حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ال جی Timepiece علاوه بر حالت دیجیتال، حالت مکانیکی نیز دارد

ساعت های هوشمند اندرویدی یا بهتر است بگوییم ویر او اس‌ی (Waer OS) خیلی کم فروغ و کم تعداد شده اند. ال جی نیز مدتی است که سکوت اختیار کرده و پس از استفاده از سیستم عامل خود برای چند مدل، دوباره به گوگل روی آورده است. امروز یک شایعه هیجان انگیز درباره ساعت هوشمند ال جی Timepiece می شنویم که می گوید این ساعت علاوه بر حالت دیجیتال، حالت مکانیکی نیز دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

این اولین تلاش برای ادغام ساعت های سنتی مکانیکی با ساعت های هوشمند دیجیتالی نیست، پیش از این تلاش هایی انجام شده بود اما ال جی سعی می کند تا نمونه خود را بسازد. در این تلاش ما شاهد یک ساعت با نمایشگر ۱.۲ اینچی و رزلوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی خواهیم بود که در صورت تمایل شما حالت سیستم عامل ویر او اس (Wear Os) می تواند غیر فعال شود و تا ۱۰۰ روز به شما عمر باتری بدهد. هر چند عنوان می شود که در این شرایط نمایشگر اطلاعات معمول لازم از سیستم عامل را به شما نمایش خواهد داد. به دلیل مکانیکی بودن بخش ساعت سنتی شما یک چرخ دنده نیز خواهید داشت.

از نظر مشخصات سخت افزاری باید گفت ساعت هوشمند ال جی Timepiece چیپست اسنپدراگون ۲۱۰۰ مخصوص ساعت های هوشمند در کنار ۷۶۷ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی به کار بسته شده اند. پورت ارتباطی به صورت Type C است و راه های دیگر ارتباط Bluetooth 4.2, 802.11b/g/n WiFi و NFC خواهد بود. ابعاد آن ۴۵.۵ در ۴۵.۴ در ۱۲.۹ میلی متر و بند سیلیکونی ۲۲ میلی متری از جمله مشخصات ابعادی این ساعت است که در نسخه پلاس بند فلزی و یک پایه شارژ اضافی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ساعت جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از نظر عمر باتری به نظرم خیلی خوب عمل کرده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)