حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو (Oppo Reno) با دوربین پاپ آپ طور متفاوت دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو، رندر

دو هفته پیش بود که درباره اوپو رنو یا به تلفظ صحیح تر، رینو (Reno) در ترنجی مطلبی خواندیم. آنجا گفته شد که اوپو رنو یک میان رده با اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در رندرهای مربوط به این دستگاه هیچگونه زائده ای روی نمایشگر نمی دیدیم و حالا مشخص شده که این به دلیل دوربین سلفی پاپ آپ طور است. البنه اوپو رینو (Oppo Reno) با دوربین پاپ آپ طور متفاوتی دیده شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اوپو رینو

اوپو رینو

اوپو رینو (Oppo Reno) یک دستگاه میان رده خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز می شود و دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی را روی قاب پشتی ارایه می کند.

در نمای جلویی شاهد یک دستگاه بسیار کم حاشیه هستیم که بلندگوی مکالمه روی لبه بالایی قرار دارد و دیگر هیچ. اوپو رینو با دوربین پاپ آپ طور متفاوتی ارایه می شود که بر محور گوشه سمت چپ دستگاه به صورت برشی از دایره به بیرون باز می رشود. به دلیل فضای موجود، از فلاش LED هم استفاده شده است.

شایعات جدیدی در رابطه با پرچمدار جدید کمپانی اوپو به گوش می‌رسد ولی با توجه به مشخصات فنی اوپو رنو یا رینو (Oppo Reno) که به تازگی لو رفته، اهالی تکنولوژی نسبت به پرچمدار بودن این گوشی مشکوک شده‌اند.

خط تولید جدید کمپانی اوپو تحت نام رنو (Reno) تایید شد. طی روزهای گذشته، شایعات بسیاری درباره پرچمدار جدید اوپو به گوش می‌رسید و تقریبا مطمئن بودیم که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده خواهد کرد. در حالی که به انتظار معرفی یک گوشی پرچمدار نشسته بودیم، مشخصات فنی اوپو رنو فاش شد و برخلاف تصورات، این گوشی از چیپست اسنپدراگون 710 بهره می‌برد.

نظر شما چیست؟ طراحی اوپو رینو را می پسندید؟ به نظر می رسد که چینی ها و به خصوصو اوپو باید لقب نوآوران طراحی موبایل این روزها را دریافت کنند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

هر مسخره بازی که دلشون میخواد انجام میدن خخخخ

Milad7

واقعا حیف پول که جای این بنجل ها بدی

TVKade

ببینین من خودم با اکثر گوشی ها کار کردم گوشی چینی فقط شیائومی ما بقی ارزش خریدن ندارن

✔ TVKade

یکی از این معلوم الحال های سامسونگی یه اکانت فیک با اسم من ساخته، کامنت میذارن.😀 ببین فن های سامسونگ به چه روزی افتادن جز ترول بازی چاره دیگه ای نمونده براشون.

chalton

هیچ ترولی تا حالا رو دست ما بلند نشده
تا میتونیم با این ترول کاری ها قصد در فریب دیگران داریم که بیان سامسونگ بخرن

TVKade

چالتون جان واقعا به حرفات ایمان اوردم… تا وقتی هواوی نداشتم فکر میکردم دروغ میگی ولی وقتی میت بیست پرو خریدم تازه فهمیدم حق با شما هست و محصولات هواوی خیلی بی کیفیت هستن.
الان به نظر شما اس 10 پلاس بخرم یا Mi9 ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)