حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصاتی از وان پلاس ۷ (OnePlus 7) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس ۷ (OnePlus 7) دستگاهی است که حاشیه های زیادی پیرامون آن وجود ندارد اما اطلاعاتی چند درباره آن خوانده ایم و پنج روز پیش بود که وان پلاس ۷ را با دوربین سلفی پاپ آپ طور دیدیم. امروز اطلاعاتی از آن لو رفته که هر چند تصویرش مورد نقد Onleak است اما اطلاعات سخت افزاری مناسبی را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷

وان پلاس ۷

وان پلاس ۷

یک فروشگاه اینترنتی فهرستی از مشخصات فنی و رندر گوشی وان پلاس ۷ (OnePlus 7) را منتشر کرده است. بر اساس این لیست وان پلاس 7 نیز به گروه گوشی‌های مجهز به دوربین سه گانه اضافه خواهد شد.

صحبت‌ها و شایعات در مورد گوشی پرچمدار آینده ی وان پلاس، وان پلاس ۷ زیاد شده است. طی هفته‌های گذشته رندرها و جزئیات کمی از این گوشی را دیده و شنیده‌ایم و مدیرعامل کمپانی وان پلاس نیز می‌گوید نظرات مختلفی را در مورد این دیوایس شنیده است و با توجه به تجربه‌ی 5 ساله‌ای که این شرکت در صنعت موبایل به دست آورده، نمی‌خواهد عجولانه این محصول را عرضه کند.

با این حال ما همیشه کنجکاو هستیم تا پیش از رونمایی رسمی از محصولات با آن‌ها آشنا شویم. اگر شما هم می‌خواهید بیشتر در مورد گوشی وان پلاس 7 بدانید خبر خوب این که صاحب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فهرستی از اطلاعات برخی مشخصات فنی و همچنین تصاویری از این گوشی را منتشر کرده است که می‌تواند به ما نشان دهد باید منتظر چه محصولی باشیم.

این سایت صفحه‌ای را مربوط به محصول وان پلاس ۷ همراه با یک تصویر رندر منتشر کرده است که بر اساس آن، پرچمدار جدیدوان پلاس به یک نمایشگر فاقد ناچ مجهز خواهد بود. دوربین پاپ آپ این گوشی همانطور که رندرهای گذشته دیده بودیم، در این تصویر نمایان نیست، اما جزئیاتی وجود دارد که با اطلاعات قبلی تناقض دارد. برخلاف رندرهای قبلی که در آن‌ها کلیدهای تنظیم ولوم صدا در سمت چپ بودند و کلید پاور و اسلایدر هشدار در سمت راست، آخرین رندر منتشر شده در این سایت اسلایدر هشدار را بدون کلید پاور در سمت راست نشان می‌دهد.

مشخصات فنی وان پلاس ۷

اما این فروشگاه اینترنتی در کار انتشار تصویر، اطلاعاتی از گوشی وان پلاس ۷ را نیز افشا کرده است. بر اساس جدول اطلاعات منتشر شده در این سایت٬ گوشی جدید وان پلاس به یک نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED بدون ناچ، تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و یک رم 12 گیگابایتی مجهز خواهد بود. ما مطمئن نیستیم حافظه‌ی داخلی در مدل پایه‌ی این دیوایس چقدر خواهد بود، اما بر اساس این لیست ما می‌توانیم انتظار 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را داشته باشیم.

همچنین یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 44 وات Dash Charging در دسترس است. البته در بخشی از این لیست به تجهیز شدن این گوشی به فناوری شارژ سریع VOOC اشاره کرده است که ما آن را در گوشی‌های شرکت اوپو دیده‌ایم. مشخص نیست که این گزینه به اشتباه نوشته شده است یا خیر. لازم به ذکر است که دو شرکت اوپو و وان پلاس زیر نظر یک شرکت واحد فعالیت می‌کنند.

در انتهای این جدول مشخصات نیز به دوربین سه گانه پشتی شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی + 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی اشاره شده است، در حالی که دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس 7 یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس ۷ با این مشخصات جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

😐

نیما عرفانی

بی جهت نیست شعار وان پلاس قاتل پرچمداران هست .
البته لازم به ذکر هست که این گوشی یه مدل با پشتیبانی از ۵جی هم داره که طبق روال قیمت گذاریِ وان پلاس به احتمال زیاد زیرِ ۸۰۰ دلار قیمت میخوره.
اگه شارژرش به ۴۴ وات ارتقاء پیدا کرده باشه به شخصه این امکان رو کاربردی تر از شارژ بیسیم میدونم در عین حال ظرفیت باطری هم نسبت به ۶ تی بیشتر شده.
مشخصات دوربین ها هم روی کاغذ خوبه اما تجربه ثابت کرده وان پلاس هرچقدر که خوب باشه ، در ۲ مورد عقب تر از رقبا قرار بوده , “دوربین و صدا” و این قضیه درمورد
وان پلاس ۷ هم می‌تونه صدق کنه .

Shiral

اگر قیمتش بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار باشه با توجه به رابط کاربری بسیار خوب اکسیژن مخصوص این گوشی همین طور در صورت ضد آب شدن این گوشی و تصحیح مشکلات دوربین آن و شارژر فوق العاده آن به نسبت میان رده های ۸۰۰ دلاری شرکت های دیگه فوق العاده خواهد بود

Shiral

تنها مشکلش عدم وجود لوازم جانبی و تعمیرکار و …در ایران می‌باشد که خریداران اون علیرغم لذتی که از سرعت این گوشی میبرند باید دست و دلشان بلرزد که در صورت خرابی گوشی حداقل یک ماه گوشی نخواهند داشت

mehrdad_ma

این مشخصات فوق العاده هست
۴۰۰۰ میلی آمپر باتری
فست شارژ ۴۴ واتی
چیپ ۸۵۵
دوربین هم که ارتقا داده
با رابط کاربری وان پلاس باید منتظر بود که
باتری لایف و سرعتش چجوره 💦

Shiral

امسال خصوصا بعد از عید و بعد از ورود و معرفی گوشی های باقیمانده سال رقابت خیلی خوبی خواهیم شنید بین میان رده های بسیار رقابتی شرکت‌هایی مثل هواوی و شیامی و سامسونگ در صورتی که در قیمتهاشون تجدید نظر کنند یا هوشمندانه قیمت گذاری کنند همین طور رقابت خوب بین پرچمداران شرکتهای اقتصادی مثل شیامی و وان پلاس و …
و احتمالا تا آخر سال ۲۰۱۹ روی فروش برندهای بزرگ خصوصا اپل تاثیر زیادی خواهند داشت .شاید نتوانند جایگاه اول را کسب کنند اما در قسمت others درصد بالایی رو به خود اختصاص می‌دهند.

✔ TVKade

تا اونجا که یادمه تایید شده بود وانپلاس از شارژ وایرلس استفاده نمیکنه درحالی که رقیبش mi9 سریعترین شارژ وایرلسو داره.
افزایش سرعت شارژ سیمی و ظرفیت باتری و استفاده از سنسور التراسونیک میتونه برگ برنده وانپلاس 7 نسبت به mi9 باشه. اگر این مواردو ارتقا نده mi9 با 100-150 دلار ارزونتر دخلشو اورده‌.

Shiral

بدون شک در امر فروش mi 9 وانپلاس رو می‌بلعد چون خیلی اقتصادی هست.وانپلاس نه حجم تولید شیامی رو داره نه توان تولید بالا فعلا در این مقطع.مشتریان خاص خود را دارد.با وجودی که الان شیامی ۸ رو دارم اما تجربه وان پلاس رو بسیار لذت بخش تر میبینم.البته این کاملا شخصی و سلیقه ای است..

m.b

چون شما وانپلاس 6t دارید که همرده mix 3 هست!
میشه با می 8 که رقیبش وانپلاس 6 هست، مقایسه کرد ولی طبیعیه که شکستش بده…
مثل این میمونه که من گوشی سری پیش یک شرکت رو با سری جدیدش مقایسه کنم…
خب برنده معلومه از پیش…
تازه همون موقع هم حتی Mi 8 از خود وانپلاس 6 هم کمی ارزون تر بود…

نیما عرفانی

دلیل اصلیش اینه
رابط oxigen os قابل قیاس با miui نیست‌ و بالعکس وگرنه در بسیاری از موارد شباهت هایی باهم دارن که تفاوت در انتخاب هرکدوم بر میگرده به تنوع سلایق و قیمت گذاریِ پایین ترِ شیائومی.

Shiral

دقیقا درسته چون تمام گوشی های چند سال اخیر شیامی الان ورژن ۱۰ هستند

Vahid

نظرم اینه تا وقتی گوشی هست ک تو‌ بورس نیس نرید دنبالش
مگر پولتون زیادی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)