حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای موتورولا موتو زد ۴ را ببینید: روحی نو در کالبدی قدیمی

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، موتورولا

شاید موبایل تاشو موتورولا Razr مورد انتظارترین گوشی شرکت موتورولا در چند ماه آینده باشد، اما این شرکت محصولات در دست تولید دیگری از قبیل دستگاه های پایین‌رده موتو E6 و موبایل میان رده لوکس موتو Z4 را نیز در صف رونمایی و عرضه دارد. با این که هنوز هم نمی‌توان با قطعیت گفت که شرکت فکر تولید موتو Z4 پلی را از سر خارج کرده است، به تازگی رندرهایی از نسخه استاندارد موتو Z4 منتشر شده است. همانطور که قبلاً بارها رندر موتورولا موتو زد ۴ را دیدیم، این بار هم رندرهای موتورولا موتو زد ۴ منتشر شده و شاهد روحی نو در کالبدی قدیمی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

درست به مانند تصاویری که پیش از این منتشر شده بود، رندر جدید نیز حکایت از وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در این گوشی دارد. وجود همین فناوری گام بلندی برای موتو Z4 در پیشی گرفتن از گذشتگان خود محسوب می‌شود.

البته باید منتظر بمانیم تا دقت و سرعت تکنولوژی به کار رفته توسط موتورولا را در این خصوص بسنجیم. از دیگر تفاوت‌های محسوس اسمارت‌فون جدیدموتورولا در مقایسه با نسل گذشته خود، کاهش محسوس حاشیه‌های صفحه نمایش است. موردی که موجب تمسخر گوشی‌های موتو Z3 و Z3 پلی شده بود.

رندر موتورولا موتو زد ۴

رندر موتورولا موتو زد ۴

رندر موتورولا موتو زد ۴

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید موتو Z4 ضخامت بسیار کمی هم خواهد داشت. اما خبر خوشحال کننده برای بسیاری از طرفداران وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی خواهد بود. درگاه USB-C و وجود اسپیکری در بالای گوشی به جای پایین آن، از دیگر اطلاعاتی است که می‌توان با نگاه کردن به رندر به دست آورد.

ظاهرا شایعات در خصوص وجود تنها یک لنز به عنوان دوربین این دستگاه، واقعیت دارد. گفته می‌شود موتورولا در گوشی جدید خود از یک لنز 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره‌مند خواهد شد.

استفاده از پردازنده اسنپدراگون 675 و باتری 3600 میلی‌آمپری موجب شده تا نتوانیم به این گوشی عنوان پرچم‌دار را اعطا کنیم، اما با مشخصات گفته شده و قیمتی مناسب مطمئنا موتو Z4 روزهای خوشی را در بازار برای شرکت سازنده رقم خواهد زد.

نظر شما درباره موتورولا موتورولا زد ۴ به عنوان میان رده لوکس این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

هیچوقت از طراحیای موتورولا خوشم نیومده

mega08

زشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)