حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به طراحی قاب دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، رندر، شایعات

تقریبا باید باور کنید که این طراحی دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ یا آیفون ۱۱ یا حتی iPhone XI و یا هر چه که نام آیفون بعدی باشد، حقیقت دارد و اپل بار دیگر تلاش مناسب خود برای ارایه طراحی یکتا و منحصر به فرد را نشان خواهد داد. تا به اینجا ما این طراحی را سرسری گرفتیم و فقط کلیت طرح دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ را مرور کردیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیکی به طراحی قاب دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ داشته باشیم.

نگاه نزدیک به دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹

دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹

دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹

استیو مک‌فلای اولین فردی بود که سه ماه پیش به ما اولین نگاه به طراحی دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ را نشان داد و در این زمینه بیشتر اطلاعات را دارد. پس از رندرهای اخیر در چند روز گذشته حالا او تصمیم گرفته درباره جزئیات دوست داشتنی (حداقل برای من) درباره طراحی آیفون XI صحبت کند.

او در توییتر خود که با نام OnLeak بیشتر شناخته شده است بخشی از رندر که مربوط به بخش دوربین سه گانه آیفون XI است را با دقت بالا به نمایش گذاشته است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، کلیت قاب دوربین سه گانه دارای برجستگی قابل توجهی است. علاوه بر آن لنز هر کدام از دوربین ها خود در قاب مربوطه دارای برآمدگی جزئی است. این که این موضوع به خراشیدگی بیشتر لنز بیانجامد قطعا موضوعی است که به ذهن شما هم رسیده اما اینکه چه اتفاقی واقعا رخ بدهد مشخص نیست. شاید اپل از یاقوت کبود اعلاتری استفاده کند تا این موضوع پیش نیاید.

مشخصا این طراحی توانایی اسمبل پیشرفته را نیاز دارد و می تواند یک شاخصه طراحی جالب توجه باشد. همچنین این اولین مرتبه است که اپل در رنگ سفید، قاب کلی دوربین را همرنگ بدنه طراحی کرده و این می تواند برای پرطرفدارتر شدن رنگ سفید تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

نظر شما درباره این جزئیات درباره طراحی آیفون ۲۰۱۹ چیست؟ با این حجم از جزئیات تقریبا می توان مطمئن بود که در حال تماشای دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ هستیم!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بحث چینش دوربین های آیفون 2019 دیگه واقعا تکراری شده 🙂

SAMSUNG_KING

یکی از زیبا ترین طراحی چینش دوربین رو امسال گلکسی اس ۱۰ داشت

Soheil Rezayiha

ولی برای G8 و V50 لنزشون بدون بیرون زدگی هست که بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)