حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر هواوی میت ایکس (Mate X) در حالت باز، کاملا مسطح نمی شود

نوشته

5 سال قبل | 23 دیدگاه | هواوی

نسل اول هر نوع جدید فرم‌فکتوری عموما ایرادهایی دارد و بدون شک نمی توان کامل‌ترین ارایه را در نسل اول دید. این ایرادها گاهی تا حدی خواهد بود که فرم فکتور کلی دستگاه حتی عوض شود. هواوی یکی از بهترین نمونه های گوشی تاشو را تا کنون معرفی کرده است اما باید بدانید که این ارایه بی نقص نیست. دیده شده که نمایشگر هواوی میت ایکس (Mate X) در حالت باز، کاملا مسطح نمی شود و در ادامه با هم درباره این مشکل نمایشگر هواوی میت ایکس صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، برآمدگی های غیر عادی در نمایشگر منعطف در بخش لولا هواوی میت ایکس در حالت باز شده وجود دارد. این البته برای شخص من عجیب است چون در تصاویری که تا کنون منتشر شده بود، چنین موضوعی را ندیدیم. برای مثال من به گالری تصاویر خود بازگشتم و تصویر زیر را حالت باز شده هواوی میت ایکس دیدم:

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

همانطور که در تصویر بالا می بینید، هر چند که مشکل برآمدگی تصویر اصلی مطلب در نمایشگر میت ایکس (Mate X) دیده نمی شود اما اگر کمی دقیق شوید، کمی تفاوت را در نمایشگر در بخش لولا می بینید.

بعد از باز کردن تای نمایشگر منعطف هواوی میت ایکس، در میانه آن درست جایی که لولا قرار دارد، کمی چین و چروک دیده خواهد شد. حداقل این ایراد روی دستگاه‌هایی که هواوی به دور از لمس کاربران طی نمایشگاه MWC 2019 در معرض دید قرار داد، قابل مشاهده است.

بله، به لطف استفاده از پنلی منعطف به همراه یک مکانیزم لولا، می‌توان دستگاه را از حالت تا به شکلی کاملا مسطح باز کرد و از کل نمایشگر 8 اینچی دستگاه بهره برد، اما صفحه نمایش در عمل به طور کامل مسطح نمی‌شود، چرا که در میانه آن و در محل قرارگیری لولا، چین و چروک‌هایی وجود دارد. ممکن است این ایراد را حتی بعد از خرید دستگاه و نگه داشتن آن در دست نیز متوجه نشوید، اما بهتر است به خاطر پرداخت 2500 دلار به منظور خرید هواوی میت ایکس، کمی محتاط‌ و سخت‌گیرانه عمل کنید!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این یک ایراد خیلی مهم باشد؟ باید صبر کرد و دید و البته عملکرد سامسونگ را نیز در این بخش گلکسی فولد بررسی کرد.

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

نمایشگر هواوی میت ایکس (Mate X) در حالت باز، کاملا مسطح نمی شود😂
بعد از باز کردن تای نمایشگر منعطف هواوی میت ایکس، در میانه آن درست جایی که لولا قرار دارد، کمی چین و چروک دیده خواهد شد. 😂😂
واسه همینه هوآوی به خبرنگارا گفته نزدیک بشید گوشی رو میشکنم😂😀
حالا دیدید؟؟؟ به حرفم پِی بردید که میگم سامسونگ با علم یه گوشی رو میده بیرون،حالا فهمیدید کیفیت اتفاقی نیست،گلکسی فولد یه شاهکاره که این نقص های بزرگ رو نداره و کیفیت فوق‌العاده ای داره،علمی که پشت گوشی های سامسونگ هست چینی ها حالا حالاها باید تلاش کنند دزدی کنن تا برسن بهش،ترول هایی که میگفتید این گوشیه منعطفه نه اسباب‌بازی سامسونگ حالا دهنت بسته شد؟؟به داخل تا شدن کار هر برندی نیست پسر جون،اگه قرار بود مثل هواوی به بیرون تا شه سامسونگ دو سال پیش معرفی می‌کرد،اون وقت میگم میت ایکس و گلکسی فولد مثل شیخ زاده و بیل گیتس میمونه بعضی ها ناراحت میشن.

Genesis

دقیقا حالا حالاها مونده چینی های دزد به سامی برسن

Arrow

سامی که سلطان دزدیه حداقل یه شرکت دیگه رو مثال بزن🤣🤣

کهکشان

فعلا که دنیا ثابت کرده حبابی دزدو جاسوسه شما با این حرفای بی ارزش نمیتونی چیزی ثابت کنی

Arrow

فعلا دنیا ثابت کرده دامدونگ بزرگترین دزد فناوریه از تعداد پرونده های شکایاتش معلومه یچه🤣🤣

کهکشان

عجیب تر از همه اینه که جناب ع ط ا یی میاد میگه میت ایکس اولین تاشوی 5 جی دنیاس !
واقعا نمیدونم رو چه حسابی اینو میگه ! تمام سایت ها گلکسی فولدو به عنوان یه گوشی 5 جی میشناسن !
حالا من خطاب به ایشون میگم ! کاری ندارم که شما بازاریابی واسه هواوی میکنی ! وبه شدت سعی داری سامسونگو بکوبی اما لااقل مطلب اشتباه نشر نده ! چون اعتماد مخاطباتو از دست میدی !

chalton

اقای عطایی عزیز دل ما هست ولی دیگه قشنگ معلومه برای تبلیغات زیر پوستی داره قشنگ هواوی رو میبره بالا،ولی بازم میگم هیچی از ارزش های سامسونگ کم نمیشه،آقای عطایی مهم اینه که تو قلبت و فکرت واقعیت رو میدونی و متوجه هستید که گلکسی فولد خیلی بالاتر از میت ایکس میل پرچم هست.

Arrow

خجالت نمیکشین این همه دروغ میگین؟
چرا اکثر فنای سامسونگ اینطورین واقعا

Sepehr_smart

اقای عطایی عزیز چرا اینقدر میگید که میت ایکس فقط 5G هستش این یک اشتباه بزرگه
در این قسمت مراسم به وضوح اعلام میشه که گلکسی فولد در هر دو ورژن 4G و 5G در دسترس هستش
http://uupload.ir/files/1k8a_photo_2019-02-26_15-25-45.jpg

کهکشان

اشتباه نکن چالتون جان میت ایکس حبابی یه استفاده خیلی کاربردی داره اونم به عنوان دستمال توالت ! خخخخخخ البته قبل از استفاده چروکیده محصول چینیه دیگه باید ببخشید !

فقط اون کامنت شیخک که میگفت دنیارو شگفت زده کرده ههههه کاش میدونستم چ جنسی میزنه توهمش تا خود پکن رفته خخخخ

Arrow

یکی دیگه از خورسالای دامدونگی رفته یه اکانت دیگه درست کرده تراوشاتو اینجا ارائه بده🤣🤣

Pouya

داداش تورو خدا این شکلی کامنت نزار تا دلت بخواد کامنتای ترول گونه زیاده بدترش نکن چالتون 2 هستی بخدا لحن کامنت گزاشتنت میزان تعصبت رو میرسونه

کهکشان

پویا جان اتفاقا چالتون حرفاش کاملا درسته

شما فن حبابی هارو در نظر بگیر ! سردستشون میگه گلکسی فولد 5جی نیست بعد پرسش مطرح میکنه میگه 5جی چیست ! خیلی از دوستان لینک 5 جی بودن فولد رو براش گذاشتن ولی حاضر نیست دست از تعصبات چینیش ورداره !

شما فکر کردی منطقی بودن و درست صحبت کردن اینجا ارزش داره ؟ شما فکر کردی من فقط اینجا عضوم ؟ نه عزیز من لحن من برای کسایی که بی منطقن همینه ! تصمیم گرفتم عین خودشون باهاشون حرف بزنم اینطوری بهتره

✔ TVKade

گوشیا دوباره دارن عجیب غریب میشن و به سمت استایل گوشیای وستورلد پیش میرن:comment image
بنظرم مدل هواوی نسبت به سامسونگ مدرن تر و اینده گرایانه تره، بدون حاشیه، بدون ناچ، باتری بزرگتر و سرعت شارژ بالا ولی میتونه راحت خش بیفته اسیب ببینه که نمیدونم ایا هواوی براش فکری کرده یا نه، مدل سامسونگی از این نظر چون به داخل تا میشه بهتره.

https://cdn.gsmarena.com/imgroot/reviews/19/huawei-mate-x/hands-on/matex.mp4?fbclid=IwAR0nJpxaGOp4exWhY0pcTLi-KmKZogzrrZLEyHKmYSzFmFmO2xii641WUH8

Geralt 24

اینم اولین مشکل این گوشی, باید منتظر مشکلات جدید موند, اینم نتیجه رقابت کور کورانه
امیدوارم قبل از عرضه, مشکلات گوشی رو حل کنن, و برای پیدا کردن مشکلات جدید گوشی رو بدن دست افراد خاص مثل یوتوبر ها و متخصص ها, مگرنه گوشی رو با این مشکلات بخواد عرضه کنه حسابی ابرو ریزیه!
بنظرم سازنده ها باید برن سراغ تلفن های با نمایشگر شفاف(اگه درست یادم باشه سونی یه نمونه قدیمی سونی اریکسون با نمایشگر شفاف ساخته بود و پتنت جدیدی هم داده) یا نمایش هولوگرامی, تا واقعا یه پیشرفت انقلابی و قابل استفاده باشن!

Naranj

فن های هواوی فکر کنم خوابن خبر رو ندیدن 😁

Sepehr_smart

به وضوح کیفیت ساخت پایین تر این گوشی در مقایسه با گلکسی فولد مشاهده میشه و در کمال تعجب خیلی هم گرون تره!!

Sepehr_smart

میت ایکس با فرم فکتوری که معرفی شد شاید باعث هیجان و یک جو زدگی بیش از حدی در بین اهالی فناری شد ولی هر چقدر که نگاه میکنم گلکسی فولد دستگاه تجاری تر و قابل استفاده تری هستش
شما با نگاه به هر دو دستگاه میتونید متوجه کیفیت ساخت بهتر و طراحی زیبا تر گلکسی فولد بشید…گلکسی فولد تعریف شده به عنوان دستگاهی که با یک نمایشگر کوچیک کار میکنه و در مواقع نیاز تبدیل میشه به یک دیوایس بزرگ تر که با این کار نه از شکل عادی اسمارت فون های کنونی خیلی دور شده هم نسل جدیدی رو معرفی کرده…میت ایکس در عکس ها و کلیپ هایی که ازش منتشر شد به وضوح کیفیت ساخت نه چندان بالای خودش رو نشون میداد چه در موج هایی که روی نمایشگر میوفتاد چه در نوع قرار گیری دستگاه در هنگام باز شدن و صاف نبودن دستگاه یک جورایی انگار اون قسمت لولا هاش قسمت ضعیف و شکننده ایه…میت ایکس دستگاه خیلی باحالی از نظر شکل کلیه دستگاهه ولی تا حالا به استفاده کردن از اون فکر کردین؟؟ چطور میشه از یک دستگاهی که پشت و جلوش نمایشگر اسیب پذیره و قطعا محافظت چندانی از نمایشگر هاش نمیشه (چون حتی گوریلا گلس 6 هم خط میوفته و شکنندست) روزانه استفاده کرد؟ گلکسی فولد وقتی به شما نمایشگر 7.3 اینچیشو میده که شما نیاز دارید در بقیه حالت ها با یک گوشی به ظاهر عادی در جیبتون طرف هستید ولی در مورد میت ایکس چه شما بخواید چه نخواید دارید از نمایشگر گرون قیمت و بزرگ دستگاه به عنوان بدنه دستگاه استفاده میکنید در حالت تلفن و در حالت تبلت هم با یک نمایشگر 8 اینچی با نسبت عجیب تقریبا 1:1 در تعامل هستید که هواوی روی بخش چند وظیفگیش هم مانور چندانی نداد. مشخصا شکل کلی میت ایکس جذاب تره چون افراد خم شدن نمایشگر اونو به وضوح میبینن و به عبارتی گوشی عجیبیه…ولی بنظرم گلکسی فولد تجاری تر و کاربری تر هستش…هر چند هر دو دستگاه گزینه خوبی برای استفاده نیستن.
در مورد اینکه اون 5 جی داره این نداره بحث خیلی مسخرست چون این فناوری به این زودی اولا فراگیر نمیشه و دوم اینکه گلکسی فولد هم اپشن 5 جی رو داره شما میتونید اون ورژن رو بگیرید اگه خیلی بهش علاقه دارید!

کهکشان

کامنتت واقعا لایک داشت عالی و بی نقص تمام آنچه که نیاز بود رو گفتی
سامسونگ رو گلکسی فولد مهندسی شده عمل کرد با اینکه نمونه اولیه هست اما کاملا محصولی کاربردی و لوکسه مطابق با نیاز مشتریه
حبابی فقط اومد بگه منم میتونم و یه آشغال شکننده چروک بیرون زد که کاملا آسیب پذیر و غیر کاربردیه با قیمت گزاف که کمتر کسی بتونه خریدشو تجربه کنه
علم سامسونک با اصالت و قدرتمند کجا علم حبابی بنجل چینی کجا

CAPCOM

وای بازم معلوم شد هواوی کیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)