حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) با اسنپدراگون ۶۷۵ در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، کوالکام

نتایج بنچمارک گلکسی ای 80 سامسونگ (Samsung Galaxy A80) یک روز مانده تا رونمایی رسمی در سایت گیک‌بنچ رویت شد. گلکسی ای ۸۰ به چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ و دوربین‌ پاپ آپ طور مجهز خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80)

سامسونگ فردا میزبان یک رویداد خبری مهم است که قصد دارد در آن از چند عضو جدید گوشی‌های خانواده Galaxy A خود پرده بردارد. در این رویداد که در چند شهر مختلف برگزار می‌شود٬ می‌توانیم با گوشی‌های گلکسی ای ٬40 گلکسی ای ٬70 گلکسی ای 80 و گلکسی ای 90 سامسونگ ملاقات کنیم. درست یک روز مانده به برگزاری این رویداد٬ حالا نتایج بنچمارک گلکسی ای 80 در سایت امتیازگیری Geekbench منتشر شده است. این گوشی با نام داخلی SM-A805F در گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است.

 

بنچمارک گلکسی ای ۸۰

بنچمارک گلکسی ای ۸۰

به لطف نتایج بنچمارک گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) ما حالا می‌دانیم که این دیوایس از اندروید 9 پای٬ یک رم 8 گیگابایتی و پردازنده‌ای با نام داخلی SM6150 که با نام تجاری اسنپدراگون ۶۷۵ شناخته می‌شود٬ بهره‌مند خواهد بود. این گوشی موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 2488 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 6732 را به نام خود ثبت کند. هرچند شایعاتی مبنی بر تجهیز این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 710 وجود داشت٬ اما این بنچمارک تازه منتشر شده خلاف چنین خبری را ثابت می‌کند.

گلکسی A80 به لطف طراحی منحصر به فردی که دارد٬ گوشی بسیار جذابی خواهد بود. گفته می‌شود این نخستین گوشی سامسونگ خواهد بود که فاقد ناچ یا حاشیه‌های اضافی صفحه است. دوربین‌های پشتی آن نیز به صورت اسلایدی کشویی طراحی شده‌اند که با چرخاندن آن‌ها به طرف جلو٬ به دوربین‌های سلفی تبدیل می‌شوند. ظاهرا اسپیکر رو گوشی نیز جایی در پنل جلویی ندارد٬ در عوض سامسونگ از فنواری صدای درون صفحه برای این گوشی استفاده کرده تا صدا از داخل نمایشگر به بیرون ساطع شود.

به هر ترتیب برای کسب اطلاعات کامل‌تری از این گوشی باید تا برگزاری رویداد سامسونگ در فردا چهارشنبه 21 فروردین ماه منتظر بمانیم. انتظار شما از این بهترین عضو خانواده گلکسی ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

به نظر چیز جالبی میاد.

Yilman

سامسونگ جایگاه خودش رو به هوآوی نمیده گوشی های جدیدی که معرفی کرده از چیپست های قدرتمند اسنپدراگون هست و دارای تنوع زیادی برای همه سلیقه ها هست اما هوآوی تمام میان رده هاش از کایرن 710 استفاده میکنن و فقط اسم گوشی هاش فرق داره حتی قیافه همه گوشی هاش هم یکی هست

Ebinem

خیلی جالبه سامسونگ فن ها هی از اگزینوس تعریف می کنند اما تهش سامسونگ از پردازنده های اسنپ دراگون استفاده می کنه. باز خوبه خود سامسونگ هم داره تایید میکنه که اسنپ دراگون بهتره از اگزینوس.

Mohammad 13759

دوست عزیز من دار از اگزینوس۸۸۹۵ استفاده میکنم والا نه لگی داخل بازی ها داره نه مشکلی داخل نرم افزار های سنگین مانند سالید ورک اندروید چر نباید استفاده کنم همتون چسبیدید به طرفداری از شرکت های که ما رو تحریم کردن .

Mohammad 13759

سامسونگ می خواد با این سریA فروش موبایلش در ۲۰۱۹ به بالا ترین حد برسونه ولی با رقیبی چون شیائومی عمرا به تونه . پرچمدار شیائومی قاتل کل پرچم دار ها با اون قیمت پایین . یه سوالی هم دارم ایا گوشی های شیائومی تبلیغات دارند زمان اتصال به نت یه جا خوندم وقتی به داخل تنظیمات مییری تبلیغ نشون میده یا نوتیف ارسال میکنه درسته؟

Raminshk

من بیش از یکساله گوشی شیائومی دارم بله هست اما از وقتی miui 10 اومده و آپدیت کردم میتونم بگم تبلیغات به یک چهارم قبل تقلیل پیدا کرده ولی متاسفانه هنوز هست اونم به این شکل که اگه به نت وصل باشی مثلا وقتی میخوای بری تو اپ میوزیک خود شیائومی یه صفحه تبلیغ میاد که البته با یه بک ساده سریع رد میشه البته مدیر شیائومی قول هایی داده که این تبلیغات آزار دهنده رو تا حدود زیادی رفع کنن

علی شیخ زاده

با توجه به سابقه سامسونگ احتمالا قیمت بالایی داره

✔ TVKade

همینطور a70 هم اسنپدراگون 675 هست: https://browser.geekbench.com/v4/cpu/12733558
باوجود اسنپدراگون 712/730 از 675 استفاده کرده. شرکت های دیگه از اسنپدراگون 675 روی گوشیای 200 دلاری استفاده کردن نه 500-600 دلاری. سامسونگ حقشه فروشش توسط دیگران خورده بشه.

_V_

TVKade
دنبال فوضولش بودن /-:

_V_

A80 معرفی شد چرا پوشش نمیدین؟خیلییی خوشگله لامصب

✔ TVKade

Vaez
دنبال فوضولشن /-:

_V_

TVKade
به چپیه :))))
برفا آب شده تف بزن اسکی میری /-:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)