حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار ردمی با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در راه است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شایعات

اطلاعات جدیدی در رابطه با پرچمدار ردمی در فضای مجازی منتشر شده که به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی هوشمند اشاره می کند. پرچمدار ردمی با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در راه است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

به تازگی اطلاعاتی در رابطه با پرچمدار آینده ردمی از سوی مدیر عامل آن منتشر شده است. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می کند و همچنین به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز می شود.

در حالی که Lu Weibing به این موضوع اشاره کرده، اطلاعات بیشتری را در اختیار رسانه ها و همچنین علاقه مندان به این برند قرار نداده است. در روزهای اخیر تصویری از مدیر عامل شیائومی در فضای مجازی منتشر شده بود که او را در حال استفاده از پرچمدار ردمی نشان می داد.

در این تصویر نمی توان به طراحی کلی این دستگاه پی برد؛ با این حال در بالای آن یک حفره بزرگ به چشم می خورد که احتمالا برای جک 3.5 میلی متری هدفون کاربرد دارد.

ردمی

در گذشته ویدیویی از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شده بود که برخی از ویژگی های آن را به نمایش می گذاشت. بر اساس این ویدیو، پرچمدار ردمی به دوربین اصلی سه گانه و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شود.

این گوشی هوشمند از حفره درون نمایشگر بهره می برد و با توجه به این موضوع، دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی است. برند ردمی فروش بالایی را در بازارهای مختلف تجربه می کند. این شرکت برای ادامه موفقیت خود به دنبال توسعه محصولات بیشتر و جذاب تر است.

یکی از این محصولات که دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است، با نام ردمی Y3 در کشور هند از راه می رسد. انتظار می رود این دستگاه با نام ردمی S3 در کشور چین به فروش برسد. به احتمال زیاد با این محصول در ماه مه ملاقات می کنیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید بالاخره این پرچمدار ردمی از راه خواهد رسید؟ در این صورت باید درباره ادامه پوکوفون کمی تردید داشت.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

قیمت فوق العاده رقابتی .یا اینو میخرم یا پوکوفون اف۲

saeed_l

احتمالاً تا دوهفته دیگه پولم جور میشه یه Mi 9 میخرم
JUST XIAOMI 🤘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)