حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر بدون زائده دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

تصاویری از هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ به اینترنت راه پیدا کرده که به حضور دوربین سلفی پاپ آپ در این گوشی هوشمند اشاره می کند. در حقیقت به نظر می رسد دستگاهی که تا کنون با نام هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z) می شناختیم احتمالا با نام دیگر هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ هم بازاریابی شود چرا که هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ هم با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر بدون زائده دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

در گذشته شاهد انتشار رندرهای هواوی پی اسمارت زد در فضای مجازی بودیم. این دستگاه دارای دوربین سلفی پاپ آپ بود. به تازگی تصویری از یک گوشی هوشمند جدید هواوی لو رفته که دارای دوربین سلفی پاپ آپ است.

این دستگاه، هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ نام دارد و از طراحی مشابه با هواوی P Smart Z بهره می برد، البته این دستگاه دارای دوربین اصلی سه گانه است. هواوی پی اسمارت زد به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹

هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹

بر اساس اطلاعات جدید، مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها شاهد اختلاف آن ها در بخش دوربین هستیم. هواوی Y9 پرایم 2019 علاوه بر سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی گوشی پی اسمارت زد، به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه نیز مجهز می شود.

بنابر گزارش های گذشته، هواوی پی اسمارت زد به صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز می شود. نمایشگر این دستگاه دارای نسبت تصویر 19.5:9 است و تراکم پیکسلی آن به 391 پیکسل در هر اینچ می رسد.

قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کایرین 710 تامین می کند که توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار می گیرد. مشخصات فنی اعلام شده با گوشی هواوی وای 9 پرایم 2019 یکسان است.

انتظار می رود هواوی وای 9 پرایم 2019 با قیمتی کمتر از 300 دلار روانه بازار شود. در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ بتواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RS.R

فوری فوری فوری …بیژن عباسی ارند. مدیر اجرایی ایرانسل اعلام.کرد کمپانی. هواوی. در راستایه تامین. اینترنت نسل پنجم تست اولیه. رو. دکل ها. اجرا کرده. و در حال پایان رساندن و نصب تجهیزات اینترنت. نسل پنجم. هستن. به گفته.بیژن عباسی ارند. به خاسته مسئولان هواوی جز برند هایه چینی شامل. عف مالیات ما میشن سایر. برندا ملزم به پرداخت مالیات استفاده از نسل پنجم. هستن و همین طور. مدیر اجرایی همراه. اول. حمید فرهنگ. از. کلید خوردن. نسل پنجم انترنت با همکاری هواوی پرده. برداشت. آیا. ترفه هایه مالیات ی نسل پنجم هواوی. یقیه. سامسونگ. میگرد. یا فقط یه شایعه اس. یا باید منتظر اتفاقات جنگ جدیدی بین هواوی و سامسونگ باشیم

Star

یه کاری کن انقدر نقطه گذاری نشه کامنتت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)