حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیانیه رسمی سامسونگ برای تاخیر عرضه گوشی تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold)

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ

امروز سامسونگ بیانیه‌ای را در مورد مشکل گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) و تاخیر در عرضه‌ی آن منتشر کرده است. برخلاف وعده‌های داده شده، ظاهرا گوشی منعطف سامسونگ هنوز آماده‌ی عرضه در بازار نشده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیانیه رسمی سامسونگ برای تاخیر عرضه گوشی تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold) را مرور کنیم.

از اوایل امروز منابعی از سراسر جهان گزارش‌هایی را در مورد تاخیر در عرضه گلکسی فولد و به تبع آن لغو رویداد عرضه‌ی این گوشی در چهارم و ششم اردیبهشت ماه در چین منتشر کرده‌اند. مدتی اندک پس از شایعه‌ی این تاخیر قریب‌الوقوع، سامسونگ بیانیه‌ی رسمی را ارائه کرده است. اگر به خاطر داشته باشید هفته‌ی گذشته نیز چندین گزارش در مورد مشکل گلکسی فولد و شکسته شدن صفحه نمایش برخی از نمونه‌های آن که در دست منتقدان بود نیز منتشر شده بود.

مشکل نمایشگر گلکسی فولد

مشکل نمایشگر گلکسی فولد

نخستین مشکل نقص در نمایش یا مکانیزم تاشو گلکسی فولد بود و دیگری زمانی بود که کاربران فیلم محافظ روی نمایشگر را حذف کرده بودند؛ این فیلم با نوار پلاستیکی که به صورت پیشفرض روی صفحه نمایش تمام گوشی‌های موجود در بازار قرار دارد اشتباه گرفته شده بود.

سامسونگ در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود توضیح می‌دهد، این شرکت فهمیده است که شاید گلکسی فولد برای آنکه بهترین تجربه‌ی ممکن را به مشتریان ارائه کند، همچنان نیازمند بهبود پیدا کردن است. هرچند غول کره‌ای تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این دستگاه اعلام نکرده است، اما گفته که در طول هفته‌های پیش رو این گوشی منعطف را به فروش خواهد رساند. در ادامه می‌تونید متن کامل این بیانیه را مشاهده کنید:

تاخیر در عرضه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

ما اخیرا یک دسته بندی کاملا جدید را در دنیای موبایل ایجاد کرده‌ایم: یک گوشی هوشمند با استفاده از چندین فناوری جدید و متریال‌ها به منظور ساخت نمایشگری که به مقدار کافی برای تا شدن، انعطاف‌پذیر باشد. ما با هیجانی که در اطراف گلکسی فولد قرار دارد، تشویق می‌شویم.

در حالی که بسیاری از منتقدان، پتانسیل‌های فراوان ما را به اشتراک گذاشته‌اند، برخی نیز به ما نشان داده‌اند که این دستگاه برای آنکه بهترین تجربه‌ی ممکن را تضمین کند، به پیشرفت‌های بیشتری نیاز دارد. برای ارزیابی کامل این بازخورد و اجرای بررسی‌های داخلی بیشتر، ما تصمیم گرفته‌ایم که عرضه‌ی دیوایس را به تاخیر بی‌اندازیم. ما قصد داریم تاریخ آغاز فروش را در هفته‌های آیند ه اعلام کنیم.

یافته‌های اولیه از بررسی موضوعات گزارش شده در مورد مشکل گلکسی فولد نشان می‌دهند که بیشترین مناطق تاثیرپذیر در قسمت‌های بالایی و تحتانی مفصل لولا است. مشکل یک نمونه‌ی تولید شده نیز مربوط به عملکرد کلی نمایشگر بوده است.

ما اقدام‌های لازم را برای تقویت محافظت از نمایشگر انجام خواهیم داد. ما همچنین راهنمایی استفاده و مراقبت از نمایشگر که شامل لایه‌ی محافظتی می‌شود را نیز ارائه خواهیم کرد که در اختیار مشتریان گلکسی فولد قرار می‌گیرد. ما برای اعتمادی که نزد مشتریانمان داریم ارزش قائلیم و آن‌ها همیشه اولویت اصلی ما هستند. سامسونگ متعهد به همکاری نزدیک با مشتریان و شرکا به منظور جلو بردن صنعت موبایل است. در اینجا می‌خواهیم از آن‌ها برای صبر و درکی که داشته‌اند، تشکر کنیم.

همانطور که در بیانیه‌ی فوق می‌بینید، سامسونگ به مشتریان این هشدار را می‌دهد که نباید لایه‌ی محافظ روی نمایشگر کنده شود. ضمن آنکه مشکلات دیگر به وجود آمده را نیز مرتفع خواهد کرد.

پیشتر قرار بود گوشی منعطف گلکسی Fold در ششم اردیبهشت ماه روانه‌ی بازارهای بزرگ جهان شود. اما حالا این عرضه احتمالا چند هفته‌ای به تاخیر خواهد افتاد.

نظر شما درباره این تاخیر چیست؟ فکر می کنید گوشی های تاشو چه زمانی واقعا آماده مصرف شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

سامسونگ: ما براي اول بودن گند زديم.
سهامداران سامسونگ در ترنجي: سامسونگ يک دهه روي اين تکنولوژي کار ميکنه و هواوي دزديدش. آنباکس ترافي جلوي دوربين بدون مکس و تعويض صحنه، تو 18 دقيقه هزار بار باز و بسته کرد و چيزيش نشد. گلکسی فولد نشان‌ دهنده‌ی آغاز دوران جدیدی برای صنعت گوشی‌های هوشمنده.
يک ماه بعد:
سامسونگ: عرضه گلکسي فولد کنسل شد، اين گوشي توانايي دستيابي به استانداردهاي والاي ما را نداشت.
سهامداران سامسونگ در ترنجي: به اين ميگن مشتري مداري.

ahbarzegari

تو رو بیشتر زیر پستای سامسونگ میشه پیدا کرد تا هواوی!!!! باشه الان میام برندی که تو میخوای میخرم، فقط ول کن یه بین دو نیمه برا خودت بزار. اندازه آبدارچی هواوی ارزش نداره ولی از مدیر و سهامداراش بیشتر حرص میخوره

ronin

واسه هر شرایطی امادن
اینارو باید به پستای مدیریت بحران منتسب کنن😂

_V_

خب الان اینارو مگه اشتباه گفتم؟؟
ویدیوش هست خب برو ببین چرا خودتو اتیش میزنی😂

Mohammad 13759

سامسونگ با دنیای فناوری خداحافظی کن تاریخ انقضات به سر رسیده بای بای ؛ وسلام بر شرکت های که فناوری رو جلو میبرن نه عقبگرد یا درجا زدن مثل اپل و………

Pouya

دیگه اقراقم نکنید

Amir.66

سامسونگ باید از مشکلات نوت ۷ بهتر درس بگیره. کیفیت رو نباید فدای رقابت در عرضه سریع کرد.

ahmad

قبلا هم گفتم خیلی وقت میبره گوشیهای تاشو کاربردی بشن بنظرم حماقته معرفی تجاری این مدل ها بهترینکارو اپل میکنه

ronin

بیانیه سامسونگ مهم نیست که
ما خودمون تو این سایت کارشناسای حرفه ای تر و منطقی ای داریم که کاملا مشکل فولدو رد میکنن و لینکای معتبری هم دارن😂
منتظر بیانیه کارشناسای این سایت هستیم

Ebinem

بی کیفیت ترین ها را با سامسونگ تجربه کنید. شرکتی که را فدای کیفیت می کند.

علی شیخ زاده

واقعا دلیل این همه عجله ی سامسونگ چیه اونم بعد از حادثه نوت ۷ ؟
چه روزی بشه روز معرفی دستگاه منعطف اپل

RS.R

نوت 7. ترکید. خونه آتیش گرفت. ویلا تخریب شد. ماشین. آتیش گرفت اشکال. نداره. پیش. میاد. نوت ایج ترکید. مدرسه آتیش گرفت فروشگاه. لباس سوخت. اشکال نداره. پیش. میاد. حالا. بازم.یه مشکل دیگه اشکال. نداره. پیش. میاد. کلان. سامسونگ خریدی.
منفجر. شد. ترک ورداشت اشکال. نداره. پیش. میاد . وقتی. سیزی. فروش. بشه. گوشی ساز بیشتر ازین نمیشه تاریج. سبزی فروشی. سامسونگ. مطالعه. کنید. اونجاهم. کاهو رو جای سبزی خوردن. تو بسته بندی ها میذاشت. سابقه. یدی. داره سامسونگ

RS.R

تاریخ

Star

ماهـــــی گیری سران سامسونگ!!! خخخخ 😂😂

Star

جدا از شوخی، گوشی منعطف به نظرم از حساسیت بالایی مخصوصا در بخش لولا برخورداره و سازنده ها رو این قسمت باید بیشتر کار بکنند تا دچار مشکل نشه، چون با باز و بسته کردن محصول فشار به دو طرف نمایشگر وارد میشه. اینجا بهترین بودن خیلی با ارزش تر از اولین بودن هست به نظرم.

Amin B3DA

خود شرکت هم بیانیه داد و الان باز یک سری میان میگن اگر اون افراد برچسب گوشی را جدا نمیکردن گوشی خراب نمیشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)