حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی ایکس ۴ ۲۰۱۹ (LG X4 2019) با چیپست مدیاتک هلیو پی ۲۲ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ال‌جی

ال جی X4 2019 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. همچنین باید بدانید که ال جی ایکس ۴ ۲۰۱۹ (LG X4 2019) با چیپست مدیاتک هلیو پی ۲۲ رسما معرفی شده است و در ادامه آن هم بیشتر با آن آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

ال جی در حال افزایش تعداد محصولات اقتصادی خود است. امروز این شرکت کره ای گوشی ال جی X4 2019 را به عنوان جایگزین ال جی X4 پلاس در معرض دید عموم قرار داد. این گوشی هوشمند با نام های مختلف در کشورهای متفاوت برای فروش عرضه می شود.

در گذشته شاهد عرضه گوشی ال جی X4 2019 با نام های ال جی K40 در آفریقای جنوبی و ال جی K12 پلاس در برزیل بودیم. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.7 اینچی با فناوری IPS و رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است. نسبت تصویر این نمایشگر برابر با 18:9 است.

ال جی ایکس ۴ (LG X4 2019)

ال جی ایکس ۴

ال جی ایکس ۴

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد قرارگیری دوربین اصلی تکی 16 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED هستیم که از فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می برد. ثبت تصاویر سلفی در این محصول بر عهده یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

ال جی برای تامین قدرت این گوشی هوشمند خود، چیپست هلیو P22 را در نظر گرفته که توسط 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. در سمت چپ این اسمارت فون دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته که در زیر آن، دکمه گوگل اسیستنت به چشم می خورد.

انرژی گوشی ال جی X4 2019 را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که کاربران توسط پورت microUSB باید آن را شارژ کنند. از دیگر مشخصات ال جی ایکس 4 2019 می توان به جک 3.5 میلی متری هدفون، استاندارد MIL-STD 810G و سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اشاره کرد.

ال جی قصد دارد این گوشی هوشمند را با قیمت 260 دلار به فروش برساند که با توجه به مشخصات فنی، قیمت بسیار بالایی است. کاربران می توانند با پرداخت این مبلغ، محصولات تولیدی شرکت هواوی و یا سامسونگ را با تجهیزات بسیار بیشتری خریداری کنند. با توجه به این موضوع، باید منتظر شکست دوباره محصولات ال جی در بازار باشیم. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

مدیاتک😐

A.m.a

به نظرم ال جی بهتر به فکر گوشی های میانرده و پرچمدار باشه تا پایین رده

اگه ۲۰۰ دلار برچسب قیمت داشت
کمی منطقی تر بود

mostafa67

گوشیهای پایین رده ال جی هیچ توجیهی برای خرید ندارن…

amer

این ال جی هم به ته خط رسیده.260دلار پردازنده p22که اصلا شوته.نمایشگر HDکه باز هم شوته.دوربین شوت.قیمتش هم شوته.کلا این گوشی شوته .ال جی هم کلا شوته.80دلار ارزش نداره

Mortazavi

سعی کرده تو تمام قسمت ها آشغال باشه

mega08

hd plus , adndroid 8.1
آخه کی الان اندروید 8.1 میزنه !! بعد انتظار فروش بالا هم داره حتما!!

afsoongaregisoo

ردمی ۶ همین مشخصات رو داره حتی سنسور های دوربین بهتری هم داره .ردمی ۷ هم با سخت افزار خیلی بروز تر هم صد دلار .الجی فازش چیه نمیدونم ولی همین حماقت ها رو کرده که فروشش آنقدر پایین اومده .۲۶۰ دلار یعنی گران تر از سامسونگ ای۷ ۲۰۱۸ یا ای ۳۰ .و خیلی از گوشی های برند های دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)