حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جدید هیوندای النترا ۲۰۱۸ کرمان موتور فروردین ۹۸ اعلام شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

شرکت های خودروسازی تصمیم گرفته اند قیمت جدید محصولات خود را برای سال ۹۸ اعلام کنند. در حالی که قیمت ارز تغییرات چندانی را نسبت به سال گذشته تجربه نکرده، شرکت ها در حال افزایش قیمت خود هستند. لازم به ذکر است؛ کاهش قیمت ارز تاثیری در قیمت خودروها نداشته و تنها افزایش آن باعث اعلام قیمت جدید از سوی شرکت ها می شود! قیمت جدید هیوندای النترا ۲۰۱۸ کرمان موتور فروردین ۹۸ اعلام شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

به تازگی کرمان موتور تصمیم گرفته قیمت جدید هیوندای النترا را اعلام کند. این خودرو در مقایسه با گذشته، افزایش قیمتی نزدیک به 6 میلیون تومان داشته است. کرمان موتور قیمت جدید هیوندای النترا را اعلام کرد. این خودرو از این پس با قیمت 424,500,000 تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید هیوندای النترا ۲۰۱۸ کرمان موتور فروردین ۹۸

قیمت النترا ۲۰۱۸ فروردین ۹۸

قیمت النترا ۲۰۱۸ فروردین ۹۸

فروش این خودروی کره ای از امروز ۲۰ فروردین ماه از سوی شرکت کرمان موتور آغاز خواهد شد. شاید جالب باشد بدانید این خودرو تا سال ۹۶ قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان داشت!

هیوندای النترا به یک موتور ۴ سیلندر با حجم 2.0 لیتر مجهز شده که دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 است. این موتور قدرتی برابر با 152 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد که این قدرت، توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

این خودرو به ترمزهای جلوی دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی مجهز شده است. حداکثر سرعت این خودرو به 202 کیلومتر بر ساعت می رسد و حجم باک بنزین آن برابر با 50 لیتر است.

کروز کنترل، دوربین دید عقب، استارت دکمه ای، سانروف، صندلی های چرمی، کرمگن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه بخشی از تجهیزات و امکانات رفاهی هیوندای النترا را تشکیل می دهند.

نظر شما درباره قیمت جدید هیوندای النترا ۲۰۱۸ کرمان موتور فروردین ۹۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بعیده کسی بیاد مونتاژ ایران رو این قیمت بخره.قطعا کسی که این هزینه رو می‌تونه برای یک ماشین بذاره ترجیح میده وارداتی بخره.الان قیمت وارداتی این خودرو نزدیک همین قیمته.با این روند کرمان موتور با تعطیلی تولید ماشین های چینی که بزودی اتفاق می‌افته رسماً تعطیل میشه

mostafa3

سال ۹۶ با این قیمت لندکروز میشد خرید حالا …..
این خودرو فکر کنم پایین‌ترین مدل هیوندا باشه که قدرت و شتاب پایینی داره

JAVAD

پایین ترین نیست ، یکی از پایین ترین هاست
هیوندای اکسنت مدل پایین ترش هست که یه ماشین کاملا اقتصادی و پایین رده س

Mortazavi

عجببب
424میلیون واسه الترا!!!
دوست من قبل عید با همین قیمت مرسدس بنز c280 مدل 2011 خرید که به نظرم خیلی منطقی تره ولی در کل این خودرو ها ی 20000دلاری مال معمولی ترین آدم های کشور های اروپایی معمولی هست بعد ما ادعای بزرگی در دنیا داریم
متاسفم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)