حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی یک سایت بسیار حرفه ای برای دانلود آهنگ های روز دنیا

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سلام دوستان امروز سعی دارم به یکی از متداول ترین سوال های علاقمندان موسیقی درباره مشکلات در دانلود آهنگ های ایرانی پاسخ دهم. مدت ها است که علاقمندان موسیقی و آهنگ های روز دنیا از نبودن یک سایت معتبر و بروز در زمینه دانلود آهنگ جدید شکایت دارند، از اینرو تصمیم گرفتم تا به معرفی یک سایت بسیار معتبر و پیشرفته در زمینه دانلود آهنگ بپردازم تا شاید بتوانم به علاقمندان موسیقی خدمتی کوچک کرده باشم. امروز نیز همانند مقاله های قبلی که در اختیار شما عزیزان قرار دادم قرار است تا این بار به معرفی یک سایت بسیار مطرح و شناخته شده به نام SAMFUNI بپردازم که در این چند سال اخیر توانسته است به شهرت بسیار زیادی در زمینه موسیقی دست پیدا کند.

امروزه موسیقی به یکی از سرگرمی های اصلی ما انسانها تبدیل شده است به شکلی که برای هر فضا و زمانی موسیقی مخصوصی را ساخته ایم، از اینرو موسیقی در سبک ها متفاوتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به سبک هایی چون راک، پاپ، کلاسیک، موزیک های سنتی، تلفیقی، جاز و… اشاره کرد. باید دقت کنیم که در ایران طرفداران سبک هایی چون پاپ، سنتی و هیپ هاپ و رپ نسبت به دیگر سبک های موسیقی از طرفداران بیشتری برخوردار است در صورتیکه در برخی از کشورها سبک هایی مانند راک با فاصله بسیار زیادی از دیگر سبک ها قرار گرفته اند از اینرو ما متوجه میشویم که طرفداران و علاقمندان موسیقی از چه تنوع بسیار گسترده ای برخوردار هستند.

معرفی سایت سمفونی

امروزه سایت های بسیار زیادی در زمینه ارائه دانلود آهنگ فعالیت دارند و تعداد آنها شاید بیش از چندین هزار سایت باشد که فقط در ایران فعالیت می کنند، برای فهمیدن این موضوع کافی است تا یک جستوجوی ساده در گوگل انجام دهید تا متوجه این موضوع شوید. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بارها برای دانلود یک آهنگ با مشکلات بسیار زیادی از قبیل خراب بودن لینک دانلود، نداشتن پخش آنلاین و یا تبلیغات بسیار زیاد رو به رو شده اید، به شکلی که برای دانلود یک آهنگ 3 تا 4 دقیقه ای مجبور شده اید که بیش از چند ساعت وقت بذارید اکنون با حضور سایت هایی چون سمفونی به طور کلی این مشکل حل شده است و شما می توانید در کمتر از یک دقیقه آهنگ دلخواه خود را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

شاید بتوان بجرائت سایت سمفونی را یکی از پیشرفته ترین سایت های دانلود موسیقی در داخل و خارج از کشور دانست، این سایت با استفاده از قالبی جذاب و دوستداشتنی و فضایی کاربر پسند سعی کرده است تا بهترین تجربه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

دانلود موزیک جدید

دانلود موزیک جدید

برخی از نکات درباره سایت سمفونی

یکی از نکات مثبتی که در این سایت نسبت به دیگر سایت های فعال در این زمینه وجود دارد این است که تمامی حقوق خوانندگان و صاحبان اثر محفوظ می باشد و کاربران و علاقمندان به موسیقی می توانند برای حمایت از خواننده های محبوبشان آلبوم های این هنرمندان را خریداری کنند. دومین نکته استفاده از پلیر بسیار حرفه ای می باشد که کاربر به راحتی می تواند با پخش یک آهنگ به دیگر آهنگ های موجود به صورت پخش آنلاین دست پیدا کند یعنی اینکه بعد از پایان یک آهنگ به صورت اتوماتیک دیگر آهنگ های موجود در سایت پخش خواهد شد یا اینکه کاربر می توان به صورت دستی به آهنگ بعدی یا قبلی مراجعه کند.

سومین نکته مثبتی که درباره این سایت می توان بیان کرد پخش انلاین موزیک ویدیو و همینطور اضافه شدن بخش دانلود موزیک ویدیو می باشد که کاربران به راحتی بدون نیاز به وارد شدن به سایت های خارجی مانند یوتیوب که با محدودیت های بسیار زیادی از قبیل کاهش سرعت رو به رو است، می توانند تمامی موزیک ویدیوهای خواننده های مطرح کشور را در این سایت با سرعت بسیار بالا پخش و یا دانلود کنند، تمامی کیفیت های ارائه شده برای این ویدیوهای در سایت موجود می باشد و کاربر می تواند به راحتی پخش و یا دانلود کند.

بیوگرافی خوانندگان در سایت سمفونی

از نکات قابل توجه که در سایت های داخلی کمتر به آن پرداخته می شود بیوگرافی خوانندگان است که بنظر من سایت سمفونی از اولین سایت های در زمینه بیوگرافی خوانندگان میباشد که قدمی مثبت در زمینه معرفی و بررسی زندگی هنرمندان و خوانندگان عزیز کشورمان برداشته  است که در این چند اخیر ساله کمتر به آن پرداخته شده است.

در انتها باید اشاره کنم که سایت سمفونی یکی از مطرح ترین سایت های ارائه دهند موسیقی ایرانی است که کاربر به راحتی و بدون نیاز به ورود به دیگپر سایت های داخلی و خارجی می تواند تمامی آهنگ ها و ویدیو های مجاز کشور را دانلود کند و از آنها لذت ببرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

متوقف شدیم😂

AŁɪ

قشنگ ترین آهنگ مهدی احمدوند : دوست دارم 😍خاطراتم زنده شد

SHREK

به سمفونی سلام کنید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)