حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کروم ۷۴ تم تاریک را به ویندوز می آورد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

دو ماه قبل بود که در ترنجی خواندیم تم تاریک کروم ویندوز به زودی ارایه می شود. گوگل به تازگی اولین نسخه بتا مرورگر کروم ۷۴ ویندوز را منتشر کرده است. این نسخه جدید از حالت تاریک پشتیبانی می کند و این قابلیت با عملکرد بهتری در اختیار کاربران قرار گرفته است. بدین ترتیب کروم ۷۴ تم تاریک را به ویندوز می آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 

تم تاریک گوگل کروم ۷۴ ویندوز

تم تاریک گوگل کروم ۷۴ ویندوز

باید اشاره کنیم که تم تاریک یا حالت Dark Mode به حالت پیش فرض این مرورگر تبدیل شده و می توانید برای تغییر این وضعیت نیز اقدام نمایید. باید اشاره کنیم که حتی لوگو گوگل کروم ۷۴ نیز از حالت Dark Mode بهره برده و به طور کلی این نسخه به عنوان نسخه تاریک مرورگر کروم ارائه شده است. در ادامه توضیحات بیشتر را در راستای این نسخه جدید مرورگر کروم در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

این نسخه کروم از نظر ظاهرای تغییرات زیادی داشته است و از سوی دیگر با ارائه قابلیت هایی برای بیماران حرکتی بهترین گزینه خواهد بود. همچنین با وجود قابلیت Reduce motion شاهد حذف انیمیشن ها، جلوه های بصری و کاهش تصاویر متحرک در وبسایت های مختلف خواهیم بود که این قابلیت برای تمامی کاربران سیستم عامل های مختلف، قابل استفاده خواهد بود.

به طور کلی رقابت بین مرورگرهای برتر، این روزها بسیار زیاد شده است و هر یک سعی دارند تا با ارائه قابلیت های کوچک و بزرگی، نظر کاربران به خود جلب کنند و کاربران را راضی نگه دارند. این مرورگر جدید از تبلیغات آزار دهنده نیز جلوگیری خواهد کرد و به طور کلی پکیج خوبی خواهد بود. باید اشاره کنیم که فعلا نسخه بتای این بروزرسانی ارائه شده و به زودی با انتشار این نسخه، از قابلیت های جدید و جذاب این مرورگر بیشتر توضیح خواهیم داد.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ اگر حوصله منتظر ماندن برای نسخه نهایی را ندارید، آموزش زیر را از ترنجی از دست ندهید:

 

دانلود تم سیاه گوگل کروم دسکتاپ

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

امروز یه لحظه قناری رو نصب کردم تستش کردم متاسفانه دارک رو دوست دارم اما من یه تم مشکی گذاشتم رو کروم و اون خیلی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)