حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شارپ Aquos R3 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز دارای دو ناچ و اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | شارپ

گوشی شارپ Aquos R3 که پیش از این شایعه عجیب دارا بودن دو ناچ را برای آن شنیده بودیم بالاخره رسما به واقعیت پیوسته است. گوشی شارپ Aquos R3 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز دارای دو ناچ و اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی شارپ Aquos R3

گوشی شارپ Aquos R3

گوشی شارپ Aquos R3

در نوامبر سال گذشته میلادی، شرکت شارپ از گوشی Aquos R2 کامپکت رونمایی کرد که تبدیل به اولین گوشی هوشمند با دو بریدگی صفحه نمایش شد. امروز این برند از محصول دیگری با این ویژگی رونمایی کرده است.

شارپ Aquos R3 به نمایشگر 6.2 اینچی Pro IGZO مجهز شده که دارای رزولوشن 1440 × 3120 پیکسل است. این پنل از رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد و همچنین از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند. این دستگاه از دو بریدگی نمایشگر بهره می برد که برش بالا، سنسور 16.3 مگاپیکسلی را میزبانی می کند و در برش پایین، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی هستیم. این دوربین از سنسور 12.2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و سنسور 20 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می برد. دوربین این گوشی هوشمند از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

قدرت این گوشی هوشمند ژاپنی توسط جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 855 تامین می شود. این چیپست در اکثر پرچمداران اندرویدی سال جاری میلادی مورد استفاده قرار گرفته است.

شارپ برای جدیدترین محصول خود 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای بهره می برد.

وظیفه تامین انرژی شارپ Aquos R3 بر عهده یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ 11 واتی بی سیم Qi پشتیبانی می کند. با توجه به ابعاد نمایشگر و همچنین رزولوشن آن، انتظار می رود این باتری شارژدهی مناسبی نداشته باشد.

در حال حاضر شارپ اطلاعاتی در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه شارپ Aquos R3 در اختیار رسانه ها قرار نداده است. انتظار می رود در آینده نزدیک قیمت این دستگاه جذاب اعلام شود. نظر شما درباره این ایده ژاپنی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

وای حالا هی میان ناچ اضافه میکنن حتما😑

amer

افرین به خالق ناچ.به این میگن نواوری .گوشی طراحی بی نظیری داره.مشخصات نمایشگر و سخت افزار عالی داره واقعا از هر لحاظ بی نظیره حیف که وارد کشورمون نمیشه.کشورمورن متاسفانه فقط میزبان شرکت های گمنام چینی شده

saeed_l

😂 holy shit

vahid abedi

با این رفرش بیت 120 و این رزولوشن باتریش فک نکنم بیش از 3 ساعت بتونه on screen داشته باشه

و احتمالا نمره باتریش فاجعه بشه

برخی از شرکتها مانند اپل یا سونی در بهره وری باتری و شارژدهی مناسی در عین باتری کم حجم تر استثنا هستن و مابقی شرکتها بهره وری در کنار حجم باتری مهم هستش.

الانم این موبایل با این حجم مصرف صفحه نمایس باتریس خیلی خیلی کمه.

در ضمن شاید برخی ها ناچ دوگانه رو مسخره کنن ولی من به نظر خودم هر نواوری حتی کوچک و هر تغییری قابل احترام هستش و نباید تمسخر کرد

Star

این شارپ برند خوبیه، شارپ گوشی Aquos Zero هم با نمایشگر OLED قبلا برای بازار ژاپن رونمایی کرده بود فکر کنم.

Amir.66

قوز بالا قوز که میگن اینه 😑

nima.1987

دوتا ناچ!؟ 😶
ناچ پایینش شبیه دکمه هومه سامسونگه چند ساله پیشه

MohammadFarhaadi

خاک تو سرت!نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رو نابود کردی با ناچ پایینی.یعنی چی؟؟؟الان اون دکمه پایین یا هر چی هست واقعا جای دیگه ای براش نبود؟؟؟

Star

برای سنسور اثر انگشت هس، ولی بهتر بود با نمایشگر یکپارچه می‌کرد کلا رقابت در طراحی باعث شده طرح های مضخرفی مثل ناچ سوراخ و پاپ آپ تو گوشی ها ببینیم که اصلا خوشایند نیستن

Amir7090

مرسی ..طراحشو باید بندازن جلوی اژدهای دنریس

Shiral

احتمالا بزودی طراحی چهار ناچ هم توسط برندها ثبت اختراع بشه😁😁😁

afsoongaregisoo

ناچ بدرد نمیخوره .دیگه دو تا نویره هرچند احتمالا این پرچمدار قیمت خیلی رقابتی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)