حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۹ اکسپلورر با دوربین ۴ گانه دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

در حالی که این روزها اکثر پرچمداران مدعی به دوربین سه گانه مجهز شده اند، به نظر می‌رسد نسخه های خاص برای ایجاد تمایز شاید حتی به دوربین چهارگانه نیاز دارند. شیائومی نسخه اکسپلورر پرچمداران خود را به عنوان نسخه خاص ارایه می کند و حالا در شایعه ای گفته می شود که شیائومی می ۹ اکسپلورر با دوربین ۴ گانه ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می ۹ اکسپلورر

شیائومی می ۹ اکسپلورر

رندر جدیدی از شیائومی می ۹ اکسپلورر در سطح اینترنت منتشر شده که دوربین چهارگانه این گوشی را نشان می‌دهد. بر اساس این رندر، فلش LED نیز در پایین این ۴ دوربین قرار گرفته و دور سنسور اصلی یک حلقه قرمز وجود دارد. در ضمن به نظر می‌رسد که شیائومی در این مدل دوباره به استفاده از طرحی سه بعدی از داخل گوشی روی خواهد آورد.

درباره دوربین چهارگانه شیائومی می ۹ اکسپلورر اطلاعاتی در دست نیست ولی بعید نیست که تصور کنیم یک دوربین ToF در این جمع باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که دوربین چهارگانه برای شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

الان طرف پشمک طرفدار نما میاد میگه من اس ۹ دارم ولی شیائومی یه چیز دیگه هست😂👏
منطقی باشیم 😂👏😂

Sajad_k

یه لنز اصلی
یه تله فوتو
یه واید
بیش از این دیگه بیخوده….تمام وظایف لنز چهارم (سیاه و سفید یا ثبت نور بیشتر یا ثبت جزئیات بیشتر یا TOF یا هرچی) رو میتونه لنز اصلی ارائه بده و دوربین چهام بیشتر از اینکه فایده داشته باشه جنبه تبلیغاتی و کلاس گذاشتن داره و بس
الان نوکیا یه میانرده با ۵ دوربین داره میده بیرون که خواهیم دید در مقایسه با ۲ دوربینه های با کیفیت هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

CAPCOM

کاملا موافقم این همه دوربین فقط جنبه ی تبلیغاتی و بازاریابی داره

BLACK

سجاد جان با این حرفت که میگی دوربین سه و چهارگانه بیشتر جنبه تبلیغاتی داره موافقم مثلاً واسه من زوم اپتیکال ۵ برابر یا ۱۰ برابر هیچ کاربردی نداره، ولی به نظرم درمورد نوکیا قضیه فرق داره خوده من انتظار دارم نوکیا ۹ در زمینه عکاسی با اختلاف هواوی رو شکست بده ولی اگه این اتفاق نیوفته صد درصد حق با تو خواهد بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)