حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آرکید (Apple Arcade) سرویس اشتراک ماهیانه بازی های پولی این شرکت خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در بین تمام نام‌گذاری های امشب اپل که عموما یک پلاس یا + در آن‌ها بود، این نام اپل آرکید است که شخصا اصلا با آن ارتباط برقرار نمی کنم. آرکید نام دسته بندی بازی است حال آن که اپل آرکید (Apple Arcade) سرویس اشتراک ماهیانه بازی های پولی این شرکت خواهد بود، بازی هایی که شاید از هر دسته بندی‌ای باشند. به هر صورت، همین است که هست و در ادامه با هم درباره سرویس اپل آرکید صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اپل آرکید (Apple Arcade) سرویس اشتراک ماهیانه بازی های پولی

اپل آرکید بیش از ۱۰۰ عنوان بازی پولی دارد

اپل آرکید بیش از ۱۰۰ عنوان بازی پولی دارد

اپل در جریان کنفرانس امشب خود سرویس جدیدی به‌نام Apple Arcade را رونمایی کرد. پلتفرم جدید گیمینگ اپل به کاربر اجازه‌ی تجربه‌ی بازی‌ روی تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS و مک را می‌دهد. البته، کاربران اپل تی‌وی نیز می‌توانند از این سرویس نیز استفاده کنند. این سرویس برای استریم بازی روی iOS تدارک دیده نشده و اپل هنوز وارد بازی جدید استریم بازی نشده که شرکت‌هایی همچون سونی، مایکروسافت،گوگل و انودیا به آن ورود کرده‌اند.

اپل آرکید درحقیقت، سرویس بازی با پرداخت حق اشتراک برای تجربه‌ی بازی‌هایی است که ازطریق اپ‌استور نصب می‌شوند. بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان از اپ‌استور بازی دانلود کرده‌اند و بیش از ۳۰۰,۰۰۰ بازی در این فروشگاه موجود است. اپل به‌دنبال آوردن برخی از بهترین عناوین بازی‌های استور خود به این سرویس اشتراکی است. طبق اعلام اپل، ۱۰۰ عنوان جدید و ویژه به‌زودی در اپل آرکید برای iOS و مک و اپل تی‌وی دردسترس خواهد بود.

اپل آرکید از پاییز ۲۰۱۹ ازطریق تب‌ جدیدی در اپ‌استور برای iOS و مک و اپل‌ تی‌وی در ۱۵۰ کشور جهان دردسترس کاربران خواهد بود.

عناوینی که از طریق اپل آرکید عرضه می‌شوند توسط هیچ پلتفرم دیگری قابل استفاده نیستند و در واقع تنها از طریق اپل آرکید نصب خواهند شد. این بازی‌ها به صورت مستقیم از طریق اپ استور دانلود و نصب می‌شوند و مشترکین می‌توانند بازی‌ها را هر زمان که می‌خواهند مورد ارزیابی قرار دهند. همه‌ی ویژگی‌ها، محتوا و به روزرسانی‌هایی که این عناوین دریافت می‌کنند هم شرایط مشابهی خواهند شد داشت و نکته ی جالب اینجاست که این بازی‌ها هیچگونه تبلیغاتی را نمایش نخواهند داد.

اپل در مراسم امشب خود عناوین مختلفی را به نمایش گذاشت که از این بین می‌توانیم به بازی‌های پلتفرمری مثل Sonic the Hedehog‌ اشاره کنیم. البته هنوز لیست کامل این عناوین توسط اپل اعلام نشده اما غول آمریکایی وعده داده تا بازی‌هایی از شرکت‌هایی مثل سگا، کونامی، لگو، فینجی، Klei Entertainment و بسیاری دیگر را برای مشترکان اپل آرکید به ارمغان بیاورد.

نظر شما درباره اپل آرکید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)