حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو زد ۶ پرو با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و توانایی ثبت عکس ۱۰۰ مگاپیکسلی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | لنوو

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم احتمالا لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی ارایه می شود. از آن جا که عموما شایعات لنوو (حداقل در بخش موبایل) و حتی تیزرهای رسمی آن صحیح نیستند، ما آن را باور نکردیم و حالا مشخص شده که لنوو زد ۶ پرو با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و توانایی ثبت عکس ۱۰۰ مگاپیکسلی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 pro)

لنوو زد ۶ پرو

لنوو زد ۶ پرو

روزهای گذشته شرکت لنوو اعلام کرد که قصد دارد تا در تاریخ 23 آوریل برابر با 3 اردیبهشت از پرچمدار قدرتمند خود یعنی Z6 Pro در کشور چین رونمایی کند. حال با نزدیک شدن به تاریخ معرفی رسمی این پرچمدار، اطلاعاتی از مشخصات فنی Z6 Pro منتشر شده است که به وجود دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسل با قابلیت ثبت تصاویر با دقت 100 مگاپیکسل اشاره دارد.

به تازگی مدیر عامل شرکت لنوو تصاویری از پوسترهای تبلیغاتی گوشی Z6 Pro منتشر کرده که در آن به برخی از مشخصات کلیدی این محصول خاص اشاره شده است. در تصاویر منتشر شده از پوستر‌های تبلیغاتی این محصول، شاهد استفاده از دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی هستیم؛ همچنین به گفته تیم لنوو، Z6 Pro اولین گوشی هوشمندی است که می‌تواند به کمک تراشه اسنپ دراگون 855 تصاویری با دقت 100 مگاپیکسل را به ثبت برساند. البته در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی در خصوص ثبت تصاویر با دقت 100 مگاپیکسل توسط دوربین گوشی Z6 Pro منتشر شده بود، اما این اولین باری است که این گوشی با دوربین چهارگانه مشاهده می‌شود.

 

همچنین پیش از این مشخص شده بود که صفحه نمایش گوشی Z6 Pro لنوو از یک بریدگی ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و نسبت تصویر به بدنه آن 90 درصد است؛ همچنین این دستگاه از سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش بهره می‌برد. مدیر اجرایی شرکت لنوو هفته گذشته با انتشار اسکرین‌شات از صفحه اصلی گوشی Z6 Pro، به وجود قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در این پرچمدار اشاره کرد. Z6 Pro در واقع دومین پرچمدار شرکت لنوو است که از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 به همراه حافظه رم 12 گیگابایتی استفاده می‌کند؛ پیش از این لنوو از این تراشه قدرتمند بر روی گوشی Z5 Pro GT استفاده کرده بود.

تا این لحظه اطلاعات بیشتری در خصوص سایر قابلیت‌ها و مشخصات سخت افزاری این محصول ویژه منتشر نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حجم باتری، فضای ذخیره سازی و قیمت نهایی باید تا روز 3 اردیبهشت منتظر رونمایی رسمی از این پرچمدار قدرتمند بمانیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید لنوو زد ۶ پرو می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

قبلاً اپو و ویوو هم نرم افزاری توانایی عکس های پنجاه مگاپیکسلی داشتن اما کلا فرقی نداشت حتی عملکرد پایین تری هم میداد واسه همین کلا بیخیال شدن در سال ۲۰۱۶.

Milad7

لنوو برای این گوشی تیزرهای جالبی ساخته باید تا معرفی رسمی منتظر موند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)