حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۱۰ آی (Honor 10i) با دوربین سه گانه و کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

هفته گذشته، اطلاعاتی مبنی بر عرضه‌ی گوشی آنر ۱۰ آی  (Honor 10i) با دوربین عقب سه گانه درز کرد و حالا این گوشی در بازار روسیه معرفی شده است. با وجود شباهت‌ها و اشتراک‌های زیاد با آنر ۱۰ لایت، این گوشی نسخه‌ی کاملا مشابه آن نیست. آنر ۱۰ آی (Honor 10i) با دوربین سه گانه و کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شد و در ادامه ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اولین و بزرگترین تفاوت بین این دو گوشی به بخش دوربین‌ها باز می‌گردد. آنر ۱۰ آی – Honor 10i یک سنسور اضافی در قاب پشت گوشی و همچنین یک شاتر سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. دوربین‌های عقب از یک سنسور 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور زاویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی f/2.4 و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی برخوردار هستند.

آنر ۱۰ آی

آنر ۱۰ آی

این دستگاه مانند آنر 10 لایت به تراشه کایرین 710 مجهز بوده اما 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت _ چیزی که شما در آنر 10 لایت نمی‌بینید. حافظه داخلی دارد. به جز این موارد، بقیه مشخصات دو گوشی یکسان هستند و هردو از صفحه نمایش با رزولوشن 1080×2340 و اندازه 6.21 اینچ، باتری 3400 میلی آمپری و اندروید ۹ به همراه رابطه کاربری EMUI 9 بهره می‌برند. ابعاد نیز یکسان هستند، اما با این حال، آنر ۱۰ ای دو گرم بیشتر وزن دارد.

قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است اما رسانه‌های محلی پیش‌بینی کرده‌اند که این گوشی قیمتی حدود 310 دلار خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

۳۱۰ دلار؟؟
مگه سوپره؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)