حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بی سیم اپل ایرپاد ۲ (AirPods 2) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

یک سالی از اولین شایعه ایرپاد ۲ می گذرد و حالا بالاخره رسما معرفی شد. اپل کمی عجیب شده است و در روزهای اخیر سه معرفی مهم از قرار آیپدهای ۲۰۱۹، آی مک های ۲۰۱۹ و حالا ایرپاد ۲۰۱۹ یا ایرپاد ۲ را رسما معرفی کرده است. این ها محصولاتی است که ما انتظار داشتیم در مراسم ۵ اسفند آن ها اریه شوند. به هر صورت هندزفری کاملا بی سیم اپل ایرپاد ۲ (AirPods 2) رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ایرپاد ۲

ایرپاد ۲

ایرپاد ۲

ایرپاد نسل دوم (AirPods 2019) از کیس مجهز به شارژ بی‌سیم و تراشه‌ی جدید H1 برای عمر باتری بیشتر و چندین قابلیت جدید، مانند استفاده از دستیار سیری بدون نیاز به فشاردادن دکمه و صرفا با گفتن جمله‌ی هِی سیری (Hey SIri) بهره می‌برد.

کیس جدید ایرپاد به استاندارد Qi (چی) برای شارژ بی‌سیم مجهز شده و این، یعنی تقریبا با تمام شارژرهای بی‌سیم موجود در بازار سازگار است. به‌غیر از ویژگی‌های گفته‌شده، ایرپاد نسل دوم شباهت زیادی به ایرپاد نسل اول دارد و این شباهت در کیس آن‌ها هم به‌چشم می‌خورد و برخی جزئيات مرتبط به آن تغییر کرده است. برای مثال، کیس شارژ ایرپاد نسل دوم از چراغ LED کوچک برای نشان‌دادن عمر باتری برخوردار است.

چیپست جدید H1 در ایرپاد ۲

اپل می‌گوید چیپست جدید H1 درمقایسه‌با تراشه‌ی W1 (استفاده‌شده در نسل قبل) برخی مزیت‌ها را به‌همراه می‌آورد. شاید یکی از نکات مهم‌ مرتبط‌به تراشه‌ی مذکور، این است که یک ساعت مکالمه‌ی بیشتر (معادل ۵۰ درصد) را برای کاربران ایرپاد نسل دوم به‌ارمغان می‌آورد.

بهبود وضوح میکروفون و افزایش سرعت اتصال به دستگاه‌ها و پشتیبانی از Hey Siri از دیگر ویژگی‌های مثبتی هستند که تراشه‌ی H1 در ایرپاد نسل دوم اعمال کرده است. نکته‌ی مهم دیگر اینکه ایرپاد جدید اپل به بلوتوث ۵ مجهز شده است.

در بین تمامی هدفون‌های ساخته‌شده‌ی اپل و حتی هدفون‌های شرکت بیتس، این نخستین‌بار است که استفاده از تراشه‌ی H1 را شاهد هستیم. همان‌طورکه احتمالا می‌دانید، برخی از هدفون‌های جدید بیتس به‌دلیل فروخته‌شدن این شرکت به اپل، به تراشه‌ی W1 مجهز شده‌اند تا هم عمر باتری بیشتری داشته باشند و هم راحت‌تر به دستگاه‌هایی نظیر آیفون و مک‌بوک و آیپد متصل شوند.

قیمت ایرپاد ۲

علاقه‌مندان خواهند توانست ایرپاد نسل دوم را به‌همراه کیس شارژ بی‌سیم با قیمت ۱۹۹ دلار تهیه کنند. درضمن، برای علاقه‌مندان امکان تهیه‌ی ایرپاد و کیس به‌صورت جداگانه فراهم شده که قیمت آن‌ها به‌ترتیب ۱۵۹ و ۷۹ دلار است. این، یعنی دارندگان نسل اول ایرپاد می‌توانند از کیس جدید برای شارژ بی‌سیم استفاده کنند.

نظر شما درباره ایرپاد ۲ چیست؟ آن را می پسندید؟ با این قیمت برای بازار ما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

روش جدید اپل برای زدن جیب افراد تجمل پرست هم اومد

ehsan1102000

خیلی وقته این روش اومده

Dariushrd

ایرپاد های اپل عالی هستن! ارزش قیمتش رو داره

Genesis

عالی هستن؟؟
صداش؟؟
طراحی قرار گیری در گوشش؟
یا ایزوله کردن صداش؟؟؟
تو مهم ترین فاکتور های هندزفری ایرپادز عملکردش افتضاحه

Vahid

نخر و چار نفر گمراه نکن الکی

pouya

اونور بازار خوابید حالا اینور پیدات شد با نظرات گوهر بارت

راجب محصول نظر بده چرت و پرت بسه

ahmad

بهترین هدفون بیسیم بازار هست نسل قبل رو تجربه کردم بینقص بود این دیگه یه چیز دیگه هست

Vahid

چقدر بی سرو صدا معرفی میکنه
و از عمد جولو انداخته
ب گمونم میخاد همه حواس ها ب اکو سیستم باشه
خیلی زرنگه

Milad7

قیمتش داخل ایران 3 میلیون میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)