حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیام رسان های مطرح در لباس ایرانی

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با پیشرفت تکنولوژی و جایگزین شدن پیام رسان ها ، سرعت رشد همه گیر شدن این ابزارها در بین مردم بسیار زیادتر از گذشته شده است . از سویی دیگر با وجود راه های دسترسی سریع به این ابزار در پلتفرم های مختلف همچون ویندوز ، اندروید ، ios و … دسترسی اقشار مختلف به این ابزار بسیار آسان تر از گذشته شده است که دلیل اصلی همه گیر شدن این ابزار می باشد.

استفاده از پیام رسان ها در کامپیوتر در شرایط مختلفی امکان پذیر می باشد :

  • ارائه ی نرم افزار اختصاصی پیام رسان برای ویندوز، همچون واتس اپ برای ویندوز
  • ارائه ی نسخه ی وب پیام رسان ها
  • و استفاده از شبیه ساز های اندرویدی برای ویندوز همچون استفاده از بلواستکس

بلواستکس و سایر شبیه ساز های اندرویدی یکی از ساده ترین راه ها برای دسترسی آسان به اپلیکیشن های اندرویدی هستند که در محیط سریع و بدون دردسر امکان دسترسی به اپلیکیشن های را برای کاربران فراهم می سازند . بهره مندی از این شبیه ساز ها می تواند سرعت دسترسی کاربر به اپلیکیشن ها را بسیار افزایش داده و محیط کاملا شبیه محیط اندروید را برای آنها فراهم سازد.

در این پست به معرفی برترین اپلیکیشن های پیام رسان قابل اجرا در کامپیوتر می پردازیم :

  • تلگرام طلایی

تلگرام طلایی یکی از محبوبترین پیام رسان هایی می باشد که با استفاده از شبیه ساز های مختلف ، امکان اجرا بر روی کامپیوتر را دارا می باشد . بهره مندی از امکان اجرا بر روی پلتفرم های مختلف این اپلیکیشن را در شرایط فعلی به عنوان محبوبترین اپلیکیشن پیام رسان موجود در اینترنت کشور معرفی کرده است . کاربر می تواند با دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر علاوه بر دسترسی به  امکانات تلگرام اصلی ، از یکسری امکانات اختصاصی همچون مدیریت های بیشتر در کانال ها و گروه ها ، قالب های زیبا و متنوع ، سرعت بسیار بالا در برقراری ارتباط با دیگران ، امکان استفاده از فونت های جذاب و … نیز بهره مند شود. از طرفی دیگر با توجه به استفاده از فیلتر های داخلی برخی کانال های نامناسب برای جوانان و نوجوانان نیز در داخل این اپلیکیشن حذف شده است که می تواند خانواده ها را در استفاده از آن بیشتر راقب نمیاد .

نکته مهم در این خصوص توجه به این موضوع می باشد که تلگرام طلایی به صورت اختصاصی نسخه ی ویندوز ندارد و فقط از طریق استفاده از شبیه ساز های اندرویدی همچون بلواستکس است که می توان این اپلیکیشن را در سیستم عامل های مختلف همچون ویندوز xp ، سون 7 ، 8 و 10 اجرا کرد . همانطور که اشاره شد نرم افزارهای شبیه ساز اندروید قادر هستند که اپلیکیشن های اندرویدی را دقیقا به همان شک که در اندروید اجرا می شوند بر روی ویندوز نیز اجرا کنند که می تواند برای بسیاری از کاربران بخصوص در مراکزی که امکان استفاده از گوشی تلفن همراه را ندارند سودمند باشد .

  • هاتگرام

هاتگرام دیگر پیام رسان محبوب کشور می باشد که با استفاده از Api اصلی تلگرام نوشته شده است و به صورت اختصاصی بومی سازی و منتشر شده است . سرعت بالای این اپلیکیشن و نمایه ی زیبای آن سبب افزایش روز بروز کاربران آن شده است که نشان از توان بسیار بالای فضای اینترنتی کشور برای وجود پیام رسان های سهل الاستفاده و سریع می باشد . این اپلیکیشن بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی امکان دسترسی به پیام رسان تلگرام را مهیا می سازد که امتیازی بزرگ برای آن محسوب می شود .

کاربران می توانند با دانلود هاتگرام برای کامپیوتر ، که امکان اجرای آن فقط توسط شبیه ساز ها در کامپیوتر امکان پذیر می باشد، به راحتی در سیستم عامل ویندوز نیز به این ابزار دسترسی پیدا کنند که در نتیجه سبب از میان بردن محدودیت استفاده از این ابزار در پلتفرم های مختلف نیز میشود . هاتگرام با دارا بودن تمی بسیار زیبا و لایت، سرعت بارگذاری بسیار بالای داده ها، اتصال مستقیم به تلگرام با رعایت قوانین داخلی، امکانات مدیریتی بیشتر و … کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است که موفقیتی بسیار را برای سازندگان آن به همراه داشته است .

نتیجه گیری :

لزوم استفاده از پیام رسان های اینترنتی در دنیای دیجیتالی امروز و تنوع استفاده از سیستم های مختلف توسط کاربران سبب شده است که تولید کنندگان این ابزار نیز دست به عرضه ی اپلیکیشن های خود برای سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف کنند. در این بین برخی از نرم افزار های فقط برای گوشی ها و و تبلت ها ارائه می شوند و نرم افزار تحت ویندوز به دلایل مختلفی ندارند . در اینجاست که نقش استفاده از نرم افزار های شبیه ساز در سیستم عامل ویندوز مشخص می شود و کمک حال بسیاری از کاربران می باشد . نرم افزار های شبیه ساز تحت سیستم عامل ویندوز نیز دارای یکسری پیچیدگی هایی در نصب می باشند که ما در سایت کافه اپس آموزش های اختصاصی بسیاری را برای نصب و راه اندزای آن برای کابران عزیز تهیه کرده ایم که میتواند کمک بسزایی در راه اندازی و اجرای سریع این ابزار به کاربران عزیز بکند .

تهیه و تنظیم : سایت تخصصی کافه اپس

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aapp

سايت كافه اپس عاليه مخصوصا اين پست هاي تلگرام طلايي و هاتگرام براي ويندوز دمتون گرم.

mob

آره منم نصب كردم در ويندوز كار كرد واقعا عاليه

atoranji

از تلگرامهای غیر اصلی استفاده نکنید و حریم خصوصی خود و دیگران را به خطر نندازین.
خود نماینده مجلس گفت وزارت اطلاعات پشت این دو هست.
طلایی و… به دلیل رصد مداوم گوشی و اطلاعات مصرف باطری گوشی به شدت افزایش پیدا میکنه.
فقط تلگرام اصلی + پروکسیهای mtprotp

stylesabz

این ام تی پروتو ها خودشون کلی میتونن خطری باشن

atoranji

عزیز من چرا از چیزی خبر نداری صحبت میکنی تلگرام تمام اطلاعات شما را رمزنگاری میکنه و بعد توسط پراکسیهای MTProto میفرسته و اطلاعات شما به هیچ عنوان قابل شنود نیست.
شما تو گوگل بزن”مجتبی ذوالنور: هاتگرام و طلا تلگرام برای یک نهاد امنیتی است ” تا همه چی دستت بیاد.

stylesabz

من که نگفتم هاتگرام و فلان و بهمان مال کیه مال کی نیست !
گفتم ام تی پروتو میتونه خطری باشه !
درست بخونید تا اسپم نفرستید !

atoranji

منم براتون توضیح دادم که حرف شما درست نیست برین سایت خود تلگرام در مورد رمزنگاری MTProto و پروکسی MTProto تحقیق کنید بعد بگین خطریه.
اگر بر فرض سرور خود پراکسیها تو خود وزارتم باشه اگر از طریق تلگرام اصلی با پروکسی MTProto وصل بشین چون تمام اطلاعات ارسالی رمزنگاری میشه هیچ خطری نداره.
جالبه این دو آپ که خود مسئولین میگن دست نیروهای امنیتی هست و تو عضو شدنتون تو برخی کانالها هم اخلال ایجاد میکنن رو امن میدونید ولی امنیت خود تلگرام اصلی رو زیر سوال میبرین!

mob

بله درسته من تاييد ميكنم اين حرفو 👍🏻

mob

اصلا هم اينجوري نيست اينا مسنجر هاي معتبري هستن من دارم استفادع ميكنم راضي ام

semicolon

سلام.. احساس نمیکنید متن ها نیاز به ویرایش یا خونده شدن بعد از نوشتن دارند؟؟؟

راقب
نمیاد
راه اندزای
کابران

mob

کسی میتونه به من بگه ام تی پروتو از چه پروتکلی استفاده میکنه ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)