حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی هواوی پی ۳۰ پرو در DxO امتیاز ۸۹ را دارد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | تست، دوربین، هواوی

دوربین سلفی هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) بر خلاف دوربین‌های پشتی خودش نمی‌تواند رقبای پرآوازه‌ی بازار را شکست دهد. این گوشی در آزمون‌های سایت DxOMark امتیازی کمتر از گلکسی اس 10 را ثبت کرده است. در حقیقت دوربین سلفی هواوی پی ۳۰ پرو در DxO امتیاز ۸۹ را دارد و در ادامه می خواهیم درباره آن صحبت کنیم، با ترنجی همراه باشید.

امتیاز DxO دوربین سلفی هواوی پی‌ ۳۰ پرو

 

گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو، پرچمدار جدید غول گوشی‌سازی چینی است که ماه گذشته همراه نسخه اصلی پی 30 در پاریس معرفی شد. این گوشی به تازگی در آزمون‌های سایت DxOMark شرکت کرده است. ظاهرا دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو امتیاز 89 را از این سایت کسب کرده است. به طور خاص، امتیاز بخش عکاسی این دوربین 90 و بخش فیلمبرداری آن 89 است. با این امتیاز٬ ما باید پرچمدار جدید هواوی را در رده‌ی چهارم برترین دوربین سلفی گوشی‌های بازار قرار دهیم.

طعنه سامسونگ به هواوی درباره امتیاز DxO دوربین سلفی هواوی پی ۳۰ پرو

امتیاز دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو در DxOMark

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با امتیاز 96 در صدر جدول است که گوگل پیکسل 3 و گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز با امتیاز 92 آن را دنبال می‌کنند. حالا امتیازی که دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو کسب کرده٬ آن را به رده‌ی پایین‌تر این گوشی‌ها می‌برد.

این گوشی به یک نمایشگر 6.47 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع OLED خمیده مجهز است که در بالای آن یک بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی قرار دارد. این گوشی فاقد اسپیکر حفره‌هایی در بالای صفحه خود برای روگوشی است٬ در عوض به فناوری Acoustic Display مجهز شده که صداها را با استفاده از امواج مغناطیسی مستقیما از خود نمایشگر ساطع می‌کند.

در زیر قاب٬ این گوشی از تراشه‌ی هشت هسته‌ای کایرین 980 ساخت هواوی قدرت می‌گیرد که با 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه خواهد بود. البته اگر این فضا برای شما کافی نیست٬ شما می‌توانید به لطف کارت‌های حافظه NM Card هواوی٬ فضای ذخیره‌سازی این گوشی را ارتقاء ببخشید.

اما در بخش دوربین٬ چهار سنسور را می‌توان در قاب پشتی هواوی پی ۳۰ پرو یافت. این دوربین‌ها شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض ٬f/2.2 یک سنسور 40 مگاپیکسلی عریض ٬f/1.6 یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو f/3.4 با زوم 5 برابری و یک سنسور تشخیص عمق ToF می‌شوند. در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از +HDR مبتنی بر هوش مصنوعی قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های P30 Pro می‌توان به تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه اشاره کرد که کمپانی ادعا می‌کند 30 درصد سریع‌تر از نسل پیشین خود عمل می‌کند. این گوشی همچنین اجرا کننده‌ی رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه‌ی اندروید 9 پای است و از یک باتری 4,200 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که با فناوری شارژ سریع 40 وات شارژ می‌شود.

اهمیت دوربین سلفی برای شما چه اندازه است؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

کپی کردن از وب سایت گجت نیوز. ادمین این همه پست از سایت ایرانی می دزدی حداقل تو منبع ذکر کن.

Milad7

گجت نیوز دیگه کجاست؟ مگه گجت نیوز دوربین گوشی را بررسی اختصاصی کرده که حق کپی رایت داشته باشه 😂

Ebinem

از مامانت بپرس بهت میگه.

Milad7

بیشرف عوضی معلومه بی بته هستی که شعور و شرف نداشته خانواده ات را در فضای مجازی نشون میدی

_V_

شعور

Pouya

به اندکی شعور نیازمندیم بین برخی کاربران سایت 😕

amer

میلاد جان این گزارش سایت گجت نیوز ترجمه کرده و حتی کلمه به کلمه با نظر نویسنده و مترجم سایت گجت نیوز همراه شده.مثلا سایت زومیت علاوه بر ترجمه همراه با تعصب و نظر مترجم همراه شده.در کل گجت نیوز کم کمش ترجمه اش انجام داده و دم گجت نیوز گرم به نظرم بهترین سایت فناوری در ایران همین گجت نیوز هست

chalton

چه دوربین اصلی چه دوربین سلفی،اس 10 پلاس رو بهترین میدونم و بیشتر قبولش دارم البته خدا کنه 10 5G رو هم بررسی کنه عالی میشه،توی تست های صفحه نمایش هوآوی پی ۳۰ پرو کیفیتش معمولی انتخاب شده و گفتن کیفیتش خیلی از اس 10 پایین تره،توی پردازنده هم کارین 980 هیچ حرفی در مقابل 9820 و 855 نداره،طراحیش هم واقعا دلچسب نیست و تکراری و جلوش تقلید از نوت 8 و نوت 9 سامسونگه،برای همین اصلا اصلا یه ضرر بزروی هست که بخوای این گوشی رو بخری وقتی بین 4 تا 6 ماه بعدش 35 درصد افت سرعت پیدا میکنه.

vahid abedi

ممنون از جملات منطقی و علمی تان.

فقط در کل این جملات شما یک اشتباه کوچک بود که حتما ایراد تایپی هستش چون از سطح سواد که دارین از شما بعیده اشتنبته کنین

متخصصان با دستگاه های اتمی محاسبه کردن بعد 4 ماه هواوی 36 درصد افت عملکرد داره که شما به 35 درصد اشاره کردین.

ولی بدون دستگاه اتمی به صورت دیمی و شکمی خوب تونستین نزدیک براورد کنین.

راستی یادتون رفت بگین اس 10 برعکس هواوی بعد 4 ماه حدود 35 درصد افزایش عملکرد و سرعت داره

یعنی بعد 4 ماه هواوی 35 درصد افت میکنه و سامسونگ تازه بعد 4 ماه موتورش روشن میسه و 35 درصد بیشتر میشه بهره وریش.

راستی اینم بگم شما خوشبینانه گفتین هواوی بعد 4 ماه حدود 35 درصد افت عملکرد داره

در برخی کاربران 3 ماه و 28 روز و 3 ساعت و نیم و 10 دقیقه و 3 صدم ثانیه گزارش شده کخ بعد از اون 3 صدم ثانیه در یک لحطه 35 درصد افت کرده

Amir.66

🤣🤣 خجالت

علی شیخ زاده

بنظرم دوربین پشتی پی ۳۰ پرو کاملا پیشرو و انقلابیه اما دوربین سلفی طبق ادعای dxo همچنان ضعیف تر از رقباس

_V_

یجوری تاسف میخورن برا دوربین انگار چیه!یارو کاربر عادیه موقع عکسبرداری از اوتو خارج نمیکنه بعد میاد درباره دوربین گوشی نظر میده،،،نظر تخصصی برا کسی لازمه که واقعا عکسای خوبه با گوشی میگیره نه ما اکثر ایرانیا که اوج عکسمون یه عکس در پیت از بچمونه /-:(دوربین اصلی)
سلفی هم من زیاد خوشم نمیاد کلا استفاده ای برا من که شخصا نداراه فقط شاید تو لایو و یدیو چت به درد بخوره(سلفی)
آخرش اینهمه اینجا جنگ میکنیم،،،تهش کسی که گوشی میخره باید به دلش بشینه،،ببینه میتونه تا خرید بعدی با این سر کنه؟دوربین خیلیامون میگیم مهمه ولی اوج استفادمون همون اول خرید گوشیه😂
باور کنید!(گفتم مگر اینکه یارو واقعا عکاسی کنه نه ما که اکثرمون یا استوری برا این.ستاگ.رام میگیریم یا از بچمان تو تایید عکس میگیریم /-:
البته در آخر باید بگم،،،کی پول خرید داره؟!
“آینده رفته از این کشور”

Amir.66

اره درسته کاربر عادیه و استفاده معمولی داره..ولی ۱۱۰۰ دلار داری پول میدی.

Naranj

نه پنل خوبی داره نه اسپیکر استریو داره نه اس دی کارت میخوره نه جک هدفون داره دوربین سلفی و فیلمبرداری هم داغون، ۱۰۰۰ دلار هم قیمتشه!

vahid abedi

دوست منطقی و غیر متعصب من چند جمله یادتون رفت بگین

با اجازتون کامل میکنم. در اخر جمله یادتون رفت بگین اس 10 از هر نظر بهتر از p30 pro هست و کی اس 10 رو ول میکنه اینو بخره.

مورد بعدی یادتون رفت به باتری ضعیف p30 اشاره کنین و زوم افتضاح با تبلیغ دروغین و عکاسی افتضاح و دروغین در شب هم یادتون رفت

سرعت شارژ پایین هم یادتون رفت.
در کل همه چیزش دروغ و افتضاح هست و یادتون رفت بگین j6 و j7 هم از p30 خیلی بهترن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)