حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوکس ترین سفرتان را در این شهر ها تجربه کنید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

دبی یکی از شهر های اصلی کشور امارات متحده عربی بوده که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در تمام فصول سال تور دبی مورد استقبال قرار می گیرد تا توریست ها از این شهر رویایی دیدن کنند. شهر دبی در گذشته شهری معمولی بوده اما پس از چند سال متوالی پیشرفت بسیار زیاد و چشمگیری داشته است که آن را به یکی از شهرهای مهم جهان تبدیل کرد. با ساخت مکان ها و مناطق تفریحی مصنوعی در شهر دبی زمینه گردشگری خوبی برای امارات فراهم شد. به گونه ای که هر فرد دوست دارد یک بار به دبی سفر کند و از این شهر رویایی بازدید به عمل آورد. درست است که دبی شهری باستانی نیست اما تاریخ مخصوص خود را دارد که آن را می توان در خانه های شیخ سعید، شیخ جوما و موزهای این شهر مشاهده کرد.

تور اروپا سرشار از جاذبه های مختلف گردشگری از جاذبه های طبیعی گرفته تا جاذبه های فرهنگی و تاریخی بوده و هر گردشگری با هر علایق و سلایقی را مجذوب خود می نماید. در میان کشور های مختلف اروپایی که هر یک به تنهایی در زمینه ی جذب گردشگر در دنیا حرفی برای گفتن دارند. فرانسه با جذب بیش از 80 میلیون توریست خارجی ، اسپانیا با 60 میلیون گردشگر و ایتالیا با جذب 46 ملیون توریست در سال بیشترین آمار جذب گردشگر را داشته و پیشروان جذب گردشگر در قاره سبز محسوب می شوند. گردشگران از سراسر دنیا درتور اروپا علاوه بر بازدید از کشور های مذکوراز مکان های گردشگری و شهرهای بسیار دیگری همچون پاریس ، رم، مادرید ، اکراین ، بلغارستان ، کرواسی ، صربستان ، مسکو ، آتن ، برلین و… نیز بازدید به عمل می آورند. این قاره دارای رودهای پرآب و بسیار مهمی همچون : ولگا،دانوب،راین،البه و همچنین ارتفاعات و رشته کوه هایی مانند: پیرنه، کارپات، آلپ و بالکان می باشد و همین امر دال بر این شده که گردشگران در اروپا هوایی بسیار معتدل و دل انگیز را حس نموده و نهایت لذت را از سفر خود تجربه نمایند.

جمهوری روسیه وسیع ترین کشور دنیا می باشد که در منطقه اوراسیا واقع شده است. تور روسیه یکی از تورهای محبوب در جهان می باشد که سالیانه تعداد بی شماری از گردشگران تور روسیه از جاذبه های این کشور بازدید می کنند. پایتخت کشور روسیه شهر مسکو می باشد که از شهرهای بسیار محبوب نزد گردشگران تور روسیه است. مسکو که بزرگ ترین شهر اروپا به حساب می آید، در قسمت اروپایی کشور واقع شده است. کشور روسیه در آسیای شمالی و اروپای خاوری قرار دارد و با اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی همسایه می باشد. همچنین روسیه با دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی مشترک دارد. به طور کلی روسیه در همسایگی چهارده کشور اروپایی و آسیایی می باشد. جمعیت روسیه تقریبا 145 میلیون نفر است که از این نظر هم روسیه جایگاه نهم را در بین کشورهای جهان به خود اختصاص داده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

بله با این بهشت رویایی که ساختن لیاقتشون بیشتر از این هاست همین کشور امارات عربی قراره در سال 2021قشنگترین کشور جهان تبدیل بشه.جالبه بدونید 7سال پیش روزنامه افتاب مطلبی نوشته و گفته امارات متحده عربی تنها متکی به درامد توریستی.تجارت.و صنعت فراوری شیلات هست و جدیدا کارخانه بومی خودرسازی لبنانی و دبی راه اندازی شده.و جالبه تنها 4درصد محصولات پتروشیمی میفروشه.و حتی نفت از ایران میخره.امیدوارم بیشتر به پیشرفت ادامه بده چون مستحقش هست.

_V_

👍

amer

ممنون جناب وائزی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)