حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلیغاتی جدید از پیکسل 3a را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل ۷ روز دیگر و یک روز پس از کنفرانس Google I/O قصد دارد که از دو گوشی جدید خود، پیکسل 3a و پیکسل 3a XL رونمایی کند. انتظار می‌رود که این دو دستگاه اولین محصولات گوگل در بخش گوشی‌های میان‌رده خواهند بود و حالا به لطف Max J. و Brandon Lee اطلاعات کاملی درخصوص این دو گوشی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصاویر تبلیغاتی جدید از پیکسل 3a را ببینید.

همه اطلاعات جدیدی که از پیکسل‌های 3a گوگل داریم


مهم نیست که یک هوشمند تا چه اندازه جالب باشد و چه مشخصات جذابی داشته باشد، در نهایت تنها یک موضوع است که نقش تعیین کننده در خرید یا عدم خرید دارد و آن قیمت گوشی است. بنابراین قبل از اینکه به سراغ مشخصات این گوشی‌ها برویم اول از همه از قیمت آنها خواهیم گفت.

Pixel 3a گوگل 399 دلار خواهد داشت و Pixel 3a XL به قیمت 479 دلار به فروش خواهد رسید. این اطلاعات توسط برندون لی یوتیوبر کانال Tech Today منتشر شده است و ممکن است قیمت نهایی محصولات متفاوت با اینها باشد. اما اگر این قیمت‌ها صحیح باشد، پیکسل‌های اقتصادی گوگل ارزان‌تر از آن چیزی هستند که انتظارش می‌رفت. اگرچه هنوز این موضوع به تأیید گوگل نرسیده است، اما اعلام شده که هر دو پیکسل جدید توسط اپراتورهای ورایزن و تی-موبایل و در 3 رنگ به فروش خواهند رسید.

طبق اطلاعاتی که مکس جی منتشر کرده است پیکسل‌های جدید در رنگ‌های سفید (Clearly White)، مشکی (Just Black) و بنفش (Purple-ish) به بازار عرضه خواهد شد. گزینه رنگی آخر همان نسخه است که در اختیار برندون لی قرار گرفته. تصاویر رسمی تبلیغاتی هم که امروز از این گوشی‌ها منتشر شده 3 رنگ موجود و 3 سال آپدیت سیستم عامل را تأیید می‌کند.

آیا پیکسل 3a ارزش این قیمت را دارد؟

هر دو گوشی پیکسل 3a و 3a XL دارای چیپست اسنپدراگون 670 کوالکام  خواهند بود. دوربین تعبیه شده در قاب پشتی وسلفی این گوشی‌ها مشابه همان دوربینی است که در پیکسل 3 پرچمدار استفاده شده است.  دوربینی با قابلیت‌های Night Sight، Motion Auto Focus، حالت پرتره و … .گوشی‌های پیکسل 3a در نسخه استاندارد با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد، البته انتظار می‌رود که نسخه 128 گیگابایتی آنها نیز عرضه شود. علاوه‌بر میزان حافظه رم این گوشی‌ها 4 گیگابایت اعلام شده اما این موضوع امروز توسط لی و مکس جی تأیید نشده است.

تفاوت‌های اصلی این دو گوشی در بخش نمایشگر آنها خواهد بود. Google Pixel 3a دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی با نسبت ابعاد 18.5:9، رزولوشن 2220×1080 پیکسل (FHD+) و تراکم پیسکلی 441 ppi خواهد بود. از سوی دیگر Pixel 3a XL نسخه بزرگتر است که دارای نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9، رزولوشن 2160×1080 پیکسل (FHD+) و تراکم پیکسلی 402 ppi خواهد بود. درخصوص ظرفیت باتری این گوشی‌ها هم 3a و 3a XL به ترتیب دارای باتری 3000 و 3700 میلی آمپرساعتی می‌باشند. هر دو دارای شارژر 18 واتی، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و قابلیت‌های حساس به فشار در لبه‌ها می‌باشند.

نظر شما درباره میان رده های جدید گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

گوگل دوست

Soheil Rezayiha

من یکی ازخریدارای اونها هستم
بخصوص نسخه کامپکت یا 3a

Yas

یا خداااا چه خبره 7میلیون تومن میشه
می 8 پرو بهتره ها

m.b

می 8 پرو؟🤔
گوشی جدید ساختی داداش؟ 😅

m.b

آخه 7 میلیون فکر نمیکنم باشه…
تازه اگرم باشه، mi 9 بهتره با همین قیمت که… 🤔

prospersia

من موندم که گوگل که نرم افزار اندروید رو منتشر میکنه چجوری تو این چند سال که گوشی هم تولید میکنه گوشی های بالارده اش هیچ چیز خاصی به غیر از قیمت نجومی چیز دیگه ایی نداره حتی نمیتونه با گوشی سازهای پایین رده بازار مثل zte و oppo هم رقابت بکنه.

Alireza1995

خدایی… گوگل چیزای توپی میخواد معرفی کنه تا 3 سالم پشتیبانی میکنه که واقعا عالیه و هيچ & کم کاستی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)