حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز (Galaxy Buds) درون کیس با پین شارژ می شوند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لوازم جانبی

سامسونگ پیش از اپل به تولید هندزفری کاملا بی‌سیم با قابلیت های کاملا منحصر به فرد از جمله حافظه داخلی و پایش ضربان قلب اقدام کرد و نام این محصول Gear iConx بود. حالا پس از سه سال و دو نسل نوبت به یک ری‌برندینگ برای ارایه همراه با گلکسی اس ۱۰ است. یکی از تفاوت های اساسی Gear iConx با Airpods اپل را می توان در نحوه شارژ شدن گوشی های هندزفری دانست. در نمونه اپل گوشی ها درون قاب به صورت بی سیم شارژ می شوند اما در Gear iConX از طریق پین. حالا در رندهای جدید گلکسی بادز مشخص می شوند که این بخش تغییر نداشته است و هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز (Galaxy Buds) درون کیس با پین شارژ می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی بادز

گلکسی بادز

درست است که در روزهای گذشته ‌گزارش‌های زیادی از ایربادهای وایرلس سامسونگ منتشر شده بودند اما حالا شفاف ترین تصاویر از این هدفون های بلوتوثی به همراه بخشی از مشخصات آنها را به دست آورده‌ایم.

روز بیستم فوریه (یکم اسفند) و در مراسم رونمایی از پرچمداران سری گلکسی اس ۱۰، محصولات دیگری نیز از سوی کمپانی کره‌ای معرفی خواهد شد که گوشی قابل انعطاف و البته هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds از جمله آنها محسوب می‌شوند. این هدفون‌ها که با نام گلکسی بادز شناخته می‌شوند، احتمالا به طور رایگان به کاربرانی که یکی از پرچمداران سامسونگ را در برخی از بازارها پیش‌خرید کنند اهدا خواهند شد.

در تصاویر جدیدی که منتشر شده است ما می‌توانیم کیس شارژر و طراحی کامل ایربادهای بلوتوثی گلکسی بادز را ببینیم. البته تعدادی از جزئیات مربوط به مشخصات فنی این هدفون‌ها نیز لو رفته است از جمله این که آنها از یک باتری کوچک‌تر ۵۸ میلی‌آمپر ساعتی نسبت به هدفون‌های آیکون ایکس برخوردارند که باتری بسیار بزرگتری با ظرفیت ۸۲ میلی‌آمپر ساعت داشت.

این هندزفری کاملا بی سیم سامسونگ گلکسی بادز (Galaxy Buds) خواهد بود. همان طراحی یکتا Gear iConx را دارد، چه از خود هندزفری و چه قاب آن و ما این را دوست داریم. به هر حال محصولات دیگری در این خانواده لوازم جانبی که آیا روزها با حذف جک ۳.۵ میلی متری محبوب شده اند، وجود دارد که اصالت ندارند و شبیه به ایرپادهای اپل هستند.

نظر شما درباره هندزفری های بی سیم گلکسی بادز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)