حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی 5 در تصاویری لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

ذو هفته پیش بود که قاب آیپد مینی ۵ لو رفت. همچنین خواندیم که احتمالا آیپد مینی جدید سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. امروز اما آیپد مینی 5 در تصاویری لو رفته که می تواند دید جالبی به ما بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

آیپد مینی 5

آیپد مینی 5

همانطور که در تصاویر بالا از آیپد مینی 5 می بینیم، این دستگاه از نظر ظاهری اصلا شبیه به آیپد پرو جدید و طراحی جدید تبلت های اپل نیست. در حقیقت به قول افشاکننده اطلاعات این را باید آیپد مینی 4 اس نامید!

درباره مشخصات سخت افزاری اطلاعاتی ندارید اما برای مثال مشخص است که چهاربلندگو روی لبه های پایین و بالا دیده می شوند. همچنین گزارش شده که چیپست اپل A9 آیپد مینی 5 خواهد تپید. این برای تبلتی که سال 2019 دلچسب نیست و به نوعی یک تبلت میان رده به شمار می رود.

البته این را در نظر داشته باشید که شاید این یک نمونه پیش تولید قدیمی از آیپد مینی باشد که هرگز تولید نشده است و شاید تولید هم نشود اما به هر حال فعلا ما درباره نسل بعدی تبلت کوچک انداره اپل همینقدر می دانیم.

آیپد مینی 5

آیپد مینی 5

گفته می شود که اپل دو آیپد مینی جدید برای سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد که قیمت های متفاوتی دارند. هر چند آیپد مینی ۴ که جدیدترین نسخه به روزشده آیپد مینی است و ۳ سال پیش عرضه شده هنوز برای خیلی از کاربران کفایت است اما قطعا دستگاهی جدیدتر می تواند توجه به این دستگاه گجت ها را بیشتر کند، دسته گجت هایی که سامسونگ برای اولین با با گلکسی تب ۷ آن را آغاز کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تبلت های کوچک در بازه ۷ تا ۸ اینچ بیشتر با استقبال مواجه می شوند یا برادران بزرگ تر؟ من فکر می کنم که هیچ کدام!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فقط امیدوارم طراحی مکعب گونه نداشته باشه

CAPCOM

مکعب گونه 😨
دوسته من منظورتون رو واضح بفرمایید
آیا منظور شما مربعی یا نسبت ۴.۳ است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)