حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک پیش نمایش ۱ اندروید کیو (Android Q) را روی پیکسل ۳

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، تماشا کنید

دیروز بود که در ترنجی خواندیم اندروید Q رسما معرفی شد و نسخه آزمایشی ۱ آن برای دانلود آماده است. بد نیست که نگاهی داشته باشیم به این اولین بیلد اندروید ۱۰ روی پیکسل ۳ و ببینیم چه ویژگی هایی به آن اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیک پیش نمایش ۱ اندروید کیو (Android Q) را روی پیکسل ۳ را ببینیم.

در اندروید کیو بیلد ۱ آزمایشی اولین موضوعی که می توان به آن اشاره کرد، نحوه اخذ دسترسی های مهم مانند لوکیشن است. برای مثال شما می توانید در صورت درخواست دسترسی لوکیشن توسط یک برنامه به آن بگویید که فقط همین یک بار می تواند به لوکیشن دسترسی داشته باشد. این به شما کمک می کند که یک بار برای همیشه یک دسترسی مهم را به نرم افزارها ندهید.

در این بخش باید اشاره کنیم پیش از این به شما گفته می شود که در حال حاضر و به صورت زنده کدام نرم افزار، چه دسترسی را استفاده می کند. مثلا نرم افزار X به میکروفون یا دوربین دسترسی دارد. در این بلید اندروید کیو این امکان حذف شده است.

از دیگر موارد می توان به صفحه اطلاعات برنامه یا همان App Info جدید اشاره کرد که امکانات جدید و اطلاعات بیشتری نشان می دهد.

در حال حاضر اگر پیکسل دارید می توانید بیلد ۱ آزمایشی اندروید کیو را دریافت کنید. نظر شما درباره اولین ارایه اندروید کیو یا همان اندروید ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

زیباست

.Alireza.

من هنو اندروید ۹ رو نگرفتم😐
تازه باز من اوضام خوبه یه گوشی دیگه دارم اندروید ۴😐کلا گوگل خیلی سرعت بالا داره رحم کن به ما

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)