حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) با دوربین تکی و نمایشگر با ناچ قطره طور دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در جریان MWC 2019 بارسلون سامسونگ گلکسی ای ۵۰ و گلکسی ای ۳۰ رسما معرفی شدند و دوربین فوق عریض و ناچ قطره طور داشتند. پیش از معرفی رسمی ما در ترنجی سه دستگاه گلکسی ای ۵۰، گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۱۰ را با هم دیده بودیم و حتی ویژگی های اصلی گلکسی A50 به همراه گلکسی A30 و گلکسی A10 را در وب سایت رسمی سامسونگ دیدیم. اما هر چه بود، سامسونگ در MWC 2019 از گلکسی A10 رونمایی نکرد. امروز اما گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) با دوربین تکی و نمایشگر با ناچ قطره طور دیده شده و که در ادامه با هم در ترنجی درباره آن بیشتر صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰

اینطور که پیداست، رندرهای گوشی هوشمند گلکسی ای 10 منتشر شده است. گوشی Galaxy A10 به زودی و در طول یک رویداد در کشور هند معرفی خواهد شد.

در حالی که گوشی های گلکسی ای 30 و ای 50 در نمایشگاه MWC سال جاری میلادی معرفی شدند، اما هنوز رونمایی از گوشی گلکسی ای 10 باقی مانده است. خوشبختانه دو رندر از گوشی Galaxy A10 به همراه یک قاب محافظ منتشرشده است.

به نظر می‌رسد گوشی گلکسی ای 10 با یک ماژول تک دوربین در بخش عقب و ناچ قطره طور همراه خواهد بود، همچنین بلندگوی دستگاه هم در سمت چپ قسمت پایین در بخش عقب قرار گرفته است.

گلکسی ای ۱۰

گلکسی ای ۱۰

در صورتی که شایعات منتشرشده صحیح باشند، گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10)به چیپست Exynos 7884B و حداقل 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، احتمالا این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.2 اینچ با وضوح اچ دی پلاس خواهد بود.

باتری 4000 میلی‌آمپر و اگزینوس 7884B

به نظر می‌رسد گوشی جدید سامسونگ قدرت خود را از باتری 4000 میلی‌آمپر دریافت کند، اما می‌توانیم تنها با گذشت چند روز و هنگام معرفی Galaxy A10 در کنار Galaxy A30 و A50 در کشور هند، نسبت به صحیح بودن اطلاعات موجود اطمینان حاصل کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A10 دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.p.a.r.r.o.w

اندروید 9 برای اس 8 پلاس منتشر شده و تو ایران قابل دسترسه .
فعلا مشکلی ندیدم ،دوستان با خیال راحت اپدیت کنین.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)