حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) با رابط کاربری One UI رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

کابوس گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) یکی از کابوس هایی است که شاید هنوز هم رخ دادنش باورپذیر نباشد. سامسونگ توانست آن شرایط بحرانی را به خوبی مدیریت کند و پس از برطرف شدن آن مشکل، نسخه های گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) به بازار ارایه شدند که همان گلکسی نوت ۷ بودند با باتری کوچکتر و امن‌تر. این دستگاه ها بسیار معدود در بازار هستند اما اگر یکی از دارندگان آن ها هستید باید بگویم که آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) با رابط کاربری One UI رسما ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) با رابط کاربری One UI

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت اف ای

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت اف ای

 

همانطور که در تصویر بالا می بینید آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) ارایه شده است و با حجم ۱.۵۸۸ گیگابایت رابط کاربری One UI را به دستگاه شما اضافه می کند. این آپدیت برای گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) آخرین آپدیت است و با توجه به اینکه این دستگاه هم دوره گلکسی اس ۷ است، دریافت آپدیت اندروید ۹ برای آن می تواند جالب باشد چون خانواده گلکسی اس ۷ آپدیت اندروید ۹ را دریافت نمی کنند.

گلکسی نوت ۷ برای زمان معرفی اش یک شاهکار به تمام معنا به شمار می رفت. این تلفن اولین عضو از سری نوت سامسونگ است که در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم است. این تلفن با قلم بهبود یافته‌ی خود می‌تواند به ۴۰۹۶ نقطه در یک لحظه‌ی حساسیت نشان دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این تلفن نسبت به گلکسی اس ۷ اج ارتقا‌هایی به خود دیده است. دوربین سلفی این تلفن ظاهرا یکی از نقاط قوت این تلفن استثنایی خواهد بود.

استفاده‌ی سامسونگ از سنسور عنبیه‌ی چشم که به ترتیب قرارگیری رگ‌های خونی چشم حساس است یکی از اقدامات هوشمندانه‌ی این شرکت برای جذب مشتری است. پیش از این مایکروسافت از حسگر جذاب در لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال استفاده کرده بود. بدنه‌ی گلکسی نوت ۷ همانند گلکسی نوت ۵ از جنس شیشه است. باید به سامسونگ یک تبریک جانانه گفت زیرا این شرکت نوت ۷ را با وجود درگاه قلم هوشمند ضد آب کرده است. گلکسی نوت ۷ با وجود قلم یک دستیار خوب برای شما خواهد بود.

گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pouya

جالب که به این گوشی هم آپدیت رو ارایه کرده

Milad7

این گوشی به خاطر قضیه انفجارش فروش کمی داشت

Sajad_k

گوشی مورد علاقه من!
حیف واقعا حیف

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)