حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت های هوشمند ال جی هم به نمایشگر صوتی مجهز می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، ساعت هوشمند

صفحه نمایش‌های اولد جدید گوشی G8 ThinQ ال‌جی دستگاه را از اسپیکرهای مجزا گوشی بی‌نیاز می‌کنند و به احتمال فراوان تا چندی دیگر شاهد به کارگیری این فناوری در ساعت‌های هوشمند شرکت کره‌ای نیز خواهیم بود. امروز خبر می رسد که بر مبنای همین فناوری ساعت های هوشمند ال جی هم به نمایشگر صوتی مجهز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

البته این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما ال‌جی به تازگی پتنتی با نام Display Speaker در اروپا به ثبت رسانده است. در واقع این فناوری هم به عنوان صفحه نمایش و هم به عنوان اسپیکر عمل می‌کند. در برگه تکمیل شده مربوط به این پتنت اشاره‌ای نیز به ساعت مچی شده است که همین امر گمانه‌زنی‌ها در خصوص استفاده از این فناوری در ساعت‌های هوشمند را افزایش داده است.

ال جی وی ۵۰

ال جی وی ۵۰

در خصوص نحوه عملکرد این فناوری باید گفت، پنل صفحه نمایش در G8 ThinQ از لرزش‌های بسیار ریزی برای تولید صدا استفاده می‌کند. سپس از طریق هدایت استخوانی استفاده شده در هندست، کاربر می‌تواند با نزدیک کردن گوش خود به نیمه بالایی صفحه نمایش صدا را بشنود.

در خصوص ساعت‌های هوشمند، هدایت استخوانی به صورت کامل حذف شده است. ال‌جی در عوض از سیستمی جدید استفاده خواهد کرد که کاربر می‌تواند بدون نزدیک کردن گوش خود به دستگاه صدا را بشنود.

با توجه به محدودیت اندازه ساعت‌های هوشمند، احتمالا مدت زمانی طول بکشد تا ال‌جی بتواند این فناوری را در دستگاه‌های خود تعبیه کند. اما با توجه به استفاده از این فناوری در گوشی‌های هوشمند، مطمئنا به زودی شاهد حضور آن در اسمارت‌واچ‌ها نیز خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد این فناوری واقعا روی ساعت های هوشمند بیشتر نیاز است تا موبایل های هوشمند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

https://www.gsmarena.com/check_out_these_redmi_note_7_pro_camera_samples-news-35921.php
جناب عطایی لطفاً پوشش بدید…
نمونه عکس های بیشتر هم خواستید، براتون از ویبو میفرستم که خبر رو آپدیت کنید… 👌👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)