حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جایزه بهترین گوشی MWC 2019 به گوشی رسید که اصلا در این نمایشگاه معرفی نشده است!

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | MWC 2019، هواوی

پرچمدارهای شاخصی در MWC 2019 معرفی شدند که تولیدات نوکیا، ال جی و سونی بودند. هر کدام این شخصیت خاص خود را ارایه کردند، نوکیا ۹ با دوربین پنج گانه، ال جی وی ۵۰ با پشتیبانی از 5G و سونی اکسپریا ۱ با نمایشگر 4K OLED HDR با نسبت نمایشگر ۲۱:۹ یا حتی گوشی تاشو هواوی؛ اما نظر شما چیست که اگر بشنوید GSMA (اتحادیه گروه ویژه موبایل) که کنگره جهانی موبایل را برگزار می کند، جایزه بهترین گوشی MWC 2019 را به گوشی داده که اصلا در این نمایشگاه معرفی نشده است و البته گلکسی اس ۱۰ پلاس هم نیست! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در کنگره جهانی موبایل 2019 که هم‌اکنون در شهر بارسلونا جریان دارد، GSMA (اتحادیه گروه ویژه موبایل) جایزه بهترین گوشی هوشمند را به هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) اعطا کرد.

بهترین گوشی‌ MWC 2019 هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) است

این اتحادیه با اشاره به عملکرد قدرتمند، سیستم تصویرسازی ممتاز، مقاومت و دوام قابل توجه، فناوری شارژ نوآورانه و طراحی بدعت‌گذار؛ هواوی میت ۲۰ پرو را مستحق تصاحب چنین عنوانی دانست.

هی گنگ (He Gang) رئیس خط تولید گوشی های موبایل هواوی ضمن تشکر از GSMA اظهار داشت: این برای نخستین بار است که یکی از گوشی های ما با پشت سر گذاشتن محصولات اپل، گوگل، سامسونگ و سایر برندها؛ جایزه ارزشمند MWC را دریافت می‌کند.

او سری Mate 20 را میراث نوآوری هواوی و حامل تکنولوژی‌های ناب کمپانی توصیف و این گوشی ها را فراهم آورنده‌ی تجربه‌ای تازه و دلپذیر برای کاربران معرفی کرد. گنگ همچنین گفت:

تب بالای خرید این محصولات پس از رونمایی از آن‌ها، انعکاس دهنده‌ی عشق و علاقه‌ی مشتریان به سریهواوی میت 20 است. ما با اتکا به نوآوری‌های تکنولوژیکی، همچنان به تولید محصولاتی که دل مشتریان را به دست بیاورند ادامه خواهیم داد.

هواوی در MWC 2019 یک گوشی منعطف 5G با نام میت ایکس، گوشی میت 20 ایکس، لپ‌تاپ‌های میت بوک ایکس پرو، میت بوک 14، میت بوک 13 و مودم 5G CPE Pro را هم به نمایش گذاشت.

هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

بر اساس آمار رسمی ارائه شده، درآمد تجاری این کمپانی در سال 2018 به 52 میلیارد دلار رسید. سال گذشته هواوی 206 میلیون واحد گوشی هوشمند فروخت و در بین تولیدکنندگان موبایل، در جایگاه دوم دنیا ایستاد. از جمله نوآوری‌های تکنولوژیکی کمپانی چینی هم باید به ایجاد سیستم‌های انقلابی برای دوربین گوشی‌هایش، شارژ وایرلس و پیشتازی در فناوری سوپرشارژ اشاره کنیم.

نظر شما چیست؟ هواوی میت ۲۰ پرو را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

هواوی لارج شده جدیدا خوب خرج می‌کنه 😂

Arrow

اره بوش میاد تا اینجا

Soheylz

خیلی جالبه برام میت ۲۰ پرو.
از میون این همه پیغمر جرجیسو اومدن انتخاب کردن.دمشون گرم.

مبارک طرفداراش

erfan520

من ازش استفاده نکردمو هنوزم ندیدمش
اما روی کاغذ مشخصات عالی و نوآوری های زیادی داره

نیما عرفانی

میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در پاساژ علاءالدین موجوده و پیشنهاد میکنم حتماً از نزدیک باهاش کار کنید. 🙂

Ebinem

قهوه ای شدن سامسونگ با این همه تبلیغات وسیع رو تبریک میگم.

علی شیخ زاده

بعد از چند ماه و بعد از معرفی کلی گوشی جدید هنوزم کلی از مراجع معتبر از جمله GSMA نظر منو تایید میکنن.

ali

سری میت ۲۰ بینظیر اند محاله کسی باهاشون کار کنه ازشون دل بکنه من عاشق میت ۲۰ ام هستم :باتری بینظیر ،دوربین خارقالعاده ،صفحه نمایش محشر وعملکرد سریع وروان داره وبسیار راضی ام ازش.

Amir Hossein

من دیدم وب سایت های مختلف تو نمایشگاه به Xperia 1 رای داده بودن🤔
میت 20 پرو واقعا مستحقش بوده
هر نسل از پرچمدارای هواویو ک نگا میکنی پر از تغییراته و تکرار وجود نداره این یعنی پیشرفت👌

JAVAD

انصافا هواوی توی چندسال اخیر اصلا در جا نزده و هرسال به سرعت پیشرفت کرده، دمشون گرم
دم هر شرکتی که خلاقیت داره و تلاش میکنه گرم ، مهم نیست کجایی باشه و اسمش چی باشه

Mortazavi

اگه سونی رم و حافظه و باتری کمی بیشتر میزاشت وان با اختلاف کم بهترین میشد ولی باز هم سونی روی بدیهیات و امکانات اولیه خساست کرد

Geralt 24

عجب

محمد شادکانی

من نمیدونم چرا هر وقت هواوی اول میشه بعضی ها میگن پول داده ولی اگه اپل و سامسونگ باشه میگن تلاش کرده قبول کنید هواوی واقعا تو میت 20پرو هیچی کم نزاشه و عالی عمل کرده از هر نظر واقعا

vahid abedi

تو اخبار و پست های هواوی وقتی قبل باز کردن مطلب نظرات رو نگاه میکنم از تعداد نظرات میفهمم که مطلب در مورد موفقیت های هواوی هستش یا در مورد مشکلاتش
هر وقت نظرات میبینم خیلی زیاده میفهمم که در اون پست به یک مشکل از هواوی اشاره شده و متعصبان و کسانی که هواوی رو دشمن خودشون میدونن هجوم اورده و چندین پست و نظر میزارن که دیدید بنجل چینیه یا ..

اما وقتی تعداد نظرات مطلب هواوی کم باشد میفهمم که مطلب در مورد موفقیت هواوی هستش و قطعا افراد متعصبی که شب و روز در حال کینه ورزی به هواوی هستش ازشون خبری نیست و هیچ نظری نمیزارن و غیبشون میزنه برا همین تعداد نظرات در اینجور پست ها خیلی کمه

محمد شادکانی

واقعا حرفت عالی بود وحید جان کافیه بگن یه گوشی هواوی یه مشکل داشت فقط نیم ساعت میکشه ادم برسه اخر مطلب و اخرین نظر ولی اگه موفقیت هواوی باشه فقط میان رو نظرات منفی میزارن و میرن

Arrow

واقعا بهترین گوشی سال بیشتریت تغیرات نسبت به نسل قبل همین میت 20 پرو
سامسونگ هم گوشی خوبی معرفی کرد ولی اونقدر تبلیغات کردو انتظاراتو بالا برد که نتونست براورده کنه همشونو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)