حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو معرفی رسمی سونی اکسپریا ۱ (Xperia 1) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

سونی اکسپریا ۱ (Xperia 1) حاصل یک تفکر دست نخورده توسط ترندهای روز است که یک اصالت ویژه در طراحی ژاپنی ها را نشان می دهد. آن ها نه به دنبال ناچ رفته اند و نه سوراخ نمایشگر، آن ها حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را فعلا به کار نبستند و حاشیه پایین نمایشگر دستگاه خود را کاهش دادند. مشخصا اکسپریا ۱ شبیه به هیچ کدام از موبایل های پرچمدار ۲۰۱۹ نیست و این می تواند هم خوب باشد و هم بد. در ادامه با ترنجی همرراه باشید تا با دیدن ویدیو معرفی رسمی سونی اکسپریا ۱ (Xperia 1) ببینیم که سونی چه نگاهی به پرچمدار ۲۰۱۹ خود دارد؟

چیزی که مشخص است سونی به نمایشگر 4K OLED HDR خود که در اندازه ۶ اینچ و نسبت تصویر ۲۱:۹ ارایه می شود حسابی می بالد و بالیدن هم دارد، به هر حال اولین در دنیا است و با موتور پردازش تصویر X1 قرار است که کیفیت پردازش ویژه ای به شما بدهد.

دوربین سه گانه با سه اپتیک متفاوت یکی از بهترین حرکت های سونی در بخش دوربین پرچمدارهایش در سال های اخیر بوده است و من شخصا این را می پسندم.

اکسپریا 1 دارای ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین فوق عریض ۱۶ میلی‌متری f/2.4، دوربین اصلی ۲۶ میلی‌متری استاندارد f/1.6 با سنسور ۲.۶/۱ اینچی و سرانجام دوربین ۵۲ میلی‌متری تله‌فوتو f/2.4. دوربین اصلی این گوشی به قابلیت Optical SteadyShot (ترکیب OIS+EIS) مجهز شده و فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel را نیز به مراه دارد.

سونی می‌گوید از فناوری‌های دوربین‌های آلفا خود و پردازنده تصویری Bionz X در این گوشی استفاده کرده است. اکسپریا وان اولین گوشی دنیا با قابلیت فوکوس خودکار روی چشم است که سرعت فوکوس آن ۱۰ فریم بر ثانیه است. سونی یک حالت سینمایی دیگر را هم از بخش CineAlta خود به اپلیکیشن Cinema Pro برای این گوشی آورده که فیلم‌برداری سینمایی 24fps را با پروفایل‌های رنگی ویژه امکان‌پذیر می‌کند.

نظر شما درباره اکسپریا ۱ چیست؟ فکر می کنید سونی توانسته آن چیزی که در ذهن داشته را ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

درازی های قبل از تو سو تفاهم بود …برای اینکه جا بشه تو جیب در تبلیغ از کاپشن سربازی استفاده کردن چون تو هیچ جیب دیگه ای این گوشی جا نمیشه …البته تو شلوار کردی هم شاید شاید جا بشه

amer

گربه دستش به گوشت 100هزار تومنی نمیرسه میگه بو میده.نقصی بهتر از این پیدا نکردی متن بخون نوشته طراحی خاص و به صورت غیر مستقیم اعتراف کردن بهتر از ناچ و سوراخ سامسونگ و هواوی هست

Sadeghh

دوست عزیز متوجه باش این گوشی دراز نیست باریک هست
مثلا در مقایسه با xz3 یکم بلند تره

amer

سنسور دوربین با 3اپتیک مختلف(دمش گرم) بر پایه فناوری دوربین های حرفه ای الفا3هست .نمایشگر 4khdrهست .ترکیب لرزشگیر نوری و دیجیتال ووو.دیگه بهتر از این طراحی و زیبایی که جای خود دارد

amer

جناب عطایی درباره مالتی تسکینگ و game enhancerاین گوشی یه اطلاع رسانی یا مقاله ای بنویسید ممنون

amer

عکاسی با سرعت به طور پیوسته به وسیله این گوشی این هم اضافه کنید در چند ثانیه

amer

سلام جناب عطایی رنگ بندی های اکسپریا 1بزارین خیلی خوشکلن

ali.k77

اگه صفحه 4k باعث ضعف در باتری نشه و دوربین نسبتا خوبی داشته باشه میتونه محصول خوبی ( نه عالی ) باشه مخصوصا برای فیلم و سرگرمی . انتظار باتری با ظرفیت بیش تر و حافظه داخلی بیش تری رو داشتم. به نظرم هنوز هم سیاست سونی بازگشت به رقابت نیست و همون بازار هدف 10 میلیونی یا کم تر رو برای 2019 هدف قرار داده و خروج از ضرردهی هر چند قدم های مثبتی تو این گوشی برداشته . فکر می کنم تو نسخه پریمیوم این گوشی یا اکسپریا 2 ترکیب خوبی از 5g و 4k و واقعیت مجازی ببینیم از سونی . اگه میخواد ضرر نده باید زودتر از گذشته عرضه کنه نه اینکه نگه داره 3 ماه بعد عرضه کنه .

Mohammadsoly

بد نیس خوبه ولی هنوز اون نوع آوری سونی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)