حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو شیائومی با دو لولا دوباره دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

شایعات و تیزرهای گوشی تاشو شیائومی با دو لولا خیلی بی هدف و نامشخص منتشر می شوند. برای مثال تمام این شایعات به ما می گویند که این دستگاه با دو لولا طراحی خواهد شد و چیز جدیدی ارایه نمی شود. ویدیو کوتاه جدیدی هم که از گوشی تاشو شیائومی منتشر شده دوباره روی همین داشتن دو لولا متمرکز است. گوشی تاشو شیائومی با دو لولا دوباره دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گوشی تاشو شیائومی با دو لولا

امروز ویدئوی جدید ۱۰ ثانیه‌ای دیگری از گوشی تاشدنی شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو و یوتیوب به‌اشتراک گذاشته شده است. گمان می‌رود که گوشی تاشدنی چینی‌ها در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شدو همانند هواوی میت ایکس با قیمت ۲۶۰۰ دلاری، قرار نیست در بازارهای ایالات متحده به‌فروش برسد. اگر شیائومی واقعا گوشی تاشدنی خود را با چنین قیمتی به بازار عرضه کند، بار دیگر با سیاست قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه، رقبا را به چالش خواهد کشید. پیش‌تر نیز گفته شده بود که قیمت گوشی تاشدنی شیائومی نصف قیمت گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود.

قیمت گوشی تاشو شیائومی نصف قیمت گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود، دقیقا مثل پرچمدارهای عادی

باوجودی که نمی‌توان ازطریق یک ویدئوی ۱۰ ثانیه‌ای اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند به‌دست آورد؛ اما برخی معتقدند از آنجایی که گوشی تاشدنی شیائومی از دو طرف قابلیت تا شدن را دارد، از فناوری پیشرفته‌تری نسبت به گلکسی فولد سامسونگ بهره می‌برد.

باتوجه به آنچه گفته شد، گوشی هوشمند شیائومی هم ازنظر قیمت‌گذاری و هم از نظر فناوری نسبت به گوشی‌های هوشمند تاشدنی دیگر در موقعیت بهتری قرار دارد.

گوشی تاشو شیائومی

گوشی تاشو شیائومی

شیائومی هنوز زمان برگزاری رویداد مطبوعاتی معرفی گوشی هوشمند تاشدنی خود را مشخص نکرده است؛ اما اگر این شرکت بر طبق سنت‌های پیشین خود برنامه‌ریزی کند، انتظار می‌رود یکی از مدیران شرکت، در رسانه‌های وشبکه‌های اجتماعی در مورد محصول اطلاعاتی را منتشر کند. همچنین انتظار می‌رود شاهد اخبار فاش‌شده‌ی بسیاری در مورد این گوشی هوشمند در شبکه‌ی اجتماعی ویبو باشیم.

باوجودی که انتظار می‌رود چند سال طول بکشد تا قیمت گوشی‌های هوشمند تاشدنی متعادل‌تر شود، اما ظاهرا شیائومی خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شود گوشی هوشمند تاشدنی خود را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و فناوری پیشرفته‌تر به بازار معرفی خواهد کرد. باید منتظر اخبار بیشتری در مورد گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی باشیم تا ببینیم آیا این شرکت می‌تواند در هر دو حوزه‌ی قیمت و فناوری از سایر شرکت‌ها پیشی بگیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی دید صحیحی به گوشی تاشو دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

واقعاً مشکل خط تای گوشی های تاشو رو بزاریم کنار، طراحی این گوشی یه سرو گردن از دو تای دیگه بالاتر نیست؟

Cyrus

تبریک میگم به طرفدارای شیائومی
من دید خوبی نسبت به این گوشی دارم

.Alireza.

عرض این گوشی توی حالت تا شده خیلی زیاده به نظرم در واقع تبلت بعد از تا شدن به یه تبلت دیگه تبدیل میشه!
فکر کنم اگه اندازه کلی دستگاه کوچیکتر بود این مشکل رفع میشد

علی شیخ زاده

خیلی زیباست

TVKade

شیائومی بی نظیره.تنها برند چینی که ارزش خریدن داره همینه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)