شرکت الکترونیک آرتز هنوز از نسخه جدید دو بازی Need for Speed و Plants Vs. Zombies Games رونمایی نکرده است. بدین ترتیب، بدیهی است که در جریان رویداد E3 2019 و کنفرانس اختصاصی EA Play سال جاری میلادی شاهد معرفی کامل دو اثر نام برده خواهیم بود. البته، ذکر این نکته مهم است که به طور معمول، شرکت EA پیش از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود، به صورت مختصر از بازی های جدید خود پرده برداری می کند و در جریان رویداد E3، به طور کامل به معرفی و نمایش گیم پلی آن ها می پردازد.

بد نیست بدانید که نسخه بعدی سری جنگ ستارگان تحت عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order برای عرضه در روز جمعه 24 آبان امسال (15 نوامبر) برنامه ریزی شده است.

منتظر این دو عنوان جدید شرکت بازی سازی EA هستید؟ اگر مثل من شدیدا منتظر هستید به هر این خبر خوبی است که  نسخه جدید بازی های Need for Speed و Plants Vs. Zombies Games پاییز ۹۸ منتشر می شود!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)