حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش هیوندای آزرا و النترا ۲۰۱۸ از ۲۲ دی ماه

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا از روز شنبه مورخ ۲۲ دی ۱۳۹۷، مرحله ی جدید فروش هیوندای آزرا و النترا ۲۰۱۸ را آغاز کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

هنوز جزئیات دقیقی از شرایط فروش این خودروها اعلام نشده است. اما با پیگیری های انجام شده، این سری از فروش بر مبنای خودروهایی است که در انبار گمرک مانده بودند و در ماه های گذشته اجازه ی ترخیص نداشتند.

هیوندای النترا ۲۰۱۸

هیوندای النترا ۲۰۱۸

حال با فراهم شدن شرایط ترخیص خودروهای مانده در گمرک، بخشی از هیوندای النترا و آزرا ۲۰۱۸ کرمان موتور در روزهای جاری ترخیص می شود و این شرکت برنامه دارد تا این سدان های کره ای را طی بخشنامه ی فروش به صورت رسمی به بازار عرضه نماید.

برخی احتمال می دهند که با توجه به پرداخت مابه التفاوت ارزی جهت ترخیص خودروها، شرکت کرمان موتور آزرا و النترا را با قیمتی مشابه به بازار به فروش رساند. اما بسیاری توقع دارند که قیمت های رسمی کرمان موتور برای این خودروی کره ای کمتر از بازار آزاد باشد تا این اتفاق بتواند قیمت النترا و آزرا را در بازار تا حدی کاهش دهد. به گفته ی روابط عمومی کرمان موتور، فردا برنامه ی فروش این خودروها به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

فکر می کنید کرمان موتور چه قیمت هایی را برای این دو خودرو محبوب هیوندای در ایران در نظر بگیرد؟ حتما به خاطر دارید که در بازه هایی قیمت آزرا از ۱ میلیارد تومان هم گذشته بود!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

همه عربا اهواز عشق آزرا ان بنازم این ماشینو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)