حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰.۱ اینچی مدل ۲۰۱۹ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سامسونگ چند روز قبل از نخستین تبلت ۲۰۱۹ خود یعنی گلکسی تب اس ۵ ای رونمایی کرد و حالا نوبت به گلکسی Tab A 10.1 رسیده که با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی و قیمت ارزانتر، تنور رقابت بین آیپد و تبلت های اندرویدی را داغتر می کند. تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰.۱ اینچی مدل ۲۰۱۹ رسما معرفی شده و در ادامه با هم آن را مرور می کنیم.

مدل ۲۰۱۹ گلکسی Tab A 10.1 تبلتی مقرون به صرفه است که بازارهای نه چندان توسعه یافته را هدف گرفته؛ از این‌رو نباید از آن انتظار سخت افزاری فوق العاده را داشته باشید. این دستگاه در مدل های مختلف و با چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۹۰۴ به همراه ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد، البته از طریق کارت میکرو اس‌دی می توان حافظه را تا ۴۰۰ گیگابایت دیگر افزایش داد.

نقطه قوت تبلت نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است، هرچند در آن از پنل امولد استفاده نشده است. ماژول تصویربرداری هم شامل دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی است. از ویژگی های دیگر گلکسی Tab A 10.1 باید به اندروید پیش فرض پای، باتری ۶۱۵۰ میلی آمپر ساعتی و یک نسخه سازگار با شبکه های LTE اشاره کرد.

از نظر مواد به کار رفته گلکسی Tab A 10.1 هم مثل Tab S5e از بدنه فلزی بهره برده و دوام بیشتری را به ارمغان می آورد. این بدنه ۴۶۰ گرم وزن و ابعادی برابر ۲۴۵ در ۱۴۹ در۷.۵ میلی متر دارد.

این دستگاه قرار است در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی از ماه آینده در اختیار کاربران قرار گیرد. بهای در نظر گرفته شده برای نسخه محدود به وای‌فای ۲۱۰ یورو و مدل سازگار با LTE در اروپا ۲۷۰ یورو عنوان شده است. کمپانی کره ای از اوایل بهار آینده کاور و استندهای متنوعی را برای گلکسی Tab A 10.1 و Tab S5e روانه بازار خواهد کرد. همچنین پیش خرید کنندگان این محصول یک هدفون AKG را هم به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره گلکسی تب ای ۱۰.۱ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A 10.1 2019) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

پس فردا مراسم رونمایی اس 10 فرا میرسد.چه شود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)