حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت آیپد مینی ۵ (iPad Mini 5) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، مقاومت

کانال یوتیوبی مشهور JerryRigEverything ویدیویی از تست مقاومت آیپد مینی ۲۰۱۹ یا آیپد مینی ۵ اپل را منتشر کرده است. از نکات جذاب این بررسی، این است که iPad Mini 2019 حتی در حالت خم شده کامل نیز کار می‌کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت آیپد مینی ۵ (iPad Mini 5) را ببینید

ویدیوی تست مقاومت آیپد مینی ۲۰۱۹

 

 

پس از آن که آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل در آزمایش‌های استقامت JerryRigEverything شکست، ما با اعتماد به نفس کمی همین آزمایش‌ها را روی آیپد مینی جدید اپل مشاهده کردیم. اما خوشبختانه تست خمیدگی آیپد مینی 2019 نتایج بدتری را به دست نیاورد.

این تست مقاومت طبق روال همیشه آغاز شد؛ در خراش سطح 6، نمایشگر این تبلت مانند دیگر نمایشگرهای هم رده‌ی خود عمل می‌کند. فریم آلومینیومی دور بدنه نیز مقاومت خوبی را به نمایش می‌گذارد و خوشبختانه در تست آتش، هیچ آسیبی به نمایشگر وارد نمی‌شود.

اما تست مقاومت آیپد مینی ۵ جایی جذاب می‌شود که آن همانند آیپد پرو ۱۱ با فشار آوردن خیلی زیاد خم می‌شود، اما برخلاف مدل پرو نمایشگر و فریم تبلت نمی‌شکند تا کاربر بتواند همچنان از دیوایس خود استفاده کند. در این آزمایش، آیپد به شکل موز درآمده بود، اما همچنان کارایی خود را داشت!

نظر شما درباره مقاومت تبلت های نازک و جذاب جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

زرشک آیپدو 😂

Mahdi.L

واقعا لزومی نداره اینقدر نازک و آسیب پذیر طراحی بشه که با فشار های نه چندان زیاد به این روز در بیاد

Genesis

مرسی کیفیت ساخت😂
بعد یه ترول میاد میگه کیفیت ساخت سامی کمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)