حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاسی بلند برقی تسلا مدل Y با قیمت ۳۸۵۰۰ دلار و ۲۳ اسفند رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو

تسلا را می شناسیم، یکی از شرکت های با سابقه در زمینه تولید خودروهای برقی که البته هنوز در تولید انبوه محصولاتش به نظر می رسد که ضعف دارد و نه تنها برای نفوذ به بازارهای دیگر هنوز آماده نیست بلکه بازار امریکا را نیز با تاخیر پاسخ می دهد. ایلان ماسک موسس تسلا عنوان کرده است که برای ۲۳ اسفند رونمایی خواهند داشت. ما انتظار داریم که شاسی بلند برقی تسلا مدل Y با قیمت ۳۸۵۰۰ دلار و ۲۳ اسفند رونمایی شود و در ادامه با هم پیرامون آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شاسی بلند برقی تسلا مدل Y

رندر شاسی بلند برقی تسلا مدل Y

رندر شاسی بلند برقی تسلا مدل Y

شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی از تولید یک مدل شاسی بلند به نام مدل وای خبر داده است. البته شاسی این خودرو مشابه با خودروی برقی مدل 3 است.

الون ماسک مدیرعامل تسلا در مورد این خودرو گفته است: مدل یادشده ده درصد بزرگتر از دیگر خودروهای شاسی بلند است. از همین رو مدل وای در مقایسه با دیگر خودروهای شاسی بلند هم ده درصد بزرگتر بوده و البته از نظر حجم و تعداد باتری با دیگر خودروهای برقی مشابه تفاوتی ندارد.

تسلا قرار است ده روز دیگر در مورد قیمت این خودرو به طور دقیق تر اطلاع رسانی کند. اگر قرار باشد مدل وای حدود ده درصد گران تر  از خودروی مدل ۳ تسلا باشد می توان حدس زد که قیمت آن در حدود 38500 دلار باشد.

شاسی بلند برقی تسلا مدل Y

شاسی بلند برقی تسلا مدل Y

قرار است این خودرو هم مجهز به موتور V3.0 بوده و از قابلیت شارژ سریع برخوردار باشد. اما هنوز تسلا در مورد این موضوع جزئیات بیشتری اعلام نکرده است. گفتنی است تسلا قصد دارد در روز پنج شنبه ۲۳ اسفند یک مرکز شارژ سریع را هم افتتاح کند.

با توجه به اینکه سال گذشته محبوبیت کراس‌اوورها از سدان‌ها بیشتر شده، این حرکت تسلا نشان می دهد که آن ها نبض بازار را می دانند.

شما به مدل Y تسلا امیدوارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

رقیب پراید نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)