حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به ال جی جی ۸ (LG G8)

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | MWC 2019، ال‌جی، تماشا کنید

ال جی جی ۸ پرچمدار ۲۰۱۹ این شرکت کره ای است که در نوع خود نوآوری های منحصر جذابی را معرفی کرده است. این دستگاه با وجود تغییرات جزئی در ظاهر اما طراحی زیباتری نسبت به ال جی جی ۷ دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیک به ال جی جی ۸ (LG G8) داشته باشیم.

اگر بخواهیم به تغییرات ظاهری ال جی جی ۸ نسبت به ال جی جی ۷ نگاه کنیم، مهم ترین پیشرفت را در این طراحی می توان دوربین زیر شیشه قاب پشتی دستگاه دانست که طراحی بسیار دلچسبی و یکدستی را ارایه می کند. همچنین نبود اسپیکر مکالمه روی لبه بالا و یکپارچه شدن بلندگوی مکالمه با نمایشگر سبب شده که بالای LG G8 نیز یکپارچه و جذاب باشد.

موضوعی که در ویدیو این مطلب نظر من را به خود جلب کرد، تصویر زمینه یکپارچه با تصویر زمینه صفحه قفل بود که جذاب است.

در بخش طراحی به نظر می رسد که ال جی با پیوند دادن بسیار هوشمندانه ششیه و فلز یک دستگاه شیشه ای-فلزی بدون برآمدگی و با طراحی جذاب ارایه کرده که در نهایت سادگی، نظر من را به خود جلب کرده است.

شاید بتوان گفت که دوران اوج ال جی از ال جی جی ۴ به این سو رو به افول است و این لزوما به آن دلیل نیست که کره ای نمی توانند موبایل جذاب تولید کنند، حقیقت این است که دنیای موبایل یا هر بازار دیگری دو فاکتور پراهمیت دارد، یا برند کمتر شناخته شده با قیمت مناسب و یا برند بزرگ با قیمت بالا وجود دارد. در بازاری که برندهای کمتر شناخته شده چینی از پایین رده ترین عضو بازار آغاز کرده اند و تا بالا می آیند و آن بالا رقابت بین اپل، سامسونگ و هواوی است، برندهایی چون ال چی، اچ تی سی و سونی تقریبا خانه نشین شده اند.

ال جی نواوری هایی چون Hand ID در ال جی جی ۸ قرار داده اما به قول مارکوس براونلی، اوکی، شما قفل دستگاه با بدون لمس باز کردید و حتی وارد برنامه هم شدید، بعدش چه؟ می خواهید برنامه را نگاه کنید؟! نمی شود که، باید با دست نمایشگر را لمس کنید.

و یا اینکه بلندگوی مکالمه یکپارچه با نمایشگر چرا نباید آنقدر قوی باشد که کاملا بی خیال بلندگوی تکی لبه پایین باشیم؟ به هر صورت. من به شخصه نمی توانم بگویم که ال جی جی ۸ موبایل بدی است، نه اینطور نیست اما حقیقت این است که وقتی آن را با گلکسی اس ۱۰ مقایسه می کنیم که یک موبایل تقریبا هم قیمت این دستگاه است، یا با شیائومی می ۹ که موبایلی با نصف قیمت آن است، به این فکر می کنم که چند دلیل قوی برای خرید ال جی جی ۸ وجود دارد؟ شاید صدای با کیفیت؟ و دیگر چه؟

نظر شما درباره ال جی جی ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

تست سرعت گلکسی اس ۱۰ پلاس با آیفون xs max
قشنگ آیفونو تحقیر میکنه
اگه میشه پوشش بدید تا اونایی ک بنچمارک بنچمارک میکنن به خودشون بیان اندکی
https://youtu.be/uru9AnkgzHc

MohammadFarhaadi

بعدا که مقایسه حرفه ای گوشیا اومد با زمان سنجی دقیق میبینیم که کدوم سریعتره.واقعا هم سرعت باز کردن تکی اپها مهم نیست اونم چند صدم ثانیه ولی جمع کارایی گوشی رو بعدا تستش میاد مشخص میشه چقدر اس ده پلاس حرف واسه گفتن داره.تو فتوشاپ رتوش عکس به اندازه اجرای چند تا اپ اس ده عقب افتاد مطمئنا برای رندر ویدیویی هم همینطور میشه که تو این مقایسه نبود.یکی از کاربرا زیر ویدئو گفته بود بزارید چند ماه بگذره بعد مقایسه کنید که کاملا حق داره.

amir_galaxy

اگه آیفون سریعتر باز میکرد خوب بود الان که باخته بد شده اینجور تست ها؟فقط چشمانی با تعصب زیاد میتونه باخت سنگین آیفونو تو این تست نبینه
البته قبلا هم تو اپ هایی مثل اینستا و توییتر سامسونگ سریعتر بود و تو بازی ها آیفون
الان جفتشو آیفون باخت حتی بازی مثل آسفالت ۹
مقایسه ها همیشه همینطور بوده دنبال بهانه نباشید،آیفون ۲ ساله تو رفرش کردن اپ ها مشکل داره
اینم بگم ذره ای برای خودم اهمییتی نداره اینجور تست ها،فقط بدونید آیفون الان تو سرعتم دیگه به گلکسی های سامسونگ میبازه و بنچمارک یه عدد بیش نیست.زمانی ک سامسونگ صدر همه بنچمارک ها بود همه میگفتن مهم عملکرده،خب الان آیفون بنچمارکش بالاتره؟تو عملکرد چی؟دوست دارم نظر اپل فنارو بدونم،بنچمارک مهمتره یا عملکرد؟؟!!!!😉😉😉

amir_galaxy

سوالم بعدیم اینه آیفون توورفرش کردن برنامه ها چقد از سامسونگ عقب می افتاد؟چهارتا برنامه رفرش کردن میدونی ک اختلافو زیاد تر میکنه😉

REZA

طراحیشو خیلی دوست دارم بجز ناچش

Mohammadsoly

هیچی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)