حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، تبلت، تست، تماشا کنید، مقاومت

آپید پرو ۲۰۱۸ (iPad Pro 2018) جدیدترین و قدرتمندترین تبلت موجود در بازار است. قدرتمند از نظر پردازش و چیپست اپل A12X اما نظر کیفیت بدنه آیا این تبلت ۵.۹ میلی متری قدرت خوبی در کیفیت بدنه هم دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بینیم تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸ می تواند چقدر ما را شگفت زده کند؟ البته خب، تصویر اصلی مطلب خود گویاست!

همانطور که گفتیم آپید پرو ۲۰۱۸ ضخمات ۵.۹ میلی متری دارد و با این ابعاد ۱۱ یا ۱۲.۹ اینچی اولین نگرانی که به ذهن ما راه باز می کند، شکننده بودنش است. ابتدا اجازه بدهید درباره تست خراشیدگی صحبت و کنیم و البته پیش از آن اینکه، قلم Apple Pencil 2 کاملا شکننده است.

بدنه آلومینیومی آیپد پرو ۲۰۱۸ در برابر خراشیدگی رفتار عادی یک آلومینیوم را نشان می دهد. شیشه محافظ نمایشگر نیز در سطح موبایل های اپل مقاوم است. لبه سمت راست آیپد پرو ۲۰۱۸ بخش پلاستیکی دارد برای انتقال شارژ از آیپد به قلم در نظر گرفته شده است. متقارن با آن یک سوراخ برای میکروفون آن سمت قرار دارد. به این صورت دو نقطه ضعف در بدنه وجود دارد.

با اولین فشار شاهد خرد شدن آیپد پرو ۲۰۱۸ هستیم. مشخصا انتظار زیادی از مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸ آن هم در برابر فشار خم شدن نداشتیم اما شاید بهتر بود تست کمی ریزبینانه تر می بود و در برابر فشارهایی که شاید در کوله یا کیف به آن وارد شود، نگاهی می شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸ برای اپل تلنگری است یا به آن اهمیت نمی دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

درسته که تست خم شدن برای دستگاهی به این بزرگی زیاد معنی نداره ولی لامصب خیلی زود شکست دقیقا مشکل طراحی داره ولی در کل خوبه و این خم شدن زیاد مهم نیس بنظرم . اقای ع ط ا ی ی تست سرعت وان پلاس تی با ایفون ایکس اس مکس هم منتشر شده

Soheil Rezayi

عمرا باتری وی ۴۰ مشخص شد

علی شیخ زاده

افتضاحه باتریش?

Soheil Rezayi

آقای عطایی تو رو خدا اخبار مربوط به الجیو پوشش بدین
Gsmarena.com
تنها بدی وی ۴۹ همین باتریشه وگرنه امتیازات خوبی رو از این سایت دریافت کرده

chalton

ماشالا به هیچی نه نگفت،خش پذیری راحت و از همه مهم تر اشتباه ایفون 6 و 6پلاس دوباره تکرار شد اینبار روی آیپد پرو جدید که دیگه این سری خیلی خیلی راحت خم شد،طرف یه کوچولو دستاشو تکون داد راحت خم شد،باز تکرار یه غم،نگید که ابعادش بزرگ هست برای همین راحت خم میشه چون خنده داره،برندهای دیگه رو نگاه کنید متوجه میشید که اپل ری….. ده با این مقاومت آیپد جدیدش.

اپل روح فناوری ?????✋✋

علی شیخ زاده

روز معرفی یادمه گفتم ضخامت زیر ۶ میلی واسه تبلت اصلا خوب نیست?
یعنی یه بارم تست نکردن ببینن شکنندس یا نه

Pouya

دقیقا منم گفتم بیش از حد نازکه اگر یکم ضخیم تر بود هم تو این تست اوضاش بهتر میشد هم باتریه بزرگتری داشت هم دوربینش بیرون نزده بود

ARMTIN

واقعاً نامید کننده بود ?

siavash-t

سلام آقای ع.طایی، *Pencil

siavash-t

در مورد خبر هم اینکه بالاخره این قضیه کم کردن ضخامت دستگاهها یه جا به اصطلاح روی منفی اش رو هم نشون می ده. حرفم طرفداری از اپل نیست. منظورم اینه این کار بالاخره یه عاقبت بد هم داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)