حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A90 به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می رود گوشی سامسونگ گلکسی A90 در آینده نزدیک روانه بازار شود. به تازگی اطلاعاتی از این دستگاه در وب‌سایت آمریکا سامسونگ منتشر شده است. سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2019 از نسل جدید گوشی های سری گلکسی A رونمایی کرد. در MWC 2019 شاهد معرفی گلکسی A10، گلکسی A30 و گلکسی A50 بودیم. گلکسی A90 به زودی معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پیش از شروع کنگره جهانی موبایل، این شرکت کره ای از گوشی های سری گلکسی M در کشور هند رونمایی کرده بود. بسیاری از شایعات و گزارش ها به عرضه نمونه های دیگر این گوشی های هوشمند در آینده نزدیک اشاره می کنند. گلکسی A40، گلکسی A70 و گلکسی A90 این محصولات را تشکیل می دهند.

در حالی که سامسونگ وجود این گوشی های هوشمند را تایید نکرده، به تازگی وب‌سایت این شرکت در ایالات متحده آمریکا خبر از فروش سامسونگ گلکسی A90 در این کشور داده است.

گلکسی ای ۹۰ مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین چرخان با قیمت کمتر از گلکسی اس ۱۰ ای خواهد بود

در تصویر منتشر شده، گوشی گلکسی A90 به همراه گوشی های سری گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9، به عنوان محصولی مناسب بازی معرفی شده است. علاوه بر این دستگاه ها، تبلت گلکسی S5e نیز در این لیست حضور دارد.

در رابطه با مشخصات این گوشی هوشمند، اطلاعاتی از سوی وب‌سایت سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال با توجه به عملکرد مناسب آن در زمینه گیمینگ، انتظار می رود دارای قطعات فنی قدرتمندی باشد.

برخی گزارش ها به این موضوع اشاره کرده اند که گوشی سامسونگ گلکسی A90 به مکانیزم کشویی و یا سیستم دوربین چرخشی مجهز می شود. گزارش های اخیر خبر از حضور دوربین سلفی پاپ آپ مشابه با ویوو نکس در این اسمارت فون داده اند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A90 دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

پرچمدار با سوراخ هایی در نمایشگر، اونوقت میان رده بدون ناچ و سوراخ
اینم نتیجه کپی از چینیا
منتظر گوشی کشویی از سامسونگ باشید.

Naranj

گمشو بابا

✔ TVKade

نه پسرم، مامان هنوز ریکاوری نشده. شاید بعدا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)