حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزییات دوربین چهارگانه آنر ۲۰ پرو (Honor 20 pro) و آنر ۲۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات

کمتر از دو هفته تا زمان رونمایی از پرچمدار برند Honor یعنی دو گوشی‌ آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو باقی مانده است و به لطف منابع معتبر به اطلاعات بسیار کاملی در مورد این دو گوشی دست پیدا کرده‌ایم که می‌توانند بسیاری از موارد مهم مانند ویژگی کامل دوربین‌ها در مورد آنها را به ما نشان دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزییات دوربین چهارگانه آنر ۲۰ پرو (Honor 20 pro) و آنر ۲۰ را ببینید.

همانطور که پیش از این انتظار داشتیم آنر برای هر دو گوشی سری آنر 20 از ساختار دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد که تفاوت آنها در نوع سنسور، چیدمان و همچنین نوع فوکوس خودکار خواهد بود.

برای آنر 20 شرکت سازنده قصد دارد از یک دوربین زاویه عریض گسترده 16 مگاپیکسلی با میدان دید 117 درجه و f/2.2 به همراه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی استفاده کند که همان مدل معرفی IMX586 خواهد بود و می‌توان آن را در ساختار Quad Bayer برای ترکیب 4 سنسور با یکدیگر برای دریافت نور بیشتر، در نظر گرفت. سنسور سوم و چهارم این گوشی نیز هر دو 2 مگاپیکسلی هستند ولی یکی از آنها از نوع عمق میدان است و سنسور دوم به صورت ویژه با فوکوس ثابت برای ثبت تصاویر ماکرو به کار خواهد رفت.

در این گوشی فلش LED در پایین ساختار ماژول سه گانه قرار می‌گیرد که یکی از تفاوت‌های آن با نسخه آنر 20 پرو خواهد بود.

اما اگر بخواهیم در مورد آنر 20 پرو صحبت کنیم شاید با نگاه اول تصور کنید که این دو ماژول دوربین مانند هم هستند ولی با نگاهی دقیق‌تر می‌توان به این مورد رسید که تفاوت‌های زیادی بین دو ماژول وجود خواهد داشت.

دو سنسور زاویه عریض 16 مگاپیکسلی و سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دقیقاً مانند نسخه آنر 20 است ولی این بار به جای سنسور عمق میدان از یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که توانایی زوم اپتیکال سه برابری را به دستگاه می‌دهد.

به جز موارد فنی در خصوص دوربین‌ها عامل دیگری که باید به صورت ویژه به آن اشاره کنیم این است که آنر تصمیم گرفته تا از لرزشگیر اپتیکال برای گوشی آنر 20 تنها برای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده کند ولی برای گوشی آنر 20 پرو لرزشگیر اپتیکال همراه سنسور تله فوتو نیز خواهد بود که در هر دو مورد این لرزشگیر از نوع 4 محوره است و می‌تواند کمک شایانی به حذف تار شدن‌های ناخواسته به دلیل حرکت‌های دست ایجاد کند.

به هر حال ترکیب‌های فوق نشان می‌دهد در این دو گوشی با ساختاری بسیار جذاب روبرو خواهیم بود و با توجه به اینکه آنر 20 و آنر 20 پرو باید قیمت مناسبی نیز داشته باشد، می‌توان تجربه عکاسی هیجان‌انگیزی را به کاربرانی که این گروه مقرون به صرفه را انتخاب می‌کنند نوید دارد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد پرچمدارهای اقتصادی خوش قیمت با توانایی دوربینی جذاب ارایه شوند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

مشخصات سنسورهاش بی نظیره خصوصا imx586SONYکه نیاز به تعریف نداره
طراحی و چیدمان دوربین های پشت گوشی شبیه هواوی p30proهست

نیما عرفانی

بی جهت نیست که مدیر عامل هواوی گفته بود برای رسیدن آنر به رتبه ی چهارم موبایل دارن برنامه ریزی میکنن.

Amin B3DA

سنسورهاش که خوبه
طراحیشم عین پی30پرو و خوبه
اینکه 4 تا دوربین اینقد فضای کمی بگیره و دوربین چهارم پیدا نباشه زیاد خوبه. عین نوکیا نباشه ک 5 دوربین را روی پنل پشت پخش کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)