حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ و یو ۱۱ پلاس به همراه یو ۱۲ پلاس فروردین ۹۸ ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، اچ‌تی‌سی

تایوانی ها نه تنها در تولید موبایل های رقابتی در سال های اخیر کوتاهی کرده است بلکه در ارایه آپدیت ها هم عملکرد خوبی ندارد. امروز اما بالاخره خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ و یو ۱۱ پلاس به همراه یو ۱۲ پلاس فروردین ۹۸ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اچ‌تی‌سی از جمله کمپانی‌های ساخت اسمارت‌فون است که هنوز هم وجود دارد! زمانی این برند جزو 5 برند برتر بود و یکی از نوآوران اصلی این صنعت به حساب می‌آمد.

امروزه به سختی می‌توان از آن به عنوان غول تکنولوژی تایوانی یاد کرد، زیرا درآمد آن همچنان به سطح میکروسکوپ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

پس از تمرکز اچ‌تی‌سی بر روی گوشی‌های کریپتو، 5G، هاب‌های هوشمند و… در نهایت کمپانی در صفحه توییتر خود به انتشار آپدیت اندروید 9.0 پای اشاره کرد. متاسفانه این اقدام به اندازه‌ای دیر صورت گرفته که صاحبان گوشی‌های U11 و +U12 را پریشان کرده است.

اچ تی سی یو 11

اچ تی سی یو 11

به نظر می‌رسد صاحبان اچ‌تی‌سی هنوز باید چند هفته دیگر تا خداحافظی با اندروید اوریو، پرطرفدارترین سیستم‌عامل دنیا، صبر کنند.

همانطور که در آگوست 2018 وعده داده شده بود این گوشی‌ها به طور رسمی آپدیت اندروید ۹ را دریافت خواهند کرد.
اچ‌تی‌سی هنوز در حال بررسی سازگاری اندروید ۹ بر روی گوشی‌هایش است. بنابراین احتمالا آپدیت اول در سه ماهه دوم سال منتشر خواهد شد.

ظاهرا این آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی در فروردین ۹۸ صورت خواهد گرفت. آپدیت در ابتدا برای یک یا دو مدل از گوشی‌های بالا در نقاط خاصی از دنیا در پایان ژوئن منتشر خواهد شد و سپس مدل‌های دیگر را شامل می‌شود.

به هر صورت نمی‌توان متذکر نشد که این زمان‌بندی غیر قابل قبول است. شاید منتظر نگه‌داشتن صاحبان U11 برای این مدت طولانی قابل قبول باشد اما صاحبان گوشی‌های +U11 و +U12 باید زودتر از این‌ها آپدیت اصلی UI را دریافت می‌کردند.

مدل‌های ذکر شده مدت کوتاهی پس از عرضه سامسونگ گلکسی S9 و سونی اکسپریا XZ2 که ماه‌‌ها پیش آپدیت اندروید پای را دریافت کرده‌اند، معرفی شده بودند.

هرچند انتظار می‌رفت که مدل‌های +U11 و +U12 زودتر از U11 Life این آپدیت را دریافت کنند، گوشی U11 Life اچ‌تی‌سی ماه‌ها پیش به لطف مشارکت در برنامه اندروید وان به منظور حداقل نگه‌داشتن بدافزارها به اندروید 9.0 ارتقا یافته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تایوانی ها خسته شده اند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
P M

اره دیگه خیلی خستست
یه زمان نه چندان دور یعنی تا همین پارسال سامسونگ برا پرچمدارش هنوز اپدیت نداده بود این واسه قدیمیه میداد!
ولی خوب منی که یه زمان طرفدارش بودم الان حاضر نیستم یه قرون بابت گوشیاش بدم
خدا بیامرزه

REZA

سال 2016 برای میان رده های 2014 اخرین اپدیت و که داد هنوز خیلی شرکتا برا پرچمداراشون اپدیت ندادن.
دلیلش ابنه که فک کنم کم کم میخواد از بازار گوشی خارج بشه

REZA

واقعا کم کاری کرده و میتونم بگم براش متاسفم!
من یکی از دلایلم اپدیت های سریعش بود که همیشه میخریدم
چیزی که مشخصه اچ تی سی توش بخش گوشی خیلی کم کار شده چون تمید خودش و از دست داده میخواد از راه های دیگه باز خودشو پیدا کنه.
البته چند یال خوب اپدیت میداد حالا یبار بد شد باز عیب نداره امید روزی که وارد قدرت وارد بازار بشه

m.b

ایکاش اچ تی سی رو هم مثل نوکیا یه شرکت چینی بخره و دوباره زندش کنه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)