حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ویوو اپکس ۲۰۱۹ در تمام سطح نمایشگر انگشت شما را می شناسد

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ویوو

یک ماه پیش بود در ترنجی خواندیم که ویوو اپکس ۲۰۱۹ با پشتیبانی از 5G بدون دوربین سلفی، پورت و دکمه ای رسما معرفی شد. آن زمان روی مهم ترین ویژگی این دستگاه هیچ مانوری داده نشد و حالا این ویژگی عنوان شده است. حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ویوو اپکس ۲۰۱۹ در تمام سطح نمایشگر انگشت شما را می شناسد و این خیلی جذاب است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ویوو اپکس ۲۰۱۹

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی هوشمند ویوو اپکس ۲۰۱۹ کل نمایشگر را پشتیبانی‌ می‌کند و کاربر انگشت خود را روی هر قسمت نمایشگر قرار دهد، حسگر می‌تواند آن را اسکن کند.

ویوو ادعا می‌کند که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در دستگاه مفهومی جدیدش یعنی ویوو اپکس ۲۰۱۹، در تمام قسمت‌های نمایشگر کار می‌کند و کاربران می‌توانند با قرار دادن انگشت خود در هر قسمتی از نمایشگر، قفل گوشی هوشمند را به‌راحتی باز کنند.

البته ویوو اعلام کرده که برای افزایش امنیت گوشی هوشمند خود، تأیید هویت ازطریق انگشت دوم را نیز برای دستگاه درنظر گرفته است. اما تست‌هایی که تاکنون روی دستگاه مفهومی انجام شده، تنها وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای یک انگشت دست تأیید می‌کند. البته از آنجایی که در بررسی انجام شده، اثر انگشت‌های دیگری روی دستگاه مفهومی ثبت شده بودند، ممکن است علت فعال نبودن اثر انگشت دوم به‌همین دلیل باشد.

وقتی کل نمایشگر از امکان باز شدن قفل پشتیبانی می‌کند، ویوو گزینه‌های دیگری برای قفل‌کردن دستگاه در اختیار دارد. اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که کاربر می‌تواند برای قفل‌گشایی دستگاه از آن‌ها استفاده کند. وقتی کاربر نمایشگر را لمس می‌کند، پیکسل‌های آن قسمت روشن می‌شوند و به حسگر زیر نمایشگر کمک می‌کنند تا بتواند اثر انگشت را به‌صورت واضح‌تری مشاهده کند. درنتیجه سرعت فرایند اسکن اثر انگشت افزایش خواهد یافت، هرچند پیش از این نیز این فرایند به‌اندازه‌ی کافی سریع بوده است.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که ویوو واقعا می خواهد پیشرو بودن در زمینه حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را حفظ کند.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حاج حسن ملقب به ماشالله خان

از دید ترولای سامسونگی این قابلیت بی کاربرده و ۱۰۰۰ تا ایراد داره که خودشون وارد ترن تو ایراد گرفتن از این
وقتی سامسونگ به کار برد براشون کاربردی میشه و قابلیته که بقیه نداشته باشن نقصه

Milad7

برندهای چینی مثل وان پلاس و شیائومی خوب هستن منتهی موقع فروش به سختی کسی زیر بار خریدشون میره و مجبوری با افت قیمت زیاد بفروشی 🤨

ronin

برام عجیبه ورا به کالای مصرفی به عنوان سرمایه نگا میکنیم
گوشیو میخری مصرف‌کنی نه که به فکر خوب فروختنش باشی

Milad7

دوست عزیز من نوعی وقتی پرچمدار میخرم نهایتا ۱ سال و نیم نگهش میدارم.در اصطلاح عامه خرپول که نیستم بخوام گوشی را به عنوان کلکسیونی نگهداری بکنم ، میفروشمش و یه پرچمدار دیگه میخرم.طبیعتا هرچقدر بازار دست دوم ضعیف تری داشته باشه افت قیمتی بیشتری پیدا میکنه😊

Amin B3DA

ماشالا به برندهای پیشرو. بدون دخالت در کشور سازنده و طرفداربودن و… باید نظر داد. الحق که شرکت های چینی قبلا افتضاح ترین بودند و الان بهترینند… 👏🏻

Shiral

واقعا اکثر نوآوری ها مال شرکتهای چینی هست.بعدا به اسم شرکتهای بزرگ ثبت میشه و اونا میشن مخترع اش و اون میشه بمب تکنولوژی.برندهای کوچک مثل اوپو و ویوو فوق العاده هستند حیف که توی ایران نه نمایندگی دارند نه تامین قطعاتش ضمانتیه.

Arrow

افرین به این میگن نواوری

shamim1362

جالبه

نیما عرفانی

وقت بخیر آقا س.ی.ن.ا
حدوداً یک ماه و نیم پیش لینک همین مطلب رو فرستادم که پوشش بدین 🙂

نیما عرفانی

سپاس فراوان

Mosi

من پیش خودم فکر میکردم این قابلیت تو پرچمدارای سال بعد ارائه بشه و الان که این قابلیتو دیدم، ناخداگاه گوشی اس۱۰ و شیائومی۹ اومد جلو چشام😐

m.b

خب فدات شم، خود شیائومی هم یه مدل ساخته بود که یک سوم گوشی، اسکن میکرد انگشت رو…
همچین گیرنده و فرستنده بزرگی، فعلاً یا باید با کم کردن یه سری چیزا تو گوشی قرار بگیره و یا ضخامت گوشی رو میبره بالا…
همونطور که گفتم اپکس هم برای اینکار راه اول رو انتخاب کرد، از یه سری چیزا زد تا بتونه یه سری گل کاری ها بکنه…
مثلا دوربین سلفی، پورت شارژ به همراه بردش و یه سری چیزای دیگه رو کلاً برداشت…

Saeed Mohammadipouya

به این میگن تکنولوژی ها نه سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)