حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید آبسردکن

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آبسردکن ها در اماکن مختلف از جمله بانک ها ، موسسه ها ، اداره ها ، شرکت ها  ، خانه و ده ها جای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند . تقاضای بالا بخصوص در فصول گرم سال ، سبب شده است تا تولید کننده ها تغییراتی اساسی در طراحی و کارکرد این محصولات به وجود بیاورند که نتیجه آن هم خلق انواع آبسردکن های فانتزی و خانگی در طرح های بسیار زیبا و منحصر به فرد شده است .

این آبسردکن ها برخلاف نامی که دارند علاوه بر تولید آب سرد قادر به تولید آب گرم و حتی در برخی از آن ها آب ولرم نیز تولید می شود . تغییرات و بروزرسانی ها مطابق با نیاز ها و سلیقه های مردم سبب شده تا برخی از افراد از این دستگاه ها در منزل خود استفاده نمایند . با خرید آبسردکن مناسب می توانید تمام نیاز های خود را از آب سرد ، گرم و ولرم برطرف نمایید .

خرید آبسردکن مناسب مستلزم توجه به برخی نکات و فاکتور های می باشد که در این مقاله به توضیح آنها خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید …

در خرید یک آبسردکن باید به چه نکاتی توجه کنم ؟

برای خرید یک آبسردکن علاوه بر کیفیت کارکرد آن توجه به زیبایی ، بهداشت ، رعایت استاندارد ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند .

1- بدنه خارجی

بدنه خارجی یک آبسردکن تعیین کننده مقاومت ، طول عمر و از همه مهمتر زیبایی آن می باشد . بدنه ABS بهترین نوع بدنه خارجی برای یک دستگاه آبسردکن می باشد . ABS نوعی پلاستیک فشرده و بسیار با کیفیت بوده که از 3 نوع پلیمر متنوع تشکیل شده است و به همین دلیل دارای مقاومت و دوام بسیار بالا ، زیبایی هرچه تمام و انعطاف کافی در مقابل ضربات احتمالی می باشد که از بهترین انتخاب های در تولید انواع یخساز و آبسردکن می باشد. همچنین در آبسردکن هایی که در محیط خارج ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند از استیل های ضدزنگ استفاده میشود که به همین دلیل با نام آبسردکن استیل شناخته می شوند.

2- بدنه داخلی

بدنه داخلی به دلیل تماس مستقیم با آب مصرفی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که حضور هرگونه آلودگی و ایراد در بدنه داخلی می تواند باعث آلوده شدن آب داخل دستگاه شود . بدنه داخلی (مخزن) دستگاه آب سرد کن باید از جنس استیل از نوع استنلس خالص و غیر مغناطیسی باشد چرا که این نوع استیل از خطر زنگ زدگی به طور کامل مصون بوده و مانع رشد باکتری در داخل دستگاه می شود .

3- یخچال

یخچال آبسردکن یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید . شما می توانید در این یخچال انواع مواد غذایی و یا نوشیدنی نگهداری نمایید . یخچال های طراحی شده در انواع آبسردکن ها به صورت دو طبقه و سه طبقه می باشند . علاوه براین بدنه یخچال آبسردکن باید از جنس ABS باشد تا کاربر در صورت نیاز به سهولت آن را بشوید .

4- استاندارد

با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و میل عامه ی مردم به خرید اجناس ارزانتر، برخی از افراد بدون کوچکترین توجه به استاندارد ها و اصول و با بهره گیری از قطعات ارزان و بنجل چینی دست به ساخت محصولاتی بی کیفیت و کم کیفیت می زنند تا با کمترین قیمت ممکن محصولات خود را به بازار ارائه دهند . از این رو توجه به کیفیت و استاندارد های رعایت شده در دستگاه آبسردکن از اهمیت بالایی برخوردار است . حائز اهمیت است بدانید که برخی از شرکت های فعال در ایران به صورت انحصاری آبسردکن هایی وارد می نمایند که طراحی شده و ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای استاندارد CE اروپا می باشد .

5- تعداد شیر

یکی از موارد بسیار مهمی که در خرید آبسردکن باید به آن توجه شود تعداد شیر های آن می باشد . در حالت حداکثر آبسردکن می تواند 3شیره باشد که در این حالت یعنی آب سرد ، آب گرم و آب ولرم تولید می کند . برخی دیگر از آبسردکن ها تنها دارای 2 شیر برای آب گرم و آب سرد می باشند .

6- نحوه تامین آب

در انتخاب آبسردکن اطمینان حاصل کنید که دستگاه قابلیت اتصال به شهری را داشته باشد چرا که پر کردن مخزن آب و حمل آن آسان نمی باشد .

7- گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش یک دستگاه بیانگر کیفیت آن می باشد چرا که شرکت تولید کننده یا وارد کننده با توجه به کیفیت دستگاه خود گارانتی داده و تعیین می کند که تا چه زمانی قادر به تولید یا ارائه قطعات یدکی آن می باشد . از این رو به هنگام خرید دستگاه آب سردکن به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه ویژه نمایید .

جمع بندی

شرایط بازار و افزایش قیمت ها تاثیر بسزایی در زندگی همه مردم گذاشته است به طوری که قیمت تمامی اجناس از قیمت آبسردکن افزایش پیدا کرده است . این شرایط می طلبد که در هنگام خرید آگهی کامل را داشته و از خرید خود مطمئن باشیم .

برای خرید یک آبسردکن با کیفیت توجه به جنس بدنه خارجی ، بدنه داخلی ، رعایت استاندارد ها و اصول ، تعداد شیر موجود در آبسردکن ، یخچال ، نحوه تامین آب ، گارانتی و خدمات مشتری دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و هر کدام از این موارد به صورت کامل و مفید در قسمت های بالا توضیح داده شد .

 

تهیه و تنظیم : یخ-ساز.net

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

مناسب برای طرفداران هواوی،
آبسردکن های حشمت مخصوص طرفدارای هواوی که از سامسونگ میسوزند.

Milad7

تشکر از مستر عط ا ی ی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)