حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه ریکاوری اندروید برای عکس و فیلم

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

همیشه در ترفند سیتی سعی شده بهترین نرم افزارها را معرفی کنیم به همین خاطر امروز در این بخش قصد دارم شما را با لیستی از بهترین نرم افزار ریکاوری اندروید آشنا کنم چون به هر حال برای یکدفعه هم که شده حتما به برنامه ریکاوری عکس اندروید نیاز پیدا خواهید کرد پس با ما همراه باشید با دانلود برنامه ریکاوری اندروید.

برنامه ریکاوری اندروید برای عکس و فیلم

به این نکته توجه داشته باشید که ؛ برنامه ریکاوری عکس اندروید یا ریکاوری فایل و داده های اندروید را می توان به دو بخش تقسیم کرد : برنامه های ریکاوری اندروید که روی خود گوشی نصب می شوند و برنامه های ریکاوری اندروید که روی کامپیوتر نصب شده و باید گوشی را با کابل یو اس بی به سیستم متصل کرد که ما در این پست به این دو نوع برنامه های ریکاوری اندروید اشاره خواهیم داشت.

قبلا در مطلب ریکاوری عکس سامسونگ چند برنامه ریکاوری معرفی کردیم و حالا در اینجا علاوه بر آنها برنامه های ریکاوری دیگری را برای اندروید می بینید.

نرم افزار Undeleter Recover Files & Data

اگر با هیچ نرم افزاری موفق به ریکاوری فایل های اندروید نشدید با این نرم افزار حتما فایل هایی که به طور دائمی حذف شدند را می توانید برگردانید. در این برنامه شما با سه ویژگی روبرو خواهید بود یکی بازیابی فایل ها که در حقیقت عکس ها و فایل های ویدیویی و صوتی را شامل می شود و همچنین از فرمت های متعددی از جمله ZIP مخصوص فایل های فشرده و Docx وapk …پشتیبانی می کند. دوم بازیابی اطلاعات ، که می توانید تمام داده های برنامه های حذف شده و همچنین پیامک ها SMS را بازیابی کنید. و سوم حذف فایل ها برای همیشه که هیچ برنامه ایی توانایی بازگردانی آنها را نخواهد داشت.

نرم افزار DigDeep Image Recovery

با این برنامه می توان تصاویر حذف شده از روی حافظه گوشی و حافظه خارجی را بازیابی کرد. این برنامه ابتداء تمام فایل ها را پیدا میکند و بعد پوشه ایی حاوی عکس ها نمایش داده خواهد شد ، تصاویری که دنبالش بودید را انتخاب کرده سپس روی کلید بازیابی  Restoreبزنید. انواع تصاویر PNG و JPG … را پشتیبانی می کند.

 

نرم افزار Recover Deleted Photos

این برنامه نیز مخصوص ریکاوری عکس ها است به هر حال کاربران بیشتر قصد بازیابی عکس را دارند. انواع فرمت را پشتیبانی می کندو همچنین امکان تهیه بکاپ از عکس ها را نیز فراهم می کند و امکان بازیابی عکس های حذف شده از حافظه داخلی و خارجی (memory card و internal memory) در این برنامه نیز وجود دارد.

 

نرم افزار App Backup Restore and Transfer

با این نرم افزار شما می توانید از برنامه های خود بکاپ تهیه کرده و در حافظه خارجی نگه داری کنید و توانایی بازیابی در این برنامه وجود دارد. امکان ذخیره لینک دانلود برای برنامه های محافظت شده نیز وجود دارد حتی می توانید خیلی سریع نصب برنامه ها را لغو کنید علاوه بر اینکه اشتراک گذاری فایل APK مخصوص به هر برنامه از طریق ایمیل وجود دارد.

برنامه ریکاوری EaseUS MobiSaver

یکی از بهترین برنامه های ریکاوری عکس ، فیلم ، اس ام اس ، مکالمات WhatsApp و حتی مخاطبین می باشد. همچنین می توانید اطلاعات را از حافظه داخلی و حافظه خارجی microSD بازیابی نمایید. این برنامه خیلی سریع شروع به اسکن گوشی کرده و در طول فرایند اسکن پیش نمایشی از فایل ها را نشان می دهد و می توانید در حالت بند انگشتی تصاویر را ببینید. MobiSaver نیازی به روت ندارد اما اگر بخواهید عکس و فیلم های بیشتری را بازیابی کنید روت لازم است.

و اما برنامه های ریکاوری اندروید که روی ویندوز یا مک نصب می شوند و باید گوشی را به کامپیوتر متصل کرد تا بتوان فایل ها و عکس های حذف شده را ریکاوری کرد؛

برنامه ریکاوری dr.fone

برنامه دکتور فون dr.fone در واقع یکی از قابل اعتمادترین برنامه های ریکاوری جهانی است که به طور مستقیم داده های از دست رفته و همچنین داده های موجود در دستگاه را مورد اسکن قرار می دهد. علاوه بر ریکاوری عکس در اندروید ، همچنین می توان برای ریکاوری SMS ، داکیومنت ، ویدیو ، اطلاعات واتس اپ و فایل های صوتی و بسیاری از موارد دیگر ، استفاده کرد. اگر گوشی شما روت شده باشد هم باز در ریکاوری اطلاعات مفید خواهد بود چرا که بیشتر برنامه های ریکاوری با گوشی های روت شده کار نمی کنند.

نسخه اندروید dr.fone برای گوشی و تبلت نیز وجود دارد.

برنامه ریکاوری Jihosoft

جیهوسافت Jihosoft یکی دیگر از بهترین برنامه های ریکاوری اندروید است که می توانید عکس ها و فایل ها و تماس و مخاطبین و پیامک ها و پیام های واتساپ و فیلم ها و فایل های صوتی را بازیابی کنید همچنین می توانید اطلاعات حذف شده از حافظه داخلی و کارت SD را ریکاوری کنید. با این برنامه می توانید مشخص کرد که چه فایل هایی ریکاوری شوند.

برای دانلود این برنامه های ریکاوری عکس های پاک شده به آدرس www.tarfandcity.com مراجعه فرمایید.

در ضمن می توانید برای ریکاوری sd card و ریکاوری فلش مموری به مطلب ریکاوری عکس های پاک شده فلش و کارت حافظه SD Card مراجعه نمایید و همچنین اگر دنبال نرم افزار قدرتمندی برای ریکاوری عکس از هارد دیسک و رم و فلش و … هستید می توانید به مطلب نرم افزار ریکاوری قوی و قدرتمند عکس و فایل و ویدیو برای کامپیوتر سر بزنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تا گوشی روت نباشه هیچکدوم درست جواب نمیدن 🙂

pedram_01

بهترین نرم افزار برای این کار DiskDigger هست که بدون روت هم عالی کار میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)