حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان معرفی گوگل پیکسل 3a مشخص شد: ۱۸ اردیبهشت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

تاکنون شایعات زیادی در مورد گوشی جدید گوگل به نام پیکسل 3a شنیده‌ایم اما امروز بالاخره شاهد انتشار یک خبر رسمی و موثق درباره این محصول هستیم. زمان معرفی گوگل پیکسل 3a مشخص شده و ۱۸ اردیبهشت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیکسل 3a

پیکسل 3a

پیکسل 3a

شرکت گوگل صفحه‌ای جدید در خرده فروشی هندی آنلاین Flipkart به این گوشی اختصاص داده و عبارت ” help is on the way” (کمک در راه است) را در آن درج کرده است. همچنین در این صفحه اشاره شده که در تاریخ 8 مه (چهارشنبه 18 اردیبهشت) اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

گوگل پیکسل 3a دقیقاً تا یک هفته دیگر در وب سایت خرده فروشی مذکور قرار خواهد گرفت، اما با این حال این تاریخ را نمی‌توان به عنوان تاریخ عرضه رسمی گوشی تلقی کرد. از آنجا که پرچمدار فعلی شرکت، یعنی پیکسل 3 در حال حاضر در خرده فروشی Flipkart به فروش می‌رسد، عرضه پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال در این وب سایت اصلاً دور از انتظار و تعجب‌آور نیست.

پیش از این تصاویر رندر شده‌ای از پیکسل 3a منتشر شده بود که ظاهر این محصول و شباهت بسیار زیاد آن به پرچمدارهای فعلی گوگل را نشان می‌داد. از لحاظ مشخصات سخت افزاری، اطلاعات مبهمی منتشر شده اما انتظار می‌رود این نسبت به پرچمدارهای اصلی تاحدودی ضعیف‌تر بوده یا در اصطلاح لایت باشد. این طور شایعات حکایت دارند گوگل از تراشه پردازشی اسنپدراگون 670 یا اسنپدراگون 710، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در این مدل جدید استفاده کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل 3a هستید؟ فکر می کنید میان رده های گوگل در بازار موفق باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

پرچمداراش موفق نبودن چه برسه ب میان ردهاش
اصلا موندم کی میره پیکسل 2 میخره با اون قیمت فضاییش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)