حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

هر چند که اولین گوشی سامسونگ پیشروترین از نظر زمانی بود و نمونه های تجاری آن در شرف رسیدن به دست مصرف‌کننده نهایی قرار داشت اما مشکل نمایشگر Galaxy Fold موضوعی شد که علاوه بر یک نگرانی دیگر در کیفیت محصولات سامسونگ، سبب تاخیر در عرضه گلکسی فولد به بازار گشت. به هر حال دیر یا زود شاهد عرضه گلکسی فولد به بازار خواهیم بود و بد نیست که عمر باتری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold) آن را مرور کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره عمر باتری گلکسی فولد صحبت کنیم.

عمر باتری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

عمر باتری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

عمر باتری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

باتری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به صورت دو تکه در دو بخش دستگاه قرار دارد و حجمی معادل ۴۳۸۰ میلی آمپر را ارایه می کند. این باتری برای دستگاه با دو نمایشگر، شش دوربین و رابط کاربری با توانایی اجرای چندین برنامه همزمان روی نمایشگر بزرگ داخلی نه تنها مناسب به نظر نمی رسد بلکه حتی کمی کم هم دیده می شود.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، عمر باتری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد در وبگردی حدود ۱۰.۵ ساعت است که این با توجه به اندازه نمایشگر و نسبت تصویر متفاوت آن برای نمایش محتوای بیشتر می تواند قابل درک باشد. در پخش ویدیو نمایشگر OLED دستگاه به دلیل نسبت تصویر متفاوتش بخش قابل توجهی از نمایشگر را سیاه ارایه می کند و این در نمایشگر OLED یعنی خاموش که در نهایت به ما عمر باتری پخش ویدیو بالای ۱۷ ساعت را ارایه می کند.

در بخش مکالمه امتیاز فوق العاده ۳۷ ساعت را شاهد هستیم که حقیقتا کمتر از این هم انتظار نمی رفت. امتیاز کلی ۹۰ ساعت برای تست باتری Gsmarena یک عمر باتری خوب است و نشان می دهد که در مدت آماده به کار دستگاه مصرف بهینه ای دارد.

سرعت شارژ شدن گلکسی فولد (Galaxy Fold)

گلکسی فولد

گلکسی فولد

گلکسی فولد از شارژ سیمی و بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. هر چند شارژ سیمی گلکسی فولد از زمان گلکسی نوت ۴ هنوز تغییر نکرده است و شارژر جدید این شرکت نیز همراه گلکسی فولد نیست اما همین شارژر می تواند باتری گلکسی فولد را در مدت ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه شارژ کند که سرعت شارژ کردن آن ثابت است. همچنین باتری گلکسی فولد در مدت ۳۰ دقیقه تا ۳۷٪ شارژ خواهد شد که یک عملکرد مناسب است.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در بخش باتری گلکسی فولد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

واقعاً یه شاهکاره،درسته مشکلی واسش پیش اومد ولی تا چند وقت دیگه ایرادش برطرف میشه و توزیع میشه،به داخل تا شدن کار هر برندی نیست ولی سامسونگ این کا رو انجام داد،اولین گوشی منعطف دنیای موبایل گلکسی فولد رو به سایت های معتبر تکنولوژی فرستاد تا تستش کنن.

Arrow

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

chalton

سرمایه‌گذاری ۱۱۵ میلیاردی سامسونگ برای ساخت پردازنده‌ جدید

سامسونگ اعلام کرده که برای رقابت با شرکت‌های قدرتمندی مانند کوالکام، TSMC و اینتل، طی ۱۰ سال آینده مبلغ ۱۱۵ میلیارد دلار در بخش توسعه تراشه‌های خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد و برای این کار، قرار است به‌صورت سالانه طی حدود یک دهه آینده، بودجه ۹.۶ میلیارد دلاری برای این بخش از شرکت سامسونگ کنار گذاشته شود. سامسونگ امیدوار است که با این کار تا سال ۲۰۳۰، به سلطان بلامنازع صنعت تراشه‌سازی جهان بدل شود
در حال حاضر، در بخش تراشه‌های حافظه، سامسونگ حرف اول را می‌زند ولی بازار این تراشه‌ها رو به افول است. سامسونگ قصد دارد به غیر از حافظه، در دیگر زمینه‌ها هم تراشه‌های قدرتمند و همه‌فن‌حریفی را روانه‌ی بازار کند. طی این مدت، حدود ۱۵ هزار شغل در زمینه‌ی تحقیق و توسعه و بخش تولید این تراشه‌ها ایجاد می‌شود
سامسونگ‌ ۵۲ میلیارد دلار از این بودجه را صرف بهبود زیرساخت تراشه‌ها خواهد کرد و باقی این بودجه که مبلغ هنگفتی است، روانه‌ی بخش تحقیق و توسعه می‌شود تا بتواند تراشه‌های نوآورانه‌ای را تولید کند و توجه مشتریان بیشتری را جلب کند.

vahid abedi

انشالله که همیشه اینگونه و به دور از حاشیه پست و نظر بزارین و شاهد افزایش رفاقت ها و محبت ها در سایت خوب ترنجی باشیم

Star

بدک نیست.

ronin

به چیش باید دل خوش کرد اخه
اینم که ….

afsoongaregisoo

گوشی دو هزار دلاری با تکنولوژی عهد قدیم شارژر؟ پانزده وات رو که میانرده ها دارن.

nima.1987

افتضاح در حد میان رده های هواوی و شیاومی شده عمر باتریش
انتظار بالای 100 ساعت رو داشتم 😐

Jason bourn

ناموسا فاز gsm رو نمیفهمم به اس ۱۰ پلاس ۹۱ نمره میده میری تو یوتوب و تستای عملی و روز مره میبینی از هر لحاظ بهتر از نوت ۹ هست که جز استند بای بقیه اعدادشم از اس۱۰ پلاس بهتره
بعد نمرش میبینی در حد نوت ۸ است که استفاده عادیش از استفاده سنگین اس ۱۰ پلاس صفحه کمتری میده
یا مثلا همین میت ۲۰ پرو که دو روز سنگین ازش کار میکشن شده ۸۵ ساعت بعد می۹ که شده ۹۵ ساعت تقرییا یوتوبری ندیدم که جزو نکات منفیش ندونه باتریشو تو بهترین حالت گفتن صرفا یه روزو جواب میده و جزو عالیا نیست شده چنین امتیازی!
نمیدونم والا ولی خوب هرگز تستای فون ارنا و جی اس ام ارنا رو قبول نداشتم چون با زندگی واقعی خیلی فرق دارن و خوب شایدم گاهی اوقات یه حسی بهم میگن خوب شیتیل ندادن!
بالاخره هرچی باشه برای رضای خدا که این سا ی تا کار نمیکنن که باید خرجشونم در بیاد چون بالاخره برخلاف یوتوب امکان در اوردن تقلب هاشون خیلی کمتره

_V_

در هر حال توقع نداشتی که با باتری انقدری اون صفحه بزرگو بتونه پشتیبانی کنه؟

vahid abedi

در عین تفاوت اساسی دیدگاهایمان اما با این نکته تا حدودی موافقم کاربر jason buorn.

به نظر من هم تست های جی سی ام ارنا قلق خاصی دارن و برای کاربر عادی ملاک واقعی نمیتونه باسه.

من خودم تست های باتری فون ارنا رو بیشتر قبول دارم یعنی باتری لایف ترکیبی روزانه فون ارنا خیلی واقعی تر و ملموس تر هستس.

و البته بنجمارک های باتری pcmark هم واقعا خوب هستن

اما در کل جی سی ام ارنا رو میتوان به عنوان نقایسه یک نسل با نسل بعدی اونم در زمینه وب گردی و پخش ویدیو استفاده کرد.

در جی سی ام ارنا هیچ وقت تست باتری برام ملاک اول نبوده اما مقایسه دوربین ها با اینکه اونم بی نظیر نیست ولی به نسلت خیلی سایتها خیلی بهتره و ابزار خوبی برا مقایسه داره.

همچنین بررسی نمایسگر و بررسی نرم افزار و پرفورمنس و نمرات بنجمارکش رو بیشتر میپسندم تا بخش باتری.

تو جی سی ام ارنا ملاک اصلی نمره بالا نه فقط پخش ویدیو و وب گردی هستش بلکه ماندگاری باتری موبایل هنگام عدم استفاده و حالت اماده به کار گوشی هستش.

برا کاربران ملاک اصلی اسکرین ان هستش نه اسکرین off.
اونم مهمه اما نه در حد وب و ویدیو.

در ضمن تفاوت ماندگاری باتری در عدم استفاده دیگه خیلی هم نیست نهایت 10 درصد.

انصافا باتری نوت 8 به قول شما با اون نمره جی سی ام ارنا اصلا منطقی نیست در برابر نمره نوت 9 و اس 10 با اون باتریشون.

و یا مثلا میت 10 پرو با 16 ساعت وب گردی و 16 ساعت ویدیو زیر 100 هستس

میت 7 که غول باتری هواوی با 4100 بود نمره اش 70 بود فکر کنم.

در عوض نمره نوکیا 8 با باتری 3000 هزار و صفحه نمایش qhd فکر کنم نزدیک به 90 بود و از نمره اس 10 بیستر در حالیکه ان اسکرین اس 10 یا اس 9 حداقل 30 درصد بیستر از نوکیا 8 با صفحه ips اونم ghd.

منتها مشکل اصلی برخی کاربران اینه که سایتها رو بر حسب مبنای خودشون ارزش گذاری میکنن

مثلا وقتی سایتی به موبایل شرکت مورد علاقه شون نمره بالا بده از نظرشون معتبر ترین سایت میسه و سال بعد اگر رقیب بهتر باشه اونوقت اون سایت بی ارزش میشه و سایت دیگری با ارزش میسه.

در حالیکه مبنا باید یکی باشه

شاید طرف خودش ندونه و سرش زیر برف باسه اما اکثریت کاربران این تغییر رویه ها و مبنای دوگانه و متعصبانه رو تشخیص میدن و اعتبار اون کاربر و قدرت اون کاربر در نزد اکثریت یا از بین میره یا بالا میره.

بذا همین وقتی از همین فرد های متعقب حتی که دایما برای توجیه تغییر عقیده میده حتی وقتی نظر منطقی میزاره بازم تاثیر نمیزاره رو افکار اکثریت و تحویل گرفته نمیسه و منفی بارون ظاهری و غیر ظاهری میشه به علت همون شناخت تدریجی از گذشته کاربر که ناشی از برایند کلی نظرات و استدلالات و نتیجه گیری های اون کاربر هستش

afsoongaregisoo

می ۹ با ۱۳ ساعت اسکرین ان فوق العاده عمل می‌کنه و عملا دست کمی از نوت ۷ ندارد .بگذریم .دنیاتون شده یوتیوب .اول گوشی رو تست کنید بعد در موردش حرف بزنید .شیائمی استاد بهینه سازی باطری هست

_V_

afsoongaregisoo
یعنی این کامنتتو تاحالا ندیده بودم حالا که دیدم ایمان آوردم نیاز به شفا داری

معنی کامنتت: بچه ها چرت نگید مهم نیست که تو تستای یوتیوب باتری شیائومی میبازه شیائومی استاد بهینه سازیه یوهاهاها

amer

ایول ،به نظرم امتیاز بالای 80حرف نداره.این گوشی منعطف امتیاز خوبی توانسته بیاره و انشا…که فروش خوبی بتونه تجربه کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)