حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) با دوربین سه گانه دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس به صورت رسمی خبر از استفاده از دوربین اصلی سه گانه در گوشی وان پلاس ۷ پرو داد. این دوربین دارای طراحی عمودی است. وان پلاس در حال انتشار اطلاعات در رابطه با پرچمدار آینده خود است. هفته گذشته این شرکت به این موضوع اشاره کرد که از دو گوشی جدید در نیمه اول سال جاری میلادی رونمایی می کند. وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) با دوربین سه گانه دیده شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro)

وان پلاس ۷ پرو

وان پلاس ۷ پرو

امروز این شرکت چینی به صورت رسمی اعلام کرده که وان پلاس ۷ پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. این موضوع توسط یک ویدیوی کوتاه منتشر شده در حساب توییتری این برند تایید شده است. در حالی که وان پلاس ۷ پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود، نسخه استاندارد آن همچنان دارای دوربین اصلی دوگانه خواهد بود.

دوربین دوگانه وان پلاس ۷

دوربین دوگانه وان پلاس ۷

اگرچه وان پلاس در رابطه با مشخصات دوربین این گوشی هوشمند اطلاعات رسمی منتشر نکرده است، اما شایعات به استفاده از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو اشاره می کنند. در جلوی این دستگاه یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی کاربران قرار می گیرد.

وان پلاس در اواخر سال گذشته میلادی به استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در پرچمدار آینده خود اشاره کرد. این گوشی های هوشمند در تاریخ 14 مه به صورت رسمی معرفی می شوند.

پرچمداران آینده وان پلاس در نسخه های مختلف مجهز به 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شوند. در حالی که وان پلاس ۷ پرو به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود، انرژی نسخه استاندارد آن را یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

در گذشته قیمت نسخه پرو پرچمدار آینده وان پلاس فاش شده بود. این گوشی هوشمند با قیمت پایه نزدیک به 745 دلار به فروش می رسد. نظر شما درباره وان پلاس ۷ پرو چیست؟ دوربین سه گانه می تواند برای شما راضی کننده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

خیلی پیشرفت قابل ملاحظه ای باشه میشه دوربین هواوی p20 pro یا mate 20 pro که الان قیمتشون خیلی افت کرده و نمایندگی رسمی هم دارند.اگر قیمت پایه همون ۵۰۰تا۶۰۰ دلار بود با توجه به مشخصات خیلی خوب این گوشی ارزش خرید بالایی داشت.اما الان با دلار ۱۴ تومن بدون احتساب حباب میخواد ده میلیون تا یازده تومان به پای من نوعی برسه که گزینه خرید امسال نخواهد بود حداقل برای کسانی که قدرت خرید متوسط دارند

Soheil Rezayiha

داداش این تو ایران گرونه نه اروپا
البته ما تو ایران خراب شده داریم زندگی می کنیم و واسه ماها گرونه
۷۴۵ دلار پول گزافی برای این گوشی با این مشخصات نیست واقعا هم قیمت G8 ThinQ هست ولی از همه لحاظ از اون برتره

Shiral

بله متاسفانه دقیقا همین طوره.
اما اینکه برای اونها هم این موضوع مهم نیست ممکنه خیلی صادق نباشه.درسته برای آمریکا و اروپای غربی این اعداد مهم نیستند اما اکثریت مخاطبین از کشورهایی هستند که صد یا دویست دلار براشون مهمه مثل هند وگرنه راحت برندهای مشهور قیمت‌ها رو بالا می‌بردند.شاید شاهد این ماجرا آیفون و افت فروش اونها باشه که نمیگم تنها دلیلش قیمتش هست اما یکی از دلایل میباشد

ramin123

منظور دوستمون اینه که گوشی های وان پلاس که تو دنیا به خاطر قیمت پایین ترش مطرح شده تو ایران با پرچمداری 900 و 1000 دلاری اندروید قیمتش یکیه!!! الان نوت 9 میشه 9200، وان پلاس 6t حول و حوش 9 تومن!!!
سامسونگ s10+ پرچمداری 1000 دلاری که کمتر از یه ماهه عرضه جهانی شده 12 و نیم میلیون!!!!
قابل توجه یه دوستی، نکنه چون یه ماه از معرفی اس 10 پلاس گذشته خوده سامسونگ قیمتش رو حدود 800 دلار آورده؟؟؟؟

Soheil Rezayiha

آقای عطا.یی
این رو پوشش بدین
https://m.youtube.com/watch?v=2sE9sv38vjs

عمر باتری بین S10 5G و S10plus و Razer Phone2 و Mi9 و XsMax و G8 ThinQ

MohammadFarhaadi

اینم زیر همون پست یوتیوبه اینم من پیشنهاد میدم.می نه با چهارصدو پنجاه دلار قیمت پودر میکنه اس ده پلاس رو!جالبه که اختلاف اجرای برنامه ها واقعا زیاده و سامسونگ قشنگ با فاصله زیاد حتی صفحه هوم رو لود میکنه.تو روشن شدن هم اختلاف قابل توجه بود.اثر انگشت هم که سامسونگ اونقدر مانور میداد روش واقعا می نه سریعتره!تو روشن کردن گوشی با پسورد هم می نه سریعتره.حتی تو مالتی تسکینگ هم می نه برنامه ها رو سریعتر باز میکنه که میشه راند دوم تست.بازیها و برنامه های گرافیکی مثل فتوشاپ و رندر هم می نه سریعتره اونم بعضی جاها واقعا خیلی سرتره.پیشنهاد میکنم نگاه کنید.

MohammadFarhaadi
m.b

خب به نظر میرسه که وانپلاس هم داره گرون میکنه…
745 دلار آخه؟
بعد این میشه قاتل پرچمدار ها؟
Mi 9 از همین حالا کشته وانپلاس رو که…
همون امکانات رو داره با 450 دلار میده…
تازه دوربین سری mi هم تا الان بهتر از oneplus بوده…
فقط در باتری فکر میکنم وانپلاس بهتر باشه که اون هم 300 دلار قیمت یک گوشی رو بالا نمیبره هیچوقت…
برای وانپلاس متأسفم…
واقعاً برند خیلی خوبی بود…
اشکالی نداشت که 745 دلار کرد قیمت رو ولی در صورتی که چهار تا دوربین میذاشت و باتری بالای 3800 و سلفی قدرتمند تر و…
نه اینکه اومده یه mi 9 ساخته با یه رابط کاربری دیگه و قیمت 750 دلار…
امیدوارم لااقل سرعت شارژش بالای 35 وات باشه با این قیمتی که داره میگیره…
برای من که با این قیمت ها، پایان راه فکر کردن به وانپلاس رسید…
برند خوبی بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)