حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) را ببینید: آیا شیشه دوربین واقعا یاقوت کبود است؟

نوشته

5 سال قبل | 40 دیدگاه | تست، شیائومی، مقاومت

احتمالا به یاد دارید که سه هفته پیش در ترنجی خواندیم شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت ۴۴۵ دلار رسما رونمایی شد. این دستگاه با دوربین سه گانه عرضه می شود که سه اپتیک دارد اما اینجا نمی خواهیم درباره آن صحبت کنیم، اینجا درباره شیشه محافظ آن صحبت می کنیم و می خواهیم ببینیم آیا شیشه دوربین واقعا یاقوت کبود است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) را ببینید.

شیائومی می ۹ مانند اکثر پرچمدارهای این روزها از ترکیب شیشه و فلز استفاده می کند. شیشه گوریلا گلس ۶ روی شیائومی Mi 9 را می بینیم، می تواند همانند گلکسی اس ۱۰ دوست داشتنی باشد اما از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی نمی توان گفت که پیشرفتی نسبت به نسل های قبلی دید.

نکته ای که شیائومی همانند اپل روی آن تمرکز ویژه ای دارد، شیشه محافظ دوربین سه گانه Mi 9 است و حالا می گوید که این شیشه از نوع “شیشه یاقوت کبود” یا شیشه سفایر است. حقیقت این است که یاقوت کبود اصلا شیشه نیست که بخواهیم بگوییم شیشه یاقوت کبود! در حقیقت این نام گذاری به نوعی می خواهد به ما وایب نه چندان مثبتی بدهد که بله، این یاقوت کبود واقعی با کیفیت نیست و احتمالا چیزی شبیه به همان پوشش دوربین آیفون هاست.

تست مقاومت شیائومی می ۹

تست مقاومت شیائومی می ۹

اشتباه نکنید، همچنین ادعای شیائومی صحیح است اما نه به آن کیفیتی که باید! در حقیقت درست است که شیشه محافظ دوربین می ۹ از نوع شیشه یاقوت کبود است اما کیفیتش مانند آن چیزی که در ساعت عای تیسوت یا مثلا نسخه سفایر اچ تی سی یو ۱۱ پلاس دیدیم نیست.

از نظر باقی موارد در تست مقاومت شیائومی می ۹ می توان گفت که نمایشگر OLED این دستگاه پس از قرار گرفتن در مقابل شعله و سفید شدنش، دوباره با حالت عادی باز می گردد. همچنین حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر Mi 9 پس از خراشیدگی های زیاد هم به خوبی کار می کند.

در مقابل فشار و تست خم شدن نیز می ۹ خیلی موفق ظاهر می شود و می توان گفت با خرید شیائومی می ۹، دستگاهی که به قیمت نصف پرچمدارهای مدعی به بازار عرضه می شود، یک خرید مناسب از نظر کیفیت ساخت خواهید داشت. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
40 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

آقای عط.ایی در عنوان پرسیدید آیا شیشه محافظ دوربین واقعاً از یاقوت کبود است…
والا چون کاربرا هم براشون سوال میشه جزئیاتش رو میگم که یه وقت اشتباه نشه…
سوال اول اینه که شیشه محافظ، یاقوت کبود داره؟
جواب بله
ولی هیچوقت شیائومی نگفت یاقوت کبود خالصه…
بلکه همه جا گفت Sapphire glass که یعنی شیشه ای که یاقوت داره…
تنها کمپانی معروفی که از یاقوت کبود واقعی استفاده کرد اچ تی سی مرحوم بود…
که اون هم چون یه لنز بود، مقدار کمی لازم داشت، اما سه لنز شیائومی اگر قرار باشه با یاقوت کبود خالص پوشونده بشه قیمت این گوشی سر به فلک میکشه…

m.b

ضمناً تا همینجا هم فقط شیائومی و اپل و اچ تی سی از یاقوت کبود برای محافظت از دوربین هاشون استفاده کردن…
بعضی از کمپانی ها 1000 دلار میگیرن و محافظ دوربینشون یه گلس عادیه…

moh.l

البته htc u ultra کل صفحه نمایش هم بود

m.b

کل صفحه نمایش مثل همین مورد کاملاً خالص نبوده…
ترکیب شده بوده…

moh.l

نه اتفاقاً خالص بوده و تستش تو همین کانال یوتیوب هست

m.b

والا منبعی اگر به غیر از یوتیوب دارید، بفرستید…
(یوتیوب هم باشه اشکالی نداره)
والا من تو gsmarena دیدم نوشته بود sapphire crystal glass
یعنی اگر حرف شما درست باشه، شیشه این گوشی باید روی درجه 8 خط بیافته…

moh.l
amer

به نظرم این گوشی چه سخت افزار و چه جنس بدنه و کیفیت نسبت به قیمتی که داره بی نظیره و حتی ارزش700دلار قیمت داره بر مبنای این تست مقاومت و تست انتوتو حرف نداره مبارک فن های شیائومی باشه

ronin

می با این گوشی واقعا سنگ تموم گذاشت
چیزی از گوشیای هزار دلاری کم نداره و نصفشون هم قیمت داره

m.b

خداییش جانب حق رو بگیریم، یه سری چیز ها اضافه هم داره…
هر چند کمبود هایی هم داره ها…
اما همه گوشی ها کمبود دارن…
اما نقص های این گوشی با قیمت استثناییش جبران میشه…
اما نقص های اون ها چی…؟

ronin

دقیقا👍

MohammadFarhaadi

مگه گوشیای هزار تا دو هزار دلاری کامل و بی نقصن؟چطوره که مثلا سامسونگ و اچ تی سی و سونی و اپل اگه نقص داشته باشن با وجود قیمتهای نجومی عیبی نداره و عادیه ولی اگر نقصی تو گوشیای شیائومی باشه که اگه باشه هم واقعا ناچیزه به پای قیمت پایین و بی کیفیتی گوشی نوشته میشه و با یه نگاه از بالا به پایین بعضی کاربرا اعلام میکنن که عیب نداره نصف یا یک سومه قیمته این به جای قیمت پایینش!!!چند تا گوشی هزار دلاری به بالا دوربین با امتیاز ۱۰۷ دارن که بین تمام برندا هم بهترین فیلمبرداری رو داره؟چندتا برند گوشی با این کیفیت و مقاومت دارن؟چندتا برند تونستن مثل می هشت اینفرارد و فینگرپرینت زیر نمایشگر و فیس آیدی رو با هم بزارن تو گوشی؟هیچکدوم!گوشی رو همه بخاطر گوشی بودن و قدرت پردازشی میخرن بعد برای چیزایی مثل دوربین و نمایشگر خوب کدوم برند صدر جدوله بنچمارکه؟کدوم برند پر امکانت ترین رابط رو داره و در عین حال از اندروید خام سریعتره؟اگر رابط کاربری ایراد کوچیکیه چرا سامسونگ بعد از ده سری اس ده و نوت نتونسته هنوز رابطش رو درست کنه و این براش عیب نیست اصلا؟!چطور خطای نمایشگر و روشنایی و فینگرپرینت اس ده در کنار چیپست ضعیفترش نسبت به بقیه پرچمدارا ایراد حساب نمیشه؟!بیید جز به جز اس ده رو با می نه مقایسه کنید و امتیاز بدید ببینید کدوم در صورتیکه قیمت یکسان داشته باشن ارزش خرید بیشتر داره و ببینید کفه ترازو به کدوم سمته!نه اینکه دورادور بگیم چون نصف قیمته پس حتما یه کمبودی داره ولی هنوز کسی کمبودهاش رو نگفته فقط میدونن حتما کمبود داره ولی چیه کسی نمیدونه!جالبه که تمام حرفایی که در مورد گوشیاش گفته شیائومی درست بوده و هیچ دروغی هم نگفته ولی دروغ گفتن برندایی مثل سامسونگ هم برای فن هاش قشنگه و به ارزش گوشی اضافه میکنه!

m.b

نمیدونم الان به کامنت من ایراد گرفتید یا نه…
اما منم تعریف کردم ازش…
قطعاً هیچ گوشی پارامتر ارزش خرید نسبت به قیمتش به گوشی های mi نمیرسه…
حداقل سری های mi 8 و mi 9 که اینطور بودند…

نیما عرفانی


.b
حرفِ حق رد خور نداره.
Xiaomi mi9
-کمتر از نصف قیمتِ s10+
-شارژر سیمی ۲۷ وات و بیسیم ۲۰ وات ( سریع ترین شارژر بیسیم)
-پاوربانک با ظرفیت بالا و همراه با گوشی که از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کنه.
-فرستندهٔ اینفرارد
-بهترین دوربین در فیلم برداری
-پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵
-کیفیت ساخت قابل توجه
-حسگر اثرانگشت اپتیکال داخل نمایشگر با سرعت بسیار خوب

هرکی این گوشی رو بگیره پشیمون نمیشه .
مبارک خریداراش 🌷💙

نیما عرفانی

در ادامه ی کامنتم
من همیشه سعی کردم بین برندها تبعیض قائل نشم و لازمه برای رعایت عدالت بخشی رو اضافه کنم به کامنت قبلیم .

در مقابل درسته که إس ۱۰ پلاس قیمت بالای ۱۰۰۰ دلار داره اما اونم قابلیت هایی رو ارائه میده که بی ارزش نیست .

– حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیرِ نمایشگر که با آپدیت های نرم افزاری دقت و سرعتش در سطح بالایی قرار میگیره .
– از نمای جلو به دلایل برخورداری از صفحه نمایش خمیده جلوه ی زیباتر و لوکس تری داره
– صفحه نمایش با کیفیت تر به موجب رزولوشن و تراکم پیکسلی بیشتر ( کاربردی برای تماشای مالتی مدیا و هدست های واقعیت مجازی)
– پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
– کانفیگ های بالاتر
-ظرفیت باطری رو فعلا نمیشه جزو مزایاش در نظر گرفت چون نتایج باطریِ می ۹ هم با وجودِ باطریِ ۳۳۰۰ میلی آمپر نتایج عالی گرفته.
– دوربین سلفیِ عالی ( فیلم برداری و عکاسی و قابلیت های ویژه مانند AR Animoji)
– دوربین اصلی توانمند در عکاسی
– برخورداری از پلتفرم امنیتیِ Knox سامسونگ
– شارژ بیسیم معکوس
– usb type c 3.1 در مقابل usb type c 2.0 mi9
-اسپیکر استریو دوگانه
– گواهی ip68
– پشتیبانی از سامسونگ Dex

اینم مبارک خریداراش🌹💙

m.b
MohammadFarhaadi

تقریبا میشه گفت با ۹۹ درصد کامنتات موافقم ولی با اینکه قیمت می نه یا گوشیای شیائومی بخاطر کمبود یا نقص در جایی از گوشیه اصلا موافق نیستم.پایین بودن گوشیای شیائومی فقط به سیستم فروش شرکتش سیاست شرکت ربط داره.شما اگر قیمت تمام شده پرچمدارا رو کنار هم بزاری اصلا شاهد اختلاف قیمتی بین گوشیای مثلا پرومدار سامسونگ و سونی و شیائومی نمیبینی منتها شما برای پرچمدار سامسونگ باید هزینه نگهداری واحدهای فروش و حقوق کارکنان و آب و برق و تبلیغات و خیلی چیزهای دیگه رو بدید و اینا میاد رو قیمت تمام شده گوشی ولی تو گوشی می نه فقط پنج درصد سود شرکت رو میدید. جاهایی بوده مثل پارسال که قیمت تمام شده این شرکت حتی بالاتر از پرچمدار سامسونگ بوده مثل می هشت که بالاتر از نوت نه بود ولی قیمتش یک سوم نوت نه بود.می هشت اولین گوشی بود که سنسور زیر نمایشگر رو با فیس آیدی با هم استفاده کرد ولی سامسونگ با اون همه کبکبه و دبدبه نتونست یا نخواست اینکار رو بکنه. کلا شاید بعضیا جبهه بگیرن یا بگن زیاده رویه ولی من حتی اگر قیمت برابر باشه می نه رو بهتر از اس ده میدونم.باطری خیلی بهتر سخت افزار خیلی خیلی قویتر رابط کاربری بهتر آپدیت بهتر اینفرارد سرویسهای با کارایی بیشتر و بهتر و قیمت نصف.واقعا برتریهای اس ده تو چه زمینه ایه که ارزش اون دو برابر و خورده ای رو دارهشاید نمایشگر یه خورده بهتر یا امتیاز خیلی ناچیز بهتر تو بخش عکاسی و دکس !

Rog_Pc_Gamer

اها پس اسکنر چهره ۲۰ دلاری که‌خود شیائومی هم بیخیالش شد نشان دهنده ارزش خرید بالای یک گوشی هست
و بعد صفحه نمایش یه ذره بهتر؟
مرسی هم وطن 😂😂😂

من نمیتونم حرفی‌بزنم راجب برتری هاش که فقط دکس رو توش دیدی خوب معلومه حرف خیلی زیادی نمیشه بهت زد :))
اینو تاییدم میکنم حاشیه سود بالا شرکتایی که گفتی میگیرن فقط‌ خلاصه بگم هرچی خواستی بخری بخر مبارکت باشه ولی حق نداری برای دیگران تعیین تکلیف کنی چی بخرن با اینکارات فقط باعث میشی برند مورد علاقت منفور تر شه پیش دیگران تا اینکه محبوب تر و باعث ترول پروری میشی تو سایت
دیگه بازم هرچی خودت صلاح دیدی
روزت خوش 👋

MohammadFarhaadi

اگر تو یکی از کامنتای من دیدی به کسی پیشنهاد خرید هیچ گوشی ای رو دادم بعد بیا جبهه بگیر.شما برتریهای!!!اس ده رو از جانب من بگو من از شما قبول میکنم.من ایرادات گوشیا رو بدون کم و کسر میگم فرقی نداره چه برندی باشه سامسونگ هم پرچمداراش عالین ولی قیمتگذاریش هیچ جوره تو کتم نمیره.نمایشگر می هشت نمایشگر اس نه پلاس بود مال می نه هم ساخت سامسونگه و فکر کنم جدیدتر و بهینه تر از نوت نهه اگر اختلاف کمی نداشته باشن به قول شما باز سامسونگ رو بردی زیر سوال هر چند از سایتای بررسی نمایشگر نمره عالی گرفتن که نشون دهنده اینه که نمایشگر در حد پرومدار و این کافیه.در ضمن قرار نیست نمایشگر فقط با سامسونگ مقایسه بشه از خیلی گوشیای هزار دلاری دیگه بهتره.یاداوری میکنم میت بیست با نمایشگر beo قیمت بالای هزار دلاره!جوشی می نه در قدرت پردازشی هوش مصنوعی(جدولش موجوده میتونی چک کنی) و باطری که اصل امکانات گوشی حساب میشه از اس ده سره ببین منظورم چیزاییه که برای همه واجبه و استفاده میشه و با نبودش گوشی وجود نداره نه مثل دکس که هر هزار نفر یه نفر استفاده میکنن.تو دوربین هم فیلمبرداری می نه بهتره عکسبرداری اس ده.نمایشگر هم که گفتم اینقد عالی هست که اگر اس ده بهتر هم باشه اونقدری نیست که بخاطرش قید یه گوشی رو بزنی.تو بنچمارک هم که کلی اختلاف هست هر چند میدونم افرادی مثل شما همچین جاهایی دی ایکس او معتبره و بنچمارک نه اگر سامسونگ اومد صدر بنچمارک اونوقت معتبر میشه!حالا هموطن!شما بفرما مزایای اس ده رو بگو ما بشنویم البته اگه میخوای ریز بشی و قابلیتهای نمایشگر رو بگی باید پسرفتش رو هم بگی در ضمن نمایشگر رو یه قطعه حساب کن نه کل گوشی.

Rog_Pc_Gamer

متعصبی دیگه کاریتونم نمیشه کرد با این توهم‌که چون فن برند چینی هستید تعصبی‌ندارید هر برندی که قول خودتون گرون فروشه میکوبید و برتری رو در یه حالت pc mod میبینید!
به اندازه کافی راجب برتریای سامسونگ گوگل حتی هواوی صحبت کردم پس لزومی نمیبینم دوباره توضیح بدم شما اسرار داری بگی شیائومی خوبه پس مام میگیم خوبه! خوب واقعا هم هست در کیفیتش شکی درش نیست ولی چرت و پرت راجب برندایی که حاشیه سودشون زیاده اونم تو این سا یت فکر نکنم روی فروش شیائومی مطابق خواسته شما تاثیر بزاره!!!!
من اگر شیائومی بخرم به خاطر ارزونیشه وگرنه به خاطر اینکه عاشق چش و ابروشم نمیخرم چون هیچ نکته ای مثبتی جز چیپ اسنپ برای استفاه من نداره
حتی اگرم بخوام گوشی اقتصادی بگیرم وانپلاس میخرم چون برای من حس خیلی بهتری از شیائومی بهم میده و هیچ بعید نیست برای خودم وانپلاس ۷ بخرم و قیمتشم برام اهمیتی نداره چند باشه تو ایران
ولی اینم بگم تو کیفیت مطمئنم هیچ کم کسری ای نداره شیائومی چون تجربه کار کردن با گوشیاشو داشتم و خیلیا رو میشناسم ازشون راضین
مورد بعدی اینکه من از اولم dxo رو قبول نداشتم شما که میخوای بر اساس این سایت فاز منطقی ور میدارید میگید فیلم برداری شیائومی بهتره درحالی که معتقدم هنوز هیچ کدوم از اندرویدی ها به ایفون xs نرسیدن تو فیلم برداری
البته هم تقلب شیائومی تو dxo رو به انگلیسی سرچ کنید متوجه میشید چندان نمرات این سایت نه تنها برای شیا بلکه برای هر برندی چندان قابل اعتماد نیست
هرچند با این جملتون :
“هر چند میدونم افرادی مثل شما همچین جاهایی دی ایکس او معتبره و بنچمارک نه اگر سامسونگ اومد صدر”
که‌متوجه شدم توهم توطئه دارید! بیشتر از این صلاح میبینم توضیح ندم

مورد اخر اینکه هی اسرار دارید صفحشون یه ذره فرق داره پیشنهاد میکنم از نزدیک ایفون و سامسونگ دوسال پیش ( و همچنین گوگل‌گیرتون اومد) رد شید

یا حق

m.b

من نگفتم پایین بودن قیمتش بخاطر کاستی هاش هست که…
همین رو میگم که اشتباه متوجه شدید…
من گفتم همه گوشی ها نقص هایی دارن…
اما نقص های شیائومی با پایین بودن قیمتش دیگه توجیح میشه اما نقص های دیگر گوشی ها چی؟ (یعنی چون قیمتشون بالاست، نقص هاشون قابل توجیح نیست نسبت به شیائومی)

MohammadFarhaadi

من معذرت میخوام اشتباه متوجه شدم پس.

Sadeghh

فوق العادست شیاعومی

✔ TVKade

ابیش جذابه

m.b

تازه اون نوار رنگی دور دوربین رو تو عکس دیدم…
چقدر رنگارنگ و زیباست دور دوربینش (تصویر اول)…

Shiral

این گوشی عالیه و بعد از عید بدون نگاه به مارک و اسم برندش میخرم اونم بدون تعصبات پوچ تا با خود گوشی لذت ببرم نه اسمش.اینکه بشینیم ندیده و تجربه نکرده فقط بزنیم توی سرش نه ارزش برند مورد علاقه مون بالا می‌ره نه ارزش این برند پایین میاد.فقط عملکرد و بازخورد مشتریان هست که تکلیف چند مرده بودن گوشی رو روشن می‌کنه .بنچمارک و ….اینا همه چراغ راهه اما هیچکدام مثل تجربه کار با گوشی و سلیقه فردی و علت اصلی نیاز به گوشی البته بعد از تماس گرفتن نمیتونه برای کاربر کمک کننده باشه.به شخصه دوست دارم امسال بتونم حداقل سه پرچمدار از سه شرکت امتحان کنم.سونی هواوی سامسونگ و ال جی و وان پلاس و شیامی.اگر بتونم دوسه تاشو تجربه کنم عالیه شده با ضرر خرید و فروش مجدد

نیما عرفانی

😶(به شخصه دوست دارم امسال بتونم حداقل سه پرچمدار از سه شرکت امتحان کنم.)🤔
ماشاالله ماشاالله . داداش مطمئنی درست گفتی ؟ حداقل ۳ پرچمدار از سال ۲۰۱۹ رو امتحان کنی؟؟؟!
با یه حساب سرانگشتی اگه یکی از گزینه هات می ۹ باشه که در حال حاظر ارزون ترین پرچمدارِ ۲۰۱۹ هست حدوداً درمیاد ۶ تا ۷ تومن ، گزینه ی دومت اگه یه گوشی زیره ۱۰۰۰ دلار باشه اونم حدوداً درمیاد ۹،۱۰ تومن و گزینه ی سومت اگه گوشی ۱۰۰۰ دلاری باشه باز حدوداً درمیاد ۱۳،۱۴ تومن یا بیشتر. حالا هزینه های مربوط به رجیستریِ این ۳ تا گوشی به کنار .
کلاً بخوای حساب کنی باید برای تجربه ی ۳ گوشی پرچمدار از ۳ شرکت حدود ۳۰ تومن خرج کنی .
ما که حسود نیستیم ، فقط جهت کنجکاوی پرسیدم وگرنه جای خوشحالیه که یکی از هموطنام می‌تونه به اون چیزایی که میخواد و استحقاقش رو داره برسه 🙂
البته که برای یه عده این قضیه اتفاق عجیبی نیست اما برای امثال ما که آرزوی داشتنِ پرچمدار ۲۰۱۸ هم دارن و در همین حد قانع هستن، دیدن و شنیدن اینجور چیزا عجیبه . من ۲ هفته پیش که رفته بودم بازار ، نمایندگی سامسونگ چارسو طبقه همکف داشتم با نوت ۹ کار می‌کردم یهو یکی اومد به یکی از متصدیان اونجا گفت ، ۳ تا نوت ۹ میخوام با ۳ رنگ مختلف میخوام کادو بدم!!! خداشاهده اون لحظه فقط به افق خیره شدم😄 .

m.b

😅👏👌

Shiral

دوست من ماهی دویست سیصد تومن ذخیره کنید با یک پایه هفت هشت تومنی مقدوره.عزیز اگر سرگرمی شما موبایله هزینه باید بکنید .بابا طرف ماهی دو سه تومن خرج سگش می‌کنه 😀😀
یا طرف ماهی پانصد تومان پول سیگار و قلیان و …مابقی علایق میکنند

m.b

دوست عزیز، shiral اسم شما رو نمیدونم…
اما اگر قصد خرید شیائومی دارید، کمی منتظر بمونید تا اومدن نسخه جدید میکس…
اینو با توجه به کامنتی که نوشتید گفتم، چون به نظر میرسه توانایی خرید این گوشی رو دارید…
اون قطعاً چند پله از mi 9 هم بالا تره…
شاید طراحی رو ارائه بده که خیلی سرو صدا به پا کنه…
(با توجه به اینکه شیائومی پتنت موبایل چهار طرف خمیده رو ثبت کرد)
حتی اگر این طراحی رو هم به کار نگیره قطعاً چند پله جلوتر از mi 9 هست…
برای مقایسه، باید بگم سری مقایسه سری میکس با خود سری mi، مثل مقایسه mate 20 pro با p20 pro میمونه…
یا مقایسه سری نوت سامسونگ با سری اس…
همیشه سری میت جلوتر بوده…
و در سامسونگ هم همیشه نوت جلوتر بوده…
در شیائومی هم همیشه میکس جلوتر بوده…
تابستون این گوشی معرفی میشه رفیق گرامی…
موفق باشید…
وقت بخیر

نیما عرفانی

از اون جایی که شیائومی ، می ۹ رو در قیاس با می ۸ ،تقریبا ۲ ماه زودتر معرفی کرد
پس احتمالش هست میکس ۴ نسبت به میکس ۳ حدوداً مرداد ماه و در رقابت با نوت ۱۰ معرفی بشه .

اما در خصوص خرید،والا اینجور که دوستمون گفت اگه بهار، ال‌جی جی ۸ یا سونی اکسپریا وان برداره
تابستون نوت ۱۰ یا آیفون ۲۰۱۹ برداره
و پاییز هم میت ۳۰ پرو یا میکس ۴ برداره به آرزوش رسیده😊

Shiral

سلام عزیز من حدود ده تومن کنار گذاشتم الانم دو ماهی میشه می ۸ دارم .قیمت می ۹ نهایتا ۱۲۸ اون به ۷ کاهش پیدا کنه.خوب سه تا همزمان ببخشید خل که نشدم😁😁
بعد از سه ماه مثلاً با فرض ثابت موندن دلار میفروشم ۵۵۰۰ کمی میذارم روی اون مبلغ مثلاً نوت ۹ ارزان شده میخرم دوباره بعد از سه ماه ۱۰۰۰ ۱۵۰۰ زیر قیمت رد میکنم مثلاً پی بیست پرو یا وانپلاس میخرم با پایه ۷ تومن و سه تا ۱۰۰۰ ضرر ناشی از فروش نهایتا میشه ده تومن.پس هزینه زیادی نیمخواد

Shiral

هنوز پولم این قدر زیاد نیست بتونم پرچمدار اپل بخرم زورم به پرچمداران هزار دلاری نمی‌رسه پس فعلا تنها گزینه در دسترس شاید ال جی باشه با توجه به ارزان شدن.مابقی پرچمداران پارسال رو‌ میخرم

Shiral

سپاس از راهنمایی شما.من تجربه شاید یک ماهه از میکس ۳ داشتم البته گوشی برای همسرم خریده بودم و مدت کوتاهی دست خودم بود.با سیستم کشویی زیاد حال نکردم خصوصا اینکه عادت بدی پیدا کرده بودم با کشو و باز و بسته شدنش بازی میکردم و این فکر کنم نیمه عمر گوشی رو خیلی کاهش میداد.به شخصه بهترین گوشی که باهاش راحت بودم با وجود متنفر بودن از ناچ وانپلاس بود.

m.b

اشکالی نداره بازی کردن باهاش…😅
اونقدر ضعیف نیست که به همین راحتی خراب بشه…
تا 600000 بار امتحانش کردن…
والا طبق تجربه که سری میکس سری طراحی های پیشرو شیائومی بوده، میشه گفت احتمالاً دیگه طراحیش کشویی نباشه…
اما حالا که گفتید از طراحی کشویی خوشتون نمیاد و گفتید شاید وانپلاس 7 بگیرید، احتمالاً باید بدونید که طراحی اون هم کشویی هست…
پس فکر نکنم خوشتون بیاد…
من جای شما باشم، منتظر میکس 4 و وانپلاس 7 میمونم که ببینم در نهایت کدومشون بهتره و یکی از انتخاب هام از میان این دو هست…

MohammadFarhaadi

Rog_Pc_Gamer
نمیشد به کامنتت ریپلای بزنم.اولا من فن شیائومی نیستم فن آیفونم.البته الان ندارم چون یه سری از برنامه هایی که باهاشون کار میکردم از کار افتادن و منم واقعا اذیت بودم اومدم سمت اندروید.میگم مزایاش رو بگو که قیمتش رو دو سه برابر میکنه دومنرونیم کامنت گذاشتی در آخر میگی قبلا گفتم الان دیگه نمیگم!خوب منم قبلا مزایای هر کدوم رو گفتم الانم میگم کاری نداره.اینکه چون سامسونگ پرفروشترین برند گوشیه و فن و طرفدار زیاد داره دلیا نمیشه که خیلی عالی باشه.سامسونگ دندون مردم رو شمرده فهمیده میخواد فروش کنه شکل زیبا و نمایشگر خوب میتونه جلو بندازتش!شما شیائومی رو اگر بخری بخاطر قیمت پایینش میخری من اگر بخرم بخاطر امکاناتش میخرم.دوستمون میگه وانپلاس رو ترجیح میدم از مظر من هم عالیه و اگر بخره مبارکش باشه انتخاب کم نظیریه ولی من می نه رو ترجیح میدم چون نمایشگر و دوربین و طراحیه بهتری داره قیمتش هم مناسبتر از وانپلاسه.اینکه از بالا به پایین نگاه میکنی و میگی فن برند چینی و اخه و اوفه بیسواده و چیزی حالیش نیست نه داداش این مال کساییه که از موبایل و کامپیوتر و کلا تکنولوژی چیزی نمیدونن نه منکه اولین کلاس کامپیوترم رو سال هفتاد رفتم.وقتی شما میگی فن چینی و کلا چینی رو بد میدونی اصلا دیگه بحث کردنی نمیمونه.شاید شما سنت قد نده ولی یه زمانی همین جنس کره ای از اوج زمان بدنامیه چینیا بدنامتر بود.الان چین میت پی بیست میزنه دو سال صدر دی ایکس او میمونه.الان چین خورشید مصنوعی میسازه و دنبال ساخت شهر و کشور فضایی و قمر مصنوعیه!اینکه شما بخای از تو منزل چین رو زیر سوال ببری واقعا حرفی نمیمونه.شاید فردا گوام از نظر علم و تکنولوژی بزنه جلوی چین و کالای بهتری تولید کنه دلیل نداره که منکرش بشیم.من قبول دارم سامسونگ گوشیاش عالین ولی خودش داره میگه آقا من اینقدر هزینه ساختمه بقیش پول برند و کارگر و نمایندگی و آب و برق و اسپرسویی که پرسنلم میخورنه شما میگی نه خوب میکنه گرون میده خوب خریدی مبارکت باشه.بعدشم جالبه که حرف از تقلب شیائومی میزنی هنوز هر جا حرف از تقلبه اول از همه نام سامسونگه که میدرخشه!

Rog_Pc_Gamer

چرا اینقدر‌ حرص میخوری؟! من خودم رابطه خیلی بهتری از شما با جنس چینی دارم!
من ماشینم چینیه پیچ گوشتی و وزنه و پلوپز و چراغ خوابم شیائومیه پاوربانکام شیائومی هست و هندزفری وانمور e1001 دارم و … از هر کدومم خواستی بهت عکس میدم‌ :))
اون حرفتم نمیدونم جدی گفتی یا‌نه‌خدا کنه جدی نباشه!
“سامسونگ دندون مردم رو شمرده فهمیده میخواد فروش کنه شکل زیبا و نمایشگر خوب میتونه جلو بندازتش!” :))

دقیقا طرز صحبت کردنتم قابل پیش بینی بود اینکه هرکی فن برند چینی نیست یه شخص بی سواده که از پشت کوه اومده جنس چینی رو بنجل میبینه و با جنس چینی‌کار نکرده! البته امثال شما زیاده فقط‌شما نیستی چنین حرفایی رو میزنی
اسم خودتم گذاشتی فن اپل!

بعد جالبه تقلبای سامسونگم یاد اوری میکنی بعد میگی سنتم بالاس :)) خوب سامسونگم غلط‌کرده تقلب کرده بنده خواستم شاهکار برندی که عاشقشی یاد اور شم

MohammadFarhaadi

جالبه ایراد میگیری به اینکه من اشاره کردم به تقلب سامسونگ که بهش ثابت شد که البته در جواب حرفی زدمش که گفتی شیائومی تقلب کرده و این تقلب رو شما کشف کردی و احتمالا سندش تو کشو میزته و هنوز کسی دیگه متوجهش نشده.از اینکه گفتم سامسونگ دندون ملت رو شمرده تعجب کردی که قابل پیش بینی بود اصلا هم که فن جنس چینی هستی و همه چیزت چینیه قبول!ولی در کل بد میگی و سامسونگ خوبه و قیمتاش هم عالی و فنش هم نیستی.بزار برات یه مثال از معنای کلمات سفسطه و مغلطه بیارم.کامنت خودت میتونی به ملت نشون بدی بگی اینطور سفسطه میکنن!هر جا من گفتم هر کی فن جنس چینی نیست بیسواده شما نشون بده من دیگه نمیام تو سایت!من گفتم هر کی فکر میکنه جنسای چینی هنوز هم بی کیفیتن واقعا اطلاعاتش در زمینه تکنولوژی پایینه یا ترجمش میشه سوادش در این زمینه تاکید میکنم در این زمینه کمه نه اینکه کلا بیسواده.جالبه من رو یاد اح.م.دی ن.ژاد میندازی هی میگفت بگم؟بگم؟میگما!خوب بگو اگه ایرادی هست اگر اطلاعاتی داری که ما نداریم خوبه شاید شما بهتر میدونی ولی بگو نه اینکه فقط ادعای یه چیزی رو بکنی بدون گفتنش.یه ضرب المثل هست که میگه کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب نه!در کل اگر میخوای اطلاعاتی بدی به کاربرا سعی کن طوری باشه که بد رو خوب نشون نده خوب رو بد چون واقعا بعضیا رجوع میکنن به این اطلاعات و ممکنه ضرر کنن.البته میدونم باز میای کامنتم رو میچرخونی و یه نتیجه گیری کاملا خلاف واقع ازش میکنی ولی خوب مهم نیست.

Rog_Pc_Gamer

جانم؟
” در کل بد میگی و سامسونگ خوبه و قیمتاش هم عالی و فنش هم نیستی.”
دکتر جان من کی گفتم قیمتای سامسونگ خوبه و فن سامسونگ نیستم؟

“شیائومی تقلب کرده و این تقلب رو شما کشف کردی و احتمالا سندش تو کشو میزته و هنوز کسی دیگه متوجهش نشده”
اره اصلا فقط من بودم متوجهش شدم و توهم اصلا تعصبی رو شیائومی نداری :))

دقیقا تمام کلیدواژه تمام کلماتی که به کار بردی نظیر مغلطه کردن و کسی که‌خودشه زده به خواب …. و اح م دی نژ ا د و … دقیقا به خودت بر میگرده الان من هرچی بگم از برتری ها مثل رزلوشنای بالا یا اپدیتای منظم و… برای هر کدومشون یه دلیلی داری مقل یه ترولی از شیائومی که میگه مگه من چی دارم تو گوشیم که امنیتش مهم باشه شمام همینی برای هر کدوم یه دلیل میاری که بگی بی کاربرده شیائومی خوبه
حالا میخوای انتقاد پذیر باشی خودتو درست کنی یا هم میخوای با یه منفی از این کامنت رد شو!
دیگه بحثم به اندازه کافی کردم و به این نتجیم رسیدم فقط‌منم متعصب تو این سایت :))
یا حق

Auroro

یادش بخیررر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)